Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONTRACT DE ACHIZITII PUBLICE DE MEDICAMENTE


Anunt de participare numarul 132/16.01.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALULMUNICIPAL RADAUTI
Adresa postala: RADAUTI, CALEA BUCOVINEINR.34A, Localitatea: Radauti, Cod postal: 725400, Romania, Punct(e) de contact: IOAN BURCIU, Tel.0230 564071, Email: [email protected], Fax: 0230 562636
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie/agentie europeana sau organisatie internationala
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT DE ACHIZITIIPUBLICE DEMEDICAMENTE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Municipial Radauti, str. Calea Bucovinei nr. 34A, jud. Suceava, CP 700425, Suceava:
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
obiectul contractului: Acenocumarol=6000 compr, FENTANYL 600 FIOLE, GLUCOZA 10% 250ML 6000 FL/PUNGI, GLUCOZA 10% 500ML 12000 FL/PUNGI, SER FIZIOLOGIC 500ML 18000 FLAC/PUNGI, SER FIZIOLOGIC 1000ML 600 FL/PUNGA, PIAFEN 18000 CPR
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24400000-8 - Medicamente (Rev.1)
24492400-3-Solutii pentru perfuzii (Rev.1)
24492700-6-Solutii de glucoza (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Acenocumarol=6000 compr, FENTANYL 600 FIOLE, GLUCOZA 10% 250ML 6000 FL/PUNGI, GLUCOZA 10% 500ML 12000 FL/PUNGI, SER FIZIOLOGIC 500ML 18000 FLAC/PUNGI, SER FIZIOLOGIC 1000ML 600 FL/PUNGA, PIAFEN 18000 CPR
Valoarea estimata fara TVA: 84, 236RON
II.2.2) Optiuni
Da
Prelungire cu acte adit. pana la 30.04.2008, cu cant. < 30% din contract, cu acelasi preturi.
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 12 luni incepand de la data atribuirii contractului
1 prelungiri posibile
Calendarul provizoriu al contractelor ulterioare: 4 luni de la data adjudecarii contractului
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 09.02.2007 pana la 31.12.2007
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
nu se solicita
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Achizitorul va efectua platile inlei catre furnizor in termen de 180 de zile de la data emiterii facturii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
FIRMESAUGRUPURI DEFIRME
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
In cazul in care, din vina sa exclusiva, furnizorul nu reuseste sa isi indeplineasca obligatiile asumate prin contract, achizitorul are dreptul de a deduce din pretul contractului, ca penalitati, o suma echivalenta cu o cota procentuala din pretul contractului.(0.6% zi)
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Agentul economic va prezenta o declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal al ofertantului din care sa rezulte ca acesta nu se incadreaza in una din situatiile prevazute la art. 181 lit. c ) din OGR nr. 34 din 19.04.2006.ofertantul vaprezenta:
1.) Certificat constatator .
2.) Certificat de inmatriculare al societatii copie.
3. Capacitatea tehnica si profesionala se va dovedi cu urmatoarele: 4.1.)o lista a principalelor livrari de medicamentein ultimii trei ani, continand valori, perioade de livrare si beneficiari .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul va face dovada situatiei economice si financiare prinprezentarea bilantului contabil pe sem.I /2006 ;si a indeplinirii obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Standarde de asigurarea calitatiiC.5.1. Autorizatia de punere pe piata a medicamentelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
238/12.01.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.01.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 5 RON
Conditii si modalitate de plata: 5 lei RON la casierie sauin RO13TREZ5955041xxx000178, la Trez. Radauti, 9 lei RON prin posta sau20 RON prin curierat rapid.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.01.2007 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
16luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.01.2007 10:00
Locul: Spitalul Municipial Radauti, str. Calea Bucovinei nr. 34A, jud. Suceava, CP 700425 tel 0230 564069
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.01.2007 15:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer