Licitatie Publica - CONTRACT DE ACHIZITII PRODUSE " SISTEME DE AUTOMATIZARE"
Anunt de participare numarul 20029/20.06.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA "POLITEHNICA" DIN TIMISOARA
Adresa postala: P-ta Victoriei, Nr. 2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300006, Romania, Punct(e) de contact: CLAUDIA MICEA, Tel.0256403030, Email: [email protected], Fax: 0256403150, Adresa internet (URL): www.upt.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
FACULTATEA DE INGINERIE DIN HUNEDOARA
Adresa postala: STR. REVOLUTIEI, NR.5, Localitatea: HUNEDOARA, Cod postal: 331128, Romania, Punct(e) de contact: BIROUL DE ACHIZITII PUBLICE, Tel.0254-207510, In atentia: SUPURAN ADRIANA, Fax: 0254-207511
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
BIROUL DE ACHIZITII PUBLICE
Adresa postala: STR. REVOLUTIEI, NR.5, Localitatea: HUNEDOARA, Cod postal: 331128, Romania, Punct(e) de contact: BIROUL DE ACHIZITII PUBLICE, Tel.0254-207510, In atentia: SUPURAN ADRIANA, Fax: 0254-207511
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
DECANATUL FACULTATII DE INGINERIE DIN HUNEDOARA
Adresa postala: STR. REVOLUTIEI, NR.5, Localitatea: HUNEDOARA, Cod postal: 331128, Romania, Punct(e) de contact: BIROUL DE ACHIZITII PUBLICE, Tel.0254-207510, In atentia: SUPURAN ADRIANA, Fax: 0254-207511
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT DE ACHIZITII PRODUSE " SISTEME DE AUTOMATIZARE"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Facultatea de Inginerie din Hunedoara, str. Revolutiei nr.5, 331128, Hunedoara, tel.0254-207510, fax.0254-207511
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul implica achizitionarea unui sistem de automatizare, detaliile se gasesc in caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30259100-0 - Sisteme de automatizare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatiile si domeniul sunt specificate in caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 210, 100RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
NU ESTE CAZUL
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET, PLATILE SE FAC CU ORDIN DE PLATA PRIN TREZORERIE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE/SUBCONTRACTARE CU LEGALIZAREA CONTRACTULUI IN CAZUL IN CARE OFERTA COMUNA ESTE DECLARATA CASTIGATOARE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA; DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN ART.181 DIN OUG.34/2006;CERTIFICAT UNIC DE INREGISTRARE, COPIE SEMNATA SI STAMPILATA CONFORM CU ORIGINALUL; CERTIFICAT CONSTATATOR EMIS DE OFICIUL REGISTRULUI COMERTULUI, ORIGINAL SAU COPIE LEGALIZATA, IN TERMEN DE 30 DE ZILE LA DATA DESCHIDERII OFERTELOR.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
FORMULAR DE INFORMATII GENERALE; EXPERIENTA SIMILARA- VALOAREA CONTRACTELOR SIMILARE INCHEIATE IN ULTII 2 ANI.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CERTIFICAT ISO 9001 SAU ECHIVALENTE.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.07.2007 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.07.2007 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.07.2007 10:00
Locul: DECANATUL FACULTATII DE INGINERIE DIN HUNEDOARA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII AUTORIZATI AI FIRMELOR
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR.STAVROPOLEOS NR. 6 SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL ALBA IULIA
Adresa postala: STR.I.C.BRATIANU, Localitatea: ALBA IULIA, Cod postal: 510118, Romania, Tel.0258-810289, Fax: 0258-810286
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
CONTESTAREA DEPUSA IN TERMEN DE 10 ZILE DE LA LUAREA LA CUNOSTINTA DE CATRE CONSTATATOR DESPRE UN ACT AL AUTORITATII CONTRACTANTE PE CARE IL CONSIDERA NELEGAL.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
FACULTATEA DE INGINERIE DIN HUNEDOARA
Adresa postala: STR. REVOLUTIEI, NR.5, Localitatea: HUNEDOARA, Cod postal: 331128, Romania, Tel.0254-207510, Fax: 0254-207511
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.06.2007 17:15