Licitatie Publica - Contract de achizitie servicii pentru proiectul Solutie informatica integrata in vederea implementarii proiectului E-Sanatate - Un Serviciu In Beneficiul Cetateanului
Anunt de participare numarul 97625/09.04.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA CALARASI
Adresa postala: CALARASI, STR. EROILOR, NR. 1-3, Localitatea: Calarasi, Cod postal: 910071, Romania, Punct(e) de contact: SFETCU ION, Tel.0242-314471, Email: [email protected], Fax: 0242-312668, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de achizitie servicii pentru proiectul Solutie informatica integrata in vederea implementariiproiectului E-Sanatate - Un Serviciu In Beneficiul Cetateanului
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA CALARASI, STR.EROILOR, NR.1-3
Codul NUTS: RO312 - Calarasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de achizitie servicii pentru proiectul Solutie informatica integrata in vederea implementariiproiectului E-Sanatate - Un Serviciu In Beneficiul Cetateanului
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72200000-7 - Servicii de programare si de consultanta software (Rev.2)
30211300-4-Platforme informatice (Rev.2)
48517000-5-Pachete software IT (Rev.2)
48820000-2-Servere (Rev.2)
72227000-2-Servicii de consultanta privind integrarea software (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CANTITATILE SUNT SPECIFICATE IN CAIETUL DE SARCINI PUBLICAT IN SEAP
Valoarea estimata fara TVA: 2, 791, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE = 55820 LEI.GARANTIE DE BUNA EXECUTIE = 10 % DIN VALOAREA CONTRACTULUI FARA TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FINANTARE - BUGETUL DE STAT SI FONDURI STRUCTURALE ( FONDUL EUROPEAN DE DEZVOLTARE REGIONALA)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
LEGALIZAREA FORMEI DE ASOCIERE INAINTE DE INCHEIEREA CONTRACTULUI
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
CLAUZA SUSPENSIVA. CONTRACTUL SE VA INCHEIA INTRE AUTORITATEA CONTRACTANTA SI OFERTANTUL CASTIGATOR DOAR ULTERIOR SEMNARII CONTRACTULUI DE FINANTARE INTRE AUTORITATEA CONTRACTANTA SI MCSI-OIPSI
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea - formular nr. 1
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. nr. 34/2006- formular 2
3. Certificat eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat, valabil la data deschiderii ofertei ( original sau copie legalizata)
4. Certificat eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local, valabil la data deschiderii ofertei ( original sau copie legalizata)
5. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei ( original) din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Situatia economico-financiara
2. Prezentarea informatiilor generale aferente anilor 2006, 2007 si 2008 - formular 3
3. Prezentarea bilanturilor contabile, pe ultimii 3 ani, vizate si inregistrate de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista principalelor prestari de servicii din ultimii 3 ani
2. Recomandari/documente constatatoare emise de beneficiarii operatorului economic, prin care se confirma prestarea de servicii similare conform fisei de date din SEAP
3.Informatiilor referitoare la capacitatea tehnica a operatorului economic. Se va face dovada detineriicompetentelor din fisa de date a achizitieidin SEAP
4. Certificat privind drepturile de autor asupra programului ofertat emis de ORDA sau echivalent - valabil la data deschiderii ofertelor
5.Echipa de implementare a proiectului-In vederea implementarii in conditii optime, echipa trebuie sa contina: Director Proiect-1 specialist;Manager de Proiect-1 specialist;Lider tehnic-1 specialist;Coordonator tehnic pentru supervizarea ciclului de viata al proiectului-1 specialist;Consultant implementare proiecte finantate din fonduri europene-1specialist;Expert in sisteme de asigurarea calitatii si securitatii informatiei-1 specialist;Expert arhitect 1 specialist;Expert integrare 1 specialist;Expert Software Medical-1 specialist;Expert instructor tehnologic-1 specialist;Expert instructor software medical-1 specialist;Experti in testarea sistemelor integrate-3 specialisti;Expert comunicatii-1 specialist;Specialist Analiza business-2 specialisti;Expert implementare-2 specialisti
6.Autorizare pentru livrarea produselor COTS
7.Standarde de asigurare a calitatii : ISO 9001, ISO 27001, ISO 14001:2004, OHSAS 18001, SA8000-2008(E).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Componenta financiara
2.
SUPORT PE APLICATII SOFTWARE
25%
Descriere:
3.
METODOLOGIA DE ORGANIZARE A PROIECTULUI
25%
Descriere:
4.
TIMP DE LIVRARE APLICATIE COMPLETA DIN PUNCT DE VEDERE FUNCTIONAL CONFORM CU CERINTELE DIN DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.05.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.06.2010 08:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.06.2010 10:00
Locul: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA CALARASI, STR.EROILOR, NR.1-3, BIBLIOTECA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Participantii la deschiderea ofertelor, vor prezentao delegatie scrisa din partea ofertantului, prin care acesta din urma il angajeaza pe respectivul participant sa-l reprezinte.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): proiect finantat prin Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice Si Domeniul Major De Interventie; Axa Prioritara III - Tehnologia Informatiei si Comunicatiilor Pentru Sectoarele Privat Si Public; Domeniul Major De Interventie 2 Dezvoltarea Si Cresterea Eficientei Serviciilor Publice Electronice
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR.STAVROPOLEOS, NR. 6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.3104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL BUCURESTI, SECTIA VIII CONTENCIOS, ADMINISTRATIV SI FISCAL
Adresa postala: SPLAIUL INDEPENDENTEI, NR. 5, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 050091, Romania, Tel.0213195180, Fax: 0213191674
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
CONFORM PREVEDERI LEGALE
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA CALARASI, COMP.JURIDIC
Adresa postala: STR.EROILOR, NR.1-3, Localitatea: CALARASI, Cod postal: 910071, Romania, Tel.0242/314471, Fax: 0242/312668
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.04.2010 15:01