Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta
Licitatii hot: orlea | orlea olt | orlesti | ormenis | ornis | orodel | orsa | orso | orsova | ortho-shop +

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONTRACT DE ACHIZITIE SERVICII DE MENTENANTA, DEZVOLTARE SI MENTENANTA LICENTE SAP


Anunt de participare (utilitati) numarul 138313/22.08.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA - CANAL S.A. SIBIU
Adresa postala: Sibiu, str.Eschil, nr.6, jud.Sibiu, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550096, Romania, Punct(e) de contact: IOAN STURZ, Tel. +40 269222916, In atentia: MOLDOVAN FLORIN, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 269223468, Adresa internet (URL): http: //www.apacansb.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
INTREPRINDERE PUBLICA
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
CONTRACT DE ACHIZITIE SERVICII DE MENTENANTA, DEZVOLTARE SI MENTENANTA LICENTE SAP
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: SC APA CANAL SA SIBIU, STRADA ESCHIL NR. 6
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE SERVICII DE MENTENANTA POST-IMPLEMENTARE A SISTEMULUI INFORMATIC INTEGRAT SAP, DEZVOLTARE SOFTWARE SAP SI MENTENANTA LICENTE SAP
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72262000-9 - Servicii de dezvoltare software (Rev.2)
72267000-4-Servicii de intretinere si reparatii de software (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
suport in exploatare si dezvoltare SAP: 300 de zile cu o valoare estimata de 90.000 euro echivalent a 410.400 lei
mentenanta licente cu o valoare estimata de 80.007, 5 euro echivalent a 364.834, 20 leicantitatemySAP ERP Professional UserNumar utilizatori 84mySAP ERP Ltd Professional User Numar utilizatori 10
mySAP ERP Developer UserNumar utilizatori 1
mySAP CRM Professional UserNumar utilizatori 10
Payroll ProcessingNumar angajati 1000
Billing (Consumption based contracts) Numar contracte 40.000
Invoicing&Contract AccountingNumar contracte 40.000
EDM: Device ManagementNumar contoare 40.000
EDM: Meter Reading ManagementNumar contoare 40.000
MS SQL ServerSAP Landscape only 1
Valoarea estimata fara TVA: 170, 007.5EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
pana la 2% din valoarea estimata fara TVA, respectiv 15.500 leiForma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata poate fi: a. Scrisoare de garantie bancara pentru participarea cu oferta la procedura de atribuire la contractul de achizitie publica, sau Polita de asigurare emisa de o societate de asigurarisauOrdin de plata emis in favoarea autoritatii contrac!ante in contul pentru garantiile de participare nr. R076RNCB0227017921860001 deschis la BCR Sibiuin oricare forma va fi emisa garantia de participare va fi irevocabila si va specifica daca este conditionata sa u neconditionata, la prima cerere a autoritatii contractante.Valabilitate: 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelorAutoritatea Contractanta are dreptul de a retine Garantia pentru Participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a)isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b)oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie Garantia de Buna Executie in perioada de valabilitate a ofertei;c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.d)conform prevederilor art. 278A1 din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile uleterioare adica Ofertantul a depus contestatie la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, iar acesta i-a respins contestatia ca fiind nefondata(in acest caz se va retine suma de 4.555, 23 lei, cf. art. 278A1, lit. a , din OUG 34/2006) 5% din valoarea contractului fara TVAConstituirea garantiei de buna executie va fi realizata prin una din urmatoarele modalitati: ? Scrisoare de garantie de buna executie emisa de o banca valabila cel putin pe perioada de derulare a contractului. sau? scrisoare de garantie emisa in conditiile legii de o societate de asigurari, prezentata In original inclusiv toate anexele (ex. Conditii de asigurare, Alte clauze, etc) si dovezile privind achitarea primelor de asigurare (ordin de plata vizat banca, chitanta) , fara cota de fransiza sau alta clauza care sa diminueze valoarea despagubirilor.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURI PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 , declaratie privind respectarea prevederilor art. 69' din OUG 34/2006, Certificat de atestare fiscala si Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale, eliberate de ANAF astfel incat sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta, conform OANRMAP nr.509/2011, Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului 314/2010.Urmatoarele persoane care detin functii de decizie in cadrul societatii in ceea ce priveste derularea si finalizarea procedurii de atribuire: - Niculescu Mircea - Director General- Gogu Ioan - Director Economic- Maier Vasile - Director Tehnic- Sturz Ioan - Sef Birou Juridic Certificat constatator emis de ORC/autorizatie de functionare/altele echivalente. Toate documentele vor fi prezentate in perioada de valabilitate stabilita de autoritatile emitente .Documentele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, vor fi emise cu maxim 60 de zile inainte de data deschiderii ofertelor.Fiecare document va fi semnat de reprezentantul legal al firmei/sucursalei. in cazul in care acestea sunt semnate de o alta persoana, aceasta va prezenta o Imputernicire.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat In clar numele Intreg al semnataruluiFiecare dintre documentele de mai jos va fi prezentat ca document original sau copie certificata pentru conformitate cu originalul semnata si stampilata de ofertan!.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani sa fie de minim 1500000 de lei. In cazul in care cifra de afaceri este in alta moneda decat leu se va lua in considerare cursul leu/euro de 4, 56 lei/euro.Toate documentele vor fi prezentate in perioada de valabilitate stabilita deautoritatile emitente .Documentele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitatestabilita de lege, vor fi emise cu maxim 60 de zile inainte de datadeschiderii ofertelor.Fiecare document va fi semnat de reprezentantul legal al firmei/sucursalei.In cazul in care acestea sunt semnate de o alta persoana, aceasta vaprezenta o imputernicire.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numeleintreg al semnataruluiFiecare dintre documentele de mai jos va fi prezentat ca document originalsau copie certificata pentru conformitate cu originalul semnata si stampilatade ofertant.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa aiba experienta in prestarea serviciilor de mentenanta postimplementare a sistemului integrat SAP si mentenanta licente SAP.
Ofertantul va prezenta o lista a principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani ? Formular nr.3.
Ofertantul va prezenta o recomandare din partea unui beneficiar pentru care aprestatservicii similare conform Formular nr. 6
Ofertantul trebuie sa puna la dispozitiepentru realizarea acestui contract personal tehnic de specialitate caresa aiba experienta implementarii modulului alocat in cadrul unor proiecte de implementare solutii SAP.
Ofertantul va prezenta o declaratie care contine informatii privind personalul tehnic de specialitate, pregatirea profesionala si calificarea cadrelor de conducere precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului ? Formular 4.
Ofertantul trebuie sa prezinte un sistem de management al calitatiirespectiv ISO 9001:2000 sau echivalent.
Ofertantul trebuie sa prezinte o declaratie care sa confirme ca serviciile prestate sunt conforme cusistemul de management al calitatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.10.2012 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.10.2012 12:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.10.2012 11:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a participa la deschiderea ofertelor conform art.33 din HG 925/2006
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art.256-2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC APA CANAL SA SIBIU, BIROUL JURIDIC
Adresa postala: Str. Eschil, nr.6, Localitatea: SIBIU, Cod postal: 550096, Romania, Tel. +40 269222916, Email: [email protected], Fax: +40 269223468, Adresa internet (URL): http: //www.apacansb.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.08.2012 08:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer