Licitatie Publica - CONTRACT DE ACHIZITII PRODUSE - ECHIPAMENT AUDIOVIZUAL
Anunt de participare numarul 19307/14.06.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA "POLITEHNICA" DIN TIMISOARA
Adresa postala: P-ta Victoriei, Nr. 2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300006, Romania, Punct(e) de contact: CLAUDIA MICEA, Tel.0256403030, Email: [email protected], Fax: 0256403150, Adresa internet (URL): www.upt.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
FACULTATEA DE INGINERIE DIN HUNEDOARA
Adresa postala: STR. REVOLUTIEI NR.5, Localitatea: HUNEDOARA, Cod postal: 331128, Romania, Punct(e) de contact: BIROUL DE ACHIZITII PUBLICE, Tel.0254-207510, In atentia: ING. SUPURAN ADRIANA MARIA, Fax: 0254-207511
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
BIROUL DE ACHIZITII PUBLICE AL FACULTATII DE INGINERIE DIN HUNEDOARA
Adresa postala: STR.REVOLUTIEI NR.5, Localitatea: HUNEDOARA, Cod postal: 331128, Romania, Punct(e) de contact: BIROUL DE ACHIZITII PUBLICE, Tel.0254-207510, In atentia: ING. SUPURAN ADRIANA MARIA, Fax: 0254-207511
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
DECANATUL FACULTATII DE INGINERIE DIN HUNEDOARA
Adresa postala: STR. REVOLUTIEI NR.5, Localitatea: HUNEDOARA, Cod postal: 331128, Romania, Punct(e) de contact: BIROUL DE ACHIZITII PUBLICE, Tel.0254-207510, In atentia: ING. SUPURAN ADRIANA MARIA, Fax: 0254-207511
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT DE ACHIZITII PRODUSE -ECHIPAMENT AUDIOVIZUAL
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Facultatea de Inginerie din Hunedoara, str.Revolutiei nr.5, 331128, Hunedoara, tel.0254-207510, fax.0254-207511.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONTRACTUL IMPLICA ACHIZITIONAREA A UNUI ECHIPAMENT AUDIOVIZUAL FORMAT DIN: 2 BUCATI TABLE ELECTRONICE INTERACTIVE SI 2 BUCATI TABLE ELECTRONICE INTERACTIVE CU PROIECTOR INCORPORAT
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
32321200-1 - Echipament audiovizual (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT I- TABLA ELECTR. INTERACTIVA DE 77"- 1 BUCATA; LOT II- TABLA ELECTR.INTERACTIVA DE 64"- 1 BUCATA; LOT III- TABLA ELECTR. INTERACTIVA CU PROIECTOR INCORPORAT - 2 BUCATI.
Valoarea estimata fara TVA: 43, 140RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
NU ESTE CAZUL
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET;VENITURI PROPRI, PLATA SE FACE CU ORDIN DE PLATA PRIN TREZORERIE.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
NU ESTE CAZUL
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CERINTE OBLIGATORII: DECLARATII PRIVIND ELIGIBILITATEA; DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN ART.181 DIN OUG 34/2006, CERTIFICATUL DE INREGISTRARE FISCALA, COPIE SEMNATA SI STAMPILATA CONFORM CU ORIGINALUL, CERTIFICAT CONSTATATOR EMIS DE OFICIUL REGISTRULUI COMERTULUI, ORIGINAL SAU COPIE LEGALIZATA IN TERMEN DE 30 ZILE LA DATA DESCHIDERII OFERTELOR.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CERINTE OBLIGATORII: FORMULAR DE INFORMATII GENERALE; EXPERIENTA SIMILARA-VALOAREA CONTRACTELOR SIMILARE IN ULTIMII 2 ANI
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CERINTE OBLIGATORII: CERTIFICAT ISO 9001;
AUTORIZATIA DE LIVRARE SI SERVICE PENTRU FURNIZORUL ECHIPAMENTELOR
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
439
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.07.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: LA CASERIA FACULTATII, SAU PRIN ORDIN DE PLATA IN CONTUL: RO44TREZ367504601X000088, COD FISCAL4468722
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.07.2007 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.07.2007 12:00
Locul: DECANATUL FACULTATII DE INGINERIE DIN HUNEDOARA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII AUTORIZATI AI FIRMELOR
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR.DINICU GOLESCU, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021-3104641, Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTE DE APEL ALBA IULIA
Adresa postala: STR. I.C.BRATIANU, Localitatea: ALBA IULIA, Cod postal: 510118, Romania, Tel.0258-810289, Fax: 028-810286
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
CONTESTATIA DEPUSA IN TERMEN DE 10 ZILE LA LUAREA LA CUNOSTINTA DE CATRE CONSTATATOR DESPRE UN ACT AL AUTORITATII CONTRACYTANTE PE CARE IL CONSIDERA NELEGAL.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
FACULTATEA DE INGINERIE DIN HUNEDOARA
Adresa postala: STR. REVOLUTIEI NR.5, Localitatea: HUNEDOARA, Cod postal: 331128, Romania, Tel.0254-207510, Fax: 0254-207511
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.06.2007 14:19