Licitatie Publica - Contract de achizitie utilaje pentru serviciul de autogospodarire comunala
Anunt de participare numarul 62136/26.08.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA CALARASI BOTOSANI
Adresa postala: COMUNA CALARASI, JUDETUL BOTOSANI, Localitatea: Calarasi, Cod postal: 717050, Romania, Punct(e) de contact: Primaria comunei Calarasi, judetul Botosani, Tel.0231548902, In atentia: COSTEL TROFIN, Email: [email protected], Fax: 0231548802, Adresa internet (URL): www.primariacalarasibt.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de achizitie utilaje pentru serviciul de autogospodarire comunala
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Primaria comunei Calarasi, judetul Botosani
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitie utilaje pentru serviciul de gospodarire comunala, Primaria comunei Calarasi, judetul Botosani
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34135000-2 - Camioane basculante (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 buc. conform caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 350, 000 si 400, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare 2.500 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse autofinantate
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asocierea grupului de operatori economici.Se solicita legalizarea asocierii daca oferta comuna este declarata castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prezenta:
-declaratii, care sa ateste ca ofertantul nu se afla in sit.prev.la art.180 si 181 din OUG 34/2006
-certifict constatator emis de oficiul registrului comertului valabil la data deschiderii ofertelor sau orice alt document echivalent, prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani financiari(2005, 2006, 2007)-minim echivalentul in RON a 150.000 EURPentru a-si demonstra situatia economica si financiara ofertantul va prezenta urmatoarele documente:
-bilant la data de 31 decembrie 2007
-declaratie privind cifra de afaceri globala in ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani financiari(2005, 2006, 2007)-minim echivalentul in RON a 150.000 EUR
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
experienta similara in realizarea a cel putin 3 contracte de livrare utilaje de mare tonaj de o amploare si complexitate similara, in ultimii 3 ani calendaristici
Pentru a-si demonstra capacitatea tehnica si profesionala ofertantul trebuie sa prezinte:
-declaratie privind lista principalelor livrari executate in ultimii 3 ani
-declaratie privind partea/partile din contact care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
experienta similara in realizarea a cel putin 3 contracte de livrare utilaje de mare tonaj de o amploare si complexitate similara, in ultimii 3 ani calendaristici
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.09.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: se poate achizitiona de la sediul Primariei Calarasi, judetul Botosani, plata in numerar la casieria unitatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.09.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.09.2008 14:00
Locul: Primaria comunei Calarasi, judetul Botosani
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEUS, NR.6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310641, Email: [email protected], Fax: 021/310462, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL BUCURESTI
Adresa postala: STR.SPLAIUL INDEPENDENTEI, NR.5, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021/3195180, Fax: 021/3195183, Adresa internet (URL): WWW.CABUC.RO
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC PRIMARIA CALARASI
Adresa postala: CALARASI, STR.PRINCIPALA, Localitatea: CALARASI, Cod postal: 717050, Romania, Tel.0231548902, Email: [email protected], Fax: 0231548802, Adresa internet (URL): www.primariacalarasibt.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.08.2008 18:21