Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de achizitii diverse medicamente


Anunt de participare numarul 27161/08.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Orasenesc Nehoiu
Adresa postala: Str.Alexandru Ioan Cuza , nr.17, Localitatea: Nehoiu, Cod postal: 125100, Romania, Punct(e) de contact: Viorica Ghinescu, Tel.0238554994 / 0238554995, Email: [email protected], Fax: 0238554632
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
organism de rept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de achizitii diverse medicamente
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Orasenesc Nehoiu, str.A.I.Cuza , nr.17, jud.Buzau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Spitalul Orasenesc Nehoiu va achizitiona un numar de 185 tipuri de medicamente
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24400000-8 - Medicamente (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Spitalul va achizitiona un numar de 185 tipuri de medicamente.Sepot depune oferte pentru una sau mai multe pozitii.Nuse accepta oferte partiale.Nu se accepta oferte alternativa.Conditia de livrare a produselor este conform comenzilor autoritatii contractante.Termenul de livrare este de 3 zile de la data transmiterii comenzii.
Valoarea estimata fara TVA: 68, 524EUR
II.2.2) Optiuni
Da
Se pot suplimenta cantitatile cu max.20% prin acte aditionale
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de buna executie a contractului este de 5% din valoarea fara tva
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contractul va fi finantat din Fondul Asigurarilor de Sanatate , iar plata se va face numai pron Trezorerie, in termen de 180 de zilede la data receptionarii produselor.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea(formular A).declaratie privind neincadrarea in situatiile prev.art.181(form.B).Declaratie pe propria raspundere privind achitarea oblig.exigibile la bugetul local(formular B1).Ptr.PJ Certificat constatator Registrul Comertului va cuprinde ca domeniul de activitate corespunde ob. procedurii(original).PTR.PF Autorizatii sau alt document edificator(copie).PJ/PF straine documente din care sa rezulte preg.profesionala conform legislatiei tarii de origine a rezidentului(in copie nelegalizata in lb.romana).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 31.12.2006-vizat de organele competente(copie legalizata)Se va completa anexa B2 informatii generale.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor produse efectuate in ultimii 3 ani.Autorizatie de leader.Formular eliberat de Ministerul Sanatatii care da drept de de depozitare si comercializare.Certificat de implementare a sistemului de management al calitatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.09.2007 09:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: la casieria BRM STR.UNIRII BLOC 10 BCD
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.09.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.09.2007 12:00
Locul: SPITALUL ORASENESC NEHOIU
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pot participa reprezentanti ai ofertantilor si alte persoane care solicita in scris participarea.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIL NATIONAL DE LOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str.Stravropoleos , nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Orasenesc Nehoiu
Adresa postala: str.A.I.Cuza , nr.17, Localitatea: Nehoiu, Cod postal: 125100, Romania, Tel.0238/554995, Email: [email protected], Fax: 0238/554632
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.08.2007 08:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer