Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - contract de achizitii publice de reactivi de laborator si materiale sanitare, alcool sanitar


Anunt de participare numarul 4963/09.03.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul de Pneumoftiziologie Bacau
Adresa postala: Str. Oituz nr. 72, Bacau, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600252, Romania, Punct(e) de contact: Irina Cercel, Tel.0234/510072, Email: [email protected], Fax: 0234/514056
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
contract de achizitii publice de reactivi de laborator si materiale sanitare, alcool sanitar
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: la sediul spitalului, str. Oituz nr. 72, Bacau: laboratorul de analize medicale si serviciul administrativ
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reactivi de laborator, materiale sanitare si alcool sanitar necesare spitalului pana la data de 31.12.2007
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24496500-2 - Reactivi de laborator (Rev.1)
25311000-4-Filme pentru radiografii (Rev.1)
33453300-3-Aparate si echipament de developare a peliculelor fotografice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
necesarul de reactivi de laborator si materiale sanitare pana la data de 31.12.2007
Valoarea estimata fara TVA: 270RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare 1% din valoarea estimata a contractului fara TVA (280.000 RON) garantie de buna executie (pentrucastigator) 5% din valoarea estimata a contractului fara TVA (280.000 RON)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata se face cu OP in termen de 90 de la data facturarii Finantare CAS Bacau
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
au obligatia de a-si legaliza formal asocierea printr-un contract scris semnat de partile asociate care va fi prezentant partii contractante inainte de semnarea contractului de achizitie.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
in cazul nerespectarii clauzelor contractuale, autoritatea contractanta are dreptul de a executa garantia de buna executie depusa de catre furnizor
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Agentul economic va prezenta o declaratie pe proproia raspundere semnata de reprezentantul legal al ofertantului din care sa rezulte ca acesta nu se incadreaza in una din situatiile prevazute la art. 181 lit. c). din OGR nr. 34/2006 Va prezenta: 1. certificat constatator 2. certificat de matriculare a societatiiInformatii in caietul de sarcini
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul va face dovada situatiei economico-financiare prin prezentarea bilantului contabil pe sem. I/2006 si dovada platii obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul de stat, in conformitate cu prevederile legale.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
autorizatia de punere pe piata a reactivilor si materialelor sanitare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1518/09.03.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.05.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: la casieria spitalului, Bacau, str. Oituz nr. 72
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.05.2007 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.05.2007 14:00
Locul: la Serviciul Administrativ al spitalului
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoanele care fac parte din comisia de evaluare a ofertelor constituita la nivelul spitalului precum si persoanele autorizate din partea fiecarui ofertant
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de apel Bacau
Adresa postala: Bacau, Localitatea: Bacau, Cod postal: 5500, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionarea a Contestatiilor
Adresa postala: Bacau, Localitatea: Bacau, Cod postal: 5500, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de exercitarea a cailor de atac - 15 zile de la data trimiterii comunicarii privind rezultatul aplicarii procedurii
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al spitalului
Adresa postala: str. Oituz nr. 72, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600252, Romania, Tel.0234510072, Email: [email protected], Fax: 0234514056
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.03.2007 12:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer