Licitatie Publica - CONTRACT DE ACHIZITII PRODUSE
Anunt de participare numarul 19366/14.06.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA "POLITEHNICA" DIN TIMISOARA
Adresa postala: P-ta Victoriei, Nr. 2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300006, Romania, Punct(e) de contact: CLAUDIA MICEA, Tel.0256403030, Email: [email protected], Fax: 0256403150, Adresa internet (URL): www.upt.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
FACULTATEA DE INGINERIE DIN HUNEDOARA
Adresa postala: STR.REVOLUTIEI NR.5, Localitatea: HUNEDOARA, Cod postal: 331128, Romania, Punct(e) de contact: BIROUL DE ACHIZITII PUBLICE, Tel.0254-207510, In atentia: ING.SUPURAN ADRIANA MARIA, Fax: 0254-207511
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
BIROUL DE ACHIZITII PUBLICE
Adresa postala: STR.REVOLUTIEI NR.5, Localitatea: HUNEDOARA, Cod postal: 331128, Romania, Punct(e) de contact: BIROUL DE ACHIZITII PUBLICE, Tel.0254-207510, In atentia: ING.SUPURAN ADRIANA MARIA, Fax: 0254-207511
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
DECANATUL FACULTATII DE INGINERIE DIN HUNEDOARA
Adresa postala: STR.REVOLUTIEI NR.5, Localitatea: HUNEDOARA, Cod postal: 331128, Romania, Punct(e) de contact: BIROUL DE ACHIZITII PUBLICE, Tel.0254-207510, In atentia: ING.SUPURAN ADRIANA MARIA, Fax: 0254-207511
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT DE ACHIZITII PRODUSE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Facultatea de Inginerie din Hunedoara, str. Revolutiei nr.5, 331128, Hunedoara, tel.0254-207510, fax.0254-207511
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONTRACTUL IMPLICA ACHIZITIONAREA A DOUA SISTEME: LOT I - SISTEME DE REGLARE SI MASURARE A TEMPERATURII-1 BUCATA;LOT II - SISTEM DE POZITIONARE PRECISA UTILIZAND MOTOARE PAS CU PAS - 1 BUCATA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33252400-5 - Echipament de masurare si de control (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT I - 1 BUCATA; LOT II - 1 BUCATA
Valoarea estimata fara TVA: 9, 245RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
NU ESTE CAZUL
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET, PLATA SE FACE CU ORDIN DE PLATA PRIN TREZORERIE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
NU ESTE CAZUL
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CERINTE OBLIGATORII;
- DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA; DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN ART.181 DIN OUG 34/2006; CERTIFICATUL DE INREGISTRARE FISCALA COPIE SEMNATA SI STAMPILATA CONFORM CU ORIGINALUL;CERTIFICATUL CONSTATATOR EMIS DE OFICIUL REGISTRULUI COMERTULUI, ORIGINALSAU COPIE LEGALIZATA, IN TERMEN DE 30 DE ZILE LA DATA DESCHIDERII OFERTELOR.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CERINTE OBLIGATORII: FORMULAR DE INFORMATII GENERALE; EXPERIENTA SIMILARA- VALOAREA CONTRACTELOR SIMILARE INCHEIATE IN ULTIMI 2 ANI.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CERINTA OBLIGATORIE: CERTIFICAT ISO 9001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
440
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.07.2007 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.07.2007 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.07.2007 12:00
Locul: DECANATUL FACULTATII DE INGINERIE DIN HUNEDOARA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII AUTORIZATI AI FIRMELOR
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. DINICU GOLESCU, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 331128, Romania, Tel.0254-207510, Fax: 0254-207511
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL ALBA IULIA
Adresa postala: STR. I.C.BRATIANU, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 510118, Romania, Tel.0254-207510, Fax: 0254-207511
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
CONTESTATIA DEPUSA IN TERMEN DE 10ZILE DE LA LUAREA LA CUNOSTINTA DE CATRE CONSTATATOR DESPRE UN ACT AL AUTORITATII CONTRACTANTE PE CARE IL CONSIDERA NELEGAL
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
FACULTATEA DE INGINERIE DIN HUNEDOARA
Adresa postala: STR. REVOLUTIEI NR.5, Localitatea: HUNEDOARA, Cod postal: 331128, Romania, Tel.0254-207510, Fax: 0254-207511
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.06.2007 17:13