Licitatie Publica - Contract de achizitie utilaje pentru serviciul de gospodarire comunala
Anunt de participare numarul 66374/15.10.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Rauseni (Primaria Comunei Rauseni)
Adresa postala: localitatea Rauseni, comuna Rauseni, judetul Botosani, Localitatea: Rauseni, Cod postal: 717320, Romania, Punct(e) de contact: Nicoleta - Felicia Tarata, Tel.0231/548137, In atentia: Domnului Florin Olaru, Email: [email protected], Fax: 0231/548137, Adresa internet (URL): PRIMARIA COMUNEI RAUSENI, JUDETUL BOTOSANI, Adresa profilului cumparatorului: www.primariarauseni.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de achizitie utilajepentru serviciul de gospodarire comunala
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Leasing
Locul principal de livrare: PRIMARIA COMUNEI RAUSENI, JUDETUL BOTOSANI
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie utilaj de mare tonaj de transport materiale necesare reparatiilor la infrastructura de transport
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34134200-7 - Camioane basculante (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcinidin documentatia deatribuire
Valoarea estimata fara TVA: intre 350, 000 si 400, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare solicitatse constituie sub formade scrisoare degarantie bancara pentru participare la licitatie in suma de 2500lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Modalitate de finantare ; buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea grupului de operatori economici. Se solicita legalizarea asocierii daca oferta comuna este declarata cistigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prezenta :
declaratii care sa atesteca ofertantul nu se afla in ast. prev.la art.180 si 181din OUG nr 34/2006
certificat constatator emis de oficiul registrului comertuluivalabil la data deschiderii ofertelor sau orice alt document echivalent , prin care sa dovedeasca forma de inregistrareca persoana fizica sau juridica
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri medie pe utlimii 3 ani financiari(2005, 2006, 2007)-minim echivalent in Ron a 150000 EUR
Pentru a-si demonstra situatia economica si financiara ofertantulva prezenta urmatoarele;
bilant la data de 31 decembrie 2007
declaratie privind cifra de afaceri globala in ultimii 3 ani
Cifra de afaceri medie pe utlimii 3 ani financiari(2005, 2006, 2007) minim echivalentul in RON a 150000EUR
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
experienta similara in realizarea a cel putin 3 contracte de furnizareutilaje de mare tonaj de o amploare si complexitate similara in ultimii 3 ani calendaristici.
Pentru a-si demonstra capacitatea tehnicasi profesionala ofertantultrebuie sa prezinte:
declaratie privind lista principalelorcontracte de furnizare in ultimii 3 ani
declaratie privind partiledin contractcare sunt indeplinitede subcontractantisi specializarea acestoraNiveluri specifice minime necesareExperienta similara in realizarea a cel putin 3 contracte de furnizare de o amploare si complexitate similara, in ultimii 3 ani calendaristici
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.11.2008 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.12.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.12.2008 14:00
Locul: PRIMARIA COMUNEI RAUSENI, JUDETUL BOTOSANI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti legali sau imputerniciti ai acestora
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: postala str Stavripoleosnr 6sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
PRIMARIA COMUNEI RAUSENI, JUDETUL BOTOSANI
Adresa postala: LOCALITATEA RAUSENI, JUDETUL BOTOSANI, Localitatea: RAUSENI, Cod postal: 717320, Romania, Tel.0231/548137, Email: [email protected], Fax: 0231/548137
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA COMUNEI RAUSENI, JUDETUL BOTOSANI
Adresa postala: LOCALITATEA RAUSENI, JUDETUL BOTOSANI, Localitatea: RAUSENI, Cod postal: 717320, Romania, Tel.0231/548137, Email: [email protected], Fax: 0231/548137
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.10.2008 09:32