Licitatie Publica - Contract de agenturare nave MAI 1103 si MAI 1102
Anunt de participare numarul 135320/08.05.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Garda de Coasta
Adresa postala: Str. Aleea Zmeurei nr. 3, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900433, Romania, Punct(e) de contact: Costel Dinu, Tel. +40 241553794, In atentia: Radu Dumitru, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 241553794, Adresa internet (URL): www.garda-de-coasta.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de agenturare nave MAI 1103 si MAI 1102
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
20 - Servicii de transport anexe si auxiliare
Locul principal de prestare: Grecia, portul Preveza sau alte porturi apartinand Greciei, pentru perioade limitate de timp (conform prevederilor caietului de sarcini)
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Agenturarea navelor apartinand Politiei de Frontiera Romane pe durata deplasarii si desfasurarii misiunilor internationale in Marea Mediterana, Grecia, cu stationare in portul Preveza. In functie de solicitarile operationale ale coordonatorului misiunii (Agentia Frontex) exista posibilitatea relocarii navelor in alte porturi apartinand Greciei, pentru perioade limitate de timp.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
63720000-2 - Servicii anexe pentru transportul naval (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Valoarea minima a intervalului va reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri(in functie de care se vor elabora ofertele), iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari.
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 733, 894 si 2, 080, 673RON
II.2.2) Optiuni
Da
Cantitatile pot fi majorate pe timpul contractului conformart.122 lit.j din OUG 34/2006.
1 prelungiri posibile
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
120 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 34.500 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, si anume 60 (saizeci) de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Modalitatea de constituire: conform prevederilor art.86, alin.1 din H.G. nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Prin exceptie, garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor. Este recomandabil ca garantia de participare sa fie emisa de catre o banca din Romania.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata, in original, cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor, fiind atasata la scrisoarea de inaintare.Autoritatea contractanta va retine retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC, o suma din garantia de participare, calculata conform art.278^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea contractului.Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie va fi de cel putin pana la: 31.10.2012Modalitatea de constituire: conform prevederilor art.90, alin.1 din H.G. nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Este recomandabil ca garantia de buna executie sa fie emisa de catre o banca din Romania.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL DE STAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
I. art. 180: se va completa formularul A anexat la documentatia de atribuire.Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
II. art.181: se va completa formularul B anexat la documentatia de atribuire.Incadrarea in situatia prevazuta la art.181 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Se solicita confirmarea, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, cu semnatura si stampila, privind plata impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat si bugetul local (din certificatele fiscale sa rezulte ca nu exista obligatii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele).
Lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante:
Radu Dumitru ? director
Tomsa Costel ? director adjunct
Baran Simona ? contabil sef
Dinu Costel ? marketing-achizitii
Iatan Marieta ? marketing-achizitiiGuiu Bogdan Adrian ? financiar-contabilitate
Talmaciu Simona ? financiar-contabilitate
Culea George Adrian ? juridic
Denisov Laura Florentina ? juridicTirpan Viorel ? tehnica de marina
Cicu Romulus ? tehnica de marina Cerinta obligatorie: certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original/ copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabil la data deschideriiofertelor, din care sa rezulte ca ofertantul are in obiectul de activitate serviciile anexe transportului naval ce fac obiectul procedurii de achizitie.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1: se solicita ca media cifrei de afaceri globale pentru anul 2009, 2010 si 2011 sa fie deminim 3.400.000 lei;
Cerinta nr.2: documente care sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, ofertantul va avea acces la sau are disponibile resurse financiare in valoare de minim 1.700.000 lei pentru intreaga perioada de derularea contractului
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1: experienta in domeniul agenturarii navelor; se solicita existenta a cel putin 3 contracte in domeniul serviciilor anexe transportului naval, pentru ultimii 3 ani
Cerinta nr.2: accept referitor la prevederile contractuale stabilite de autoritatea contractanta
Cerinta nr.1: un certificat privind indeplinirea cerintelor privind
managementul calitatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Se va organiza o etapa finala de licitatie electronica, in SEAP, o singura runda cu durata de 1 (una) zi, perioada in care sistemul informatic pune la dispozitia participantilor la procesul repetitiv de ofertare informatii necesare acestora pentru a-si determina pozitia pe care o ocupa in clasament.Elementul ofertei care va face obiectul procesului repetitiv de ofertare este pretul. Pentru a participa la etapa finala de licitatie electronica, ofertantii calificati trebuie sa fie inregistrati in SEAP. In cazul in care ofertantul declarat admis si inregistrat in SEAP nu modifica in cadrul fazei de licitatie electronica elementele ofertei care fac obiectul procesului repetitiv, la stabilirea clasamentului final este luata in considerare oferta depusa de catre acesta anterior desfasurarii acestei faze, introdusa in prealabil in SEAP de autoritatea contractanta.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2750576/10.04.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2012/S37-059942 din 23.02.2012
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.05.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.06.2012 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.06.2012 10:00
Locul: Garda de Coasta Constanta, Aleea Zmeurei, nr.3, Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In caz exceptional, cand in urma finalizarii etapei de licitatie electronica, doi sau mai multiagenti economici ocupa primul loc in clasamentul stabilit in urma evaluarii, avand acelasi pret total, va fi declarat castigator agentul economic care a ofertat in etapa offline, pretul total cel mai scazut al serviciului de agenturare. Daca se constata egalitate de preturi si la agenturare, primul va fi clasat agentul economic care a oferit in etapa offline, cel mai mic pret unitar al combustibilului (motorina).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute la art.256^2 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Garda de Coasta
Adresa postala: Aleea Zmeurei, nr.3, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900433, Romania, Tel. +40 241553794, Email: [email protected], Fax: +40 241553794, Adresa internet (URL): www.garda-de-coasta.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.05.2012 08:26