Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de achizitie serviciu de paza pentru cladirile si incinta Universitatii


Anunt de participare numarul 14842/21.05.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea de Stiinte Agricole si Medicina Veterinara a Banatului Timisoara
Adresa postala: Calea Aradului 119, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 1900, Romania, Punct(e) de contact: Ionel Radu, Tel.0721580169, Email: [email protected], Fax: 0256277174, Adresa internet (URL): www.usab-tm.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
institutie de invatamint superior
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de achizitie serviciu de paza pentru cladirile si incinta Universitatii
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si protectie, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: U.S.A.M.V.B.Timisoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestari serviciu paza la U.S.A.M/V.B.Timisoara Calea Aradului nr.119
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74613000-9 - Servicii de paza (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Serviciu de paza la cladiri si incinta
Valoarea estimata fara TVA: intre 200, 000 si 250, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare de 2400 RON. Garantia de buna executie 5% din valoarea contractului fara TVA - scrisoare de garantie bancara
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata se face din veniturile proprii ale Universitatii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Sa fie legalizata in cazul in care oferta este declarata cistigatoare .
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul localsi la bugetul general consolidat, certificat constator emis de oficiul registrului comertului si documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare oriapartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Va prezenta obligatoriu Bilantul contabil la 31.12.2007, declaratie privind lista principalelor servicii similare din ultimi trei ani si Onorarea obligatiilor la bugetul de stat.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Licenta de functionare eliberata de IGP, polita de asigurare pentru raspundere civila, polita de asigurare pentru agenti de paza, certificatul ISO 9001:2001, sau dovada ca se afla in curs de certificare si informatii privind dotarea societatii cu echipament si tehnica specifica.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.07.2007 14:30
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Casieria USAMVB Timisoara, Calea Aradului 119
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.07.2007 14:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.07.2007 12:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare ai ofertelor - reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatilor
Adresa postala: Str. Dinicu Golescu 38, Et.IV, sector I , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 01, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: strada Tarcului 1, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 1900, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta despre Decizie
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serv. juridic al Universitatii de Stiinte Agricole si Medicina Veterinara a Banatului
Adresa postala: Calea Aradului 119, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 1900, Romania, Tel.0256/277174, Fax: 0256/277174
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.05.2007 18:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer