Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - contract de achizitie simulator integrat pentru conducerea navei


Anunt de participare numarul 56779/27.06.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala Romtehnica S.A.
Adresa postala: Bd. Timisoara, Nr. 5c, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061301, Romania, Punct(e) de contact: Cristina Aruscutei, Tel.+4021 318 50 44, Email: [email protected], Fax: +4021 318 50 32, Adresa internet (URL): www.romtehnica.com.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Da
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
contract de achizitie simulator integrat pentru conducerea navei
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Constanta, jud. Constanta, Romania
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
contract de furnizare simulator integrat pentru conducerea navei
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
31641100-2 - Simulatoare de conducere (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 Cpl Simulator integrat pentru conducerea navei
Valoarea estimata fara TVA: 2, 522, 641.38EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare :50000 EUR.Garantia de buna executie10% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare: surse asigurate din bugetul Ministerului Apararii;Plata se va face prin acreditiv documentar.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere legalizat de o autoritate competenta.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul va dace dovada ca nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OuG 34/2006.
a) Declaratie pe propria raspundere cu privire la situatia personala a ofertantului (Formularul nr. 1 anexat Documentatiei de atribuire) (Original)
b) Certificate constatatoare sau alte documente edificatoare care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele catre autoritatile locale, eliberate de catre autoritatile competente din tara incare candidatul este rezident. (Original)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul va face dovada unei cifre medii anuale de afaceri, pe ultimii 3 ani, de minim 3800000 euro.
a)Fisa de informatii generale (Formularul nr. 2 anexat la Documentatia de atribuire)
b) Bilantul contabil (copie) din anul precedent, vizat si inregistrat de organele competente si/sau dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economica si financiara (originale).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
nivel minim :3800000 euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul va face dovada ca a livrat si instalat in ultimii 3 ani minim un produs similar cu cel solicitat de autoritatea contractanta. Imposibilitatea probarii livrarii si instalarii a cel putin unui produs similar atrage descalificarea ofertantului.Oferantul va face dovada ca sistemul de simulare integrat este certificat de catre o societate de clasificare membra IACS.- lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand cantitatile de produse, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati (Formularul nr. 3). Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie pe proprie raspundere a ofertantului.
- autorizatie pentru livrarea produselor (in cazul in care ofertantul nu este producator) Formularul nr. 4.- documente de certificare emise de societati de certificare membre IACS care sa confirme ca simulatorul integrat este de clasa A.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va face dovada ca a livrat si instalat in ultimii 3 ani minim un produs similar cu cel solicitat de autoritatea contractanta
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2008/S50-068424 din 12.03.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.08.2008 09:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.08.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana, Engleza
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.08.2008 10:30
Locul: sediul C.N. Romtehnica S.A. Bucuresti, b-dul Timisoara nr. 5 C, sector 6
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Garantia de participare se poate constitui in lei sau in euro. Cursul de schimb leu/euro va fi cel comunicat de B.N.R., valabil pentru data de 28.07.2008.C.N. Romtehnica S.A. organizeaza procedura in numele U.M. 02550 care a publicat anuntul de intentie mentionat la pct. IV 3.2). Contractul de achizitie se incheie de catre C.N. Romtehnica S.A.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stravopoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+40213104641, Email: [email protected], Fax: +40213104642, Adresa internet (URL): www.cncs.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta, de catre contestatar, de un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul de asistenta juridica din cadrul C.N. Romtehnica S.A.
Adresa postala: Bucuresti, B-dul Timisoara nr.5C, sector 6;, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061301, Romania, Tel.+40213185044, Email: [email protected], Fax: +40213185032, Adresa internet (URL): www.romtehnica.com.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.06.2008 14:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer