Licitatie Publica - Contract de concesionare a activitatilor de precolectare, colectare si transport deseuri menajere, inclusiv a deseurilor toxice periculoase din deseurile menajere, cu exceptia celor cu regim special, din cadrul serviciului public de salubrizare
Anunt de participare numarul 77153/11.05.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA GIOSENI (PRIMARIA COMUNEI GIOSENI)
Adresa postala: Com. Gioseni, jud.Bacau, Localitatea: Gioseni, Cod postal: 607618, Romania, Punct(e) de contact: ANTON JITARU, Tel.0234225233, Email: [email protected], Fax: 0234225233
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de concesionare a activitatilor de precolectare, colectare si transport deseuri menajere, inclusiv a deseurilor toxice periculoase din deseurile menajere, cu exceptia celor cu regim special, din cadrul serviciului public de salubrizare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: comuna Gioseni, jud. Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Concesionarea activitatilor de precolectare, colectare si transport deseuri menajere, inclusiv a deseurilor toxice periculoase din deseurile menajere, cu exceptia celor cu regim special, din cadrul serviciului public de salubrizare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90511000-2 - Servicii de colectare a deseurilor menajere (Rev.2)
90512000-9-Servicii de transport de deseuri menajere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile de deseuri preconizate a fi colectate si transportate din comuna Gioseni sunt estimate la 640 kg/zi, 19t/luna si 230t/an
Valoarea estimata fara TVA: intre 160, 000 si 170, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
96 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare(1000 RON -VALABILA 90 ZILE) va fi depusa in contul RO52TREZ0705006XXX000893 , TREZORERIA BACAU EST
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operatotii economici pot subcontracta o parte din contract
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Cerinta obligatorie : DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA-FORMULAR 12 A- Cerinta obligatorie: declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181din OG 34/2006-completare formular conform anexa - formular nr.12 B
Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat, valabil la deschiderea ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia de participare
-Structura organizatorica a ofertantului si capitalul sau social
-Bilantul contabil pe ultimul an fiscal incheiat financiar, vizat si semnat de unitatea financiara
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie care contine informatii cu privire la dotarile specifice, echipamentul tehnic, mijloacele de transport si alte mijloace fixe, pe care candidatul/ofertantul se angajeaza sa le utilizeze.Asigurarea personalului de specialitate care este considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului.Se solicita completarea formularului 12G cu subcontractantii si specializarea acestora
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.06.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.07.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.07.2009 12:00
Locul: Primaria comunei Gioseni, judetul Bacau
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de licitatie si reprezentantii legali ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea a Contestatiilor
Adresa postala: STR.STRAVROPOLEOS, NR.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionarea a Contestatiilor
Adresa postala: STR.STRAVROPOLEOS, NR.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in toate fazele procedurii si impotriva oricarui act al autoritatii contractante, pe care ofertantul o considera nelegala
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Comunei Gioseni - Serviciul Juridic
Adresa postala: Str. Principala, Localitatea: Gioseni, Cod postal: 607618, Romania, Tel.0234225233, Email: [email protected], Fax: 0234225233
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.05.2009 12:39