Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de acordare servicii de credit


Anunt de participare (utilitati) numarul 133333/29.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ELECTRICA FURNIZARE S.A.
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare , nr. 1A , Partial PARTER , Et. 1 si 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011736, Romania, Punct(e) de contact: DRAGOS STOICA, Tel. +40 372442020, Email: [email protected], Fax: +40 372442001, Adresa internet (URL): www.electricafurnizare.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Contract de acordare servicii de credit
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: BUCURESTI - SEDIUL ELECTRICA FURNIZARE SA
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se achizitioneaza servicii de acordare credit de tip plafon multi-option.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Valoarea maxima a plafonului este de 55 milioane RON.
Domeniul-Servicii financiare .
Valoarea estimata fara TVA: 4, 840, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare in cuantum de 96.800, 00 RON(IMM beneficiaza de 50% reducere din suma mentionata )Garantia de participare se constituie prin :1.Instrument de garantare (scrisoare de garantie) emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original , in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire .Garantia de participare se solicita a fi constituita numai de candidatii care au fost preselectati si au fost invitati de catre a.c. sa depuna oferta in vederea negocierii.Candidatul trebuie sa constituie garantia pentru participare pe o perioada de valabilitate de 90 zile incepind cu data limitade depunere a ofertelor.Scrisoarea de garantie bancara va fi emisa de o banca sau o societate de asigurari care nu se afla in procedura de reorganizare sau faliment si se va intocmi respectand strict Formularul nr. 3 prevazut in Sectiunea Formulare. Garantie de buna executie in cuantum de 0, 1% din valoarea fara TVA a contractului atribuit. (IMM beneficiaza , conform legislatiei in vigoare , de 50% reducere din suma mentionata )Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului de furnizare : - Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari , care se prezinta in original , in cuantumul si pentru perioada de derulare a contractului , asa cum este prevazut in documentatia de atribuire- Formular 11 din Sectiunea Formulare .
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Alte surse - SURSE PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Cerinta nr. 1
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 si art. 181 din ordonanta
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii :
Declaratii privind situatia personala a operatorului economic completate in conformitate cu Formularul 12A si Formularul 12B din Sectiunea Formulare. ? in original;
- Cerinta nr. 2
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din ordonanta OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii:
Declaratie privind situatia personala a operatorului economic completata in conformitate cu Formularul 12D din Sectiunea Formulare. ? in original;
Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire a contractului de achizitie sunt: - DIRECTOR GENERAL ? Mircea PATRASCOIU
- DIRECTOR ECONOMIC ? Cristina PANA
- DIRECTOR COMERCIAL ? Mihai BEU
- SEF SERV. DEZV. INVEST. si ACHIZ. PUBLICE - Dragos STOICA- Cerinta nr. 3
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii:
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Formular 12J din Sectiunea Formulare ? in original;
- Cerinta nr. 4Certificate de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si bugetul localModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii:
1. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat ? in original, copie legalizata sau in copie lizibila semnata si stampilata pentru ?Conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic.
2. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala? ? in original, copie legalizata sau in copie lizibila semnata si stampilata pentru ?Conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic.Nota 1: Pentru a fi valabile, certificatele de atestare fiscala trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Nota 2: Candidatul are dreptul sa depuna initial, in locul certificatului constatator privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si a certificatului privind plata taxelor si impozitelor locale, o declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal , prin care confirma indeplinirea acestor obligatii de plata. In cazul in care se opteaza pentru aceasta variant, candidatului ii revine obligatia , ca la solicitarea autoritatii contractante , sa prezinte certificatele fiscale valabile la data deschiderii ofertelor , in original sau copie legalizata. ? In acest caz se va complecta Formularul B1 din sectiunea Formulare.
Nota 3: Candidaturile depuse de agentii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local, vor fi respinse. Persoane juridice/fizice romane
- Cerinta nr. 1Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii: Ofertantul va prezenta Certificat constatator, in original, copie legalizata sau in copie lizibila semnata si stampilata pentru ?Conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor si din care sa rezulte ca: - unul dintre domeniile de activitate ale ofertantului corespunde obiectului procedurii;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatease afla in incapacitate de plata.Nota: Ofertantului clasat pe primul loc , inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita prezentarea pentru conformitate a certificatului constatator in original / copie legalizata daca acesta a fost prezentat in copie conform cu originalul.Persoane juridice /fizice straine
- Cerinta nr. 1Documente care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica ori apartenenta profesionala Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii: Candidatul va prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este resident .Documentele se vor prezenta in copie legalizata, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Informatii generale privind situatia economico-financiara prin prezentarea de informatii generale referitoare la datele de identificare ale candidatului si la media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Experienta similara
Candidatul va prezenta o declaratie privind principalelor prestari de servicii similare executate in ultimii 3 ani si va anexa o lista a acestor prestari care va contine valori, duratele de derulare si modul de indeplinire a obligatiilor , beneficiarii , indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati .? Prestarile mentionate in lista privind experienta similara vor acoperi in mod obligatoriu toata gama de servicii ce se solicita a fi prestate in Documentatia descriptiva.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
EF_2/2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.03.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.03.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.03.2012 11:30
Locul: Sediul S.C. ELECTRICA FURNIZARE S.A. , BUCURESTI , SOS. STEFAN CEL MARE , NR. 1A, Et. 1, sect. 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai candidatilor .
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In urma primei faze de preselectare a candidatilor, autoritatea contractanta doreste selectarea a minim 3 candidati . In cazul in care acest lucru nu este posibil , datorita situatiei de urgenta , autoritatea contractanta va continua procedura si cu mai putini candidati selectati .- Prezenta documentatie reprezinta o refacere a documentatiei nr. 12105 respinsa pentru nebifarea butonului "UTILITATI".
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de exercitare a cailor de atac este de 10 zile in conformitate cu dispozitiile art. 256^2 din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. ELECTRICA FURNIZARE S.A.-SERVICIUL JURIDIC
Adresa postala: Sos. STEFAN CEL MARE , Nr. 1A , PARTER Partial , ET. 1 si 2 , SECT. 1, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 011736, Romania, Tel. +40 372442005, Email: [email protected], Fax: +40 372778528, Adresa internet (URL): www.electricafurnizare.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.02.2012 10:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer