Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONTRACT DE CONCESIONARE A SERVICIULUI PUBLIC DE GESTIONARE A CAINILOR FARA STAPAN


Concesionare numarul 2175/21.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL CAMPINA
Adresa postala: BDUL CULTURII, NR.18, Localitatea: Campina, Cod postal: 105600, Romania, Punct(e) de contact: BIRLIGIU ADINA, Tel. +40 244336134, Email: [email protected], Fax: +40 244371458, Adresa internet (URL): www.primariacampina.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou regional sau local
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
CONTRACT DE CONCESIONARE A SERVICIULUI PUBLIC DE GESTIONARE A CAINILOR FARA STAPAN
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: MUNICIPIUL CAMPINA
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
CONTRACT DE CONCESIONARE A SERVICIULUI PUBLIC DE GESTIONARE A CAINILOR FARA STAPAN
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
70333000-4 - Servicii de adapostire (Rev.2)
85200000-1-Servicii veterinare (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
CONFORM CAIETULUI DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 483, 870 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1- Formularul nr. 1 - Declaratie privind eligibilitatea.Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanata de Urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicatapentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta 2 ? Formularul nr. 1A -Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181In situatia in care ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.181 din OUG nr.34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta 3 -Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale(in forma si termenul de valabilitate stabilite de organul emitent) ? emis de Directia de Impozite si Taxe Locale;Se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata , , coform cu originalul??.Cerinta 4 -Certificat fiscal privind plata obligatiilor la bugetul de stat, (in forma si termenul de valabilitate stabilite de organul emitent) ? emis de Administratia Finatelor Publice;Se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata , , coform cu originalul??.Certificatele fiscale solicitate vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se vor depune ofertele.Nota : Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata catre bugetul de stat si cel local, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Cerinta 5 - Formular nr. 2. - Certificat de participare la procedura cu oferta independentaNOTA : Ofertantul nu are dreptul in cadrul procedurii : a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si /sau comune, sub sanctiunea excluderii din procedura a tuturor ofertelor in cauza ;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau dupa caz, a celei in care este ofertant asociat ;Intreprinderile afiliate au dreptul sa participe in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta.In cazul prezentarii unei oferte comune prin asociere, documentele care dovedesc situatia personala a ofertantului vor fi completate si prezentate de fiecare asociat.Cerinta 6 - Formular nr. 3 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69ยน din OUG 34/2006.Lista persoanelor cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: - ing. Tiseanu Horia Laurentiu- presedinte, - dl. Sandu Gheorghe - membru- d-na Albu Elena - membru, - d-na Clinciu Monica-Iozefina - membru, - dl. Dragomir Ion ? membru- d-na Birligiu Adina - secretarCerinta 7 - Formular nr. 4- Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura.Nota: In cazul asocierii unui grup de operatori economici, cerintele privind situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte Cerinta 1: Persoane fizice/ juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, de pe langa Tribunalul de care apartine operatorul economic (original /copie legalizata/ copie conform cu originalul), eliberat cu maximum 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte: obiectul declarat de activitate al ofertantului, care sa corespunda categoriei de lucrari solicitate (specifice obiectului contractului).Certificatul constatator trebuie sa cuprinda urmatoarele date: denumire operator economic si date identificare, CUI, sediu social si secundare, filale, puncte de lucru etc., structura actionariat, nume reprezentanti legali, domenii de activitate declarate, situatia societatii.Persoane fizice /juridice straine: documente edificatoare (original / copie legalizata/ copie conform cu originalul +original traducere in limbaromana de catre traducator autorizat) eliberate cu maxim 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte: obiectul de activitate al ofertantului, care sa corespunda categoriei de lucrari solicitate (specifice obiectului contractului);Aceste documente se vor prezenta in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Nota: In cazul prezentarii documentului in copie conform cu originalul, Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inanite de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru confirmare prezentarea Certificatului constatator in original sau copie legalizata.
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1Fisa de informatii generaleCerinta 2Bilant contabil
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani in domeniul aferent obiectului prezentei proceduriCerinta 2Ofertantul trebuie sa faca dovada ca poate dispune (proprietate, leasing sau prin contracte/conventii de inchiriere) de cel putin doua autovehicule amenajate special pentru transportul cainilor capturati.Cerinta 3Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului: ? un medic veterinar, angajat cu carte de munca sau prin contract de colaborare? un tehnician veterinar angajat cu carte de munca sau prin contract de colaborare? un sofer si minim doi muncitori pentru echipele mobile de capturarea cainilor fara stapan.Certificat ISO 9001/2008Certificat ISO 14001/2004
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
Pretul ofertei 25.00Suma acordata de Consiliul local pentru capturare, transport, sterilizare, vaccinare antirabica, intretinere caini si eutanasiere caini de pe raza municipiului Campina ? maxim 10.000 lei/luna 25.00Planul de finantare pt dezv si exploatarea serviciului, tinand seama de urmatoarele aspecte, dar fara a se limita la acestea: a) fondurile proprii pt investitii ale ofertantului b) met obt finantarii 10.00Programul de realizare a investitiilor propuse in oferta 10.00Aportul investitiilor in cadrul sistemului, dupa punerea in functiune 15.00Programul si sistemul de supraveghere si control al serviciului public de ecarisaj 15.00
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 12.04.2012 Ora: 09:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
IV.3) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.2) Informatii suplimentare
NOTA 1: Algoritmul de calcul pentru punctajele ofertantilor este descris in cel ce urmeaza: -Ofertantul cu cea mai buna valoare (V1) primeste numarul maxim de puncte.-Ofertantul care are urmatoarea valoare (V2) primeste punctajul conform relatiei: (V2/V1)* Nr. puncte aferente criteriului In caz de egalitate a punctajelor, departajarea se face prin compararea nivelului sumei propuse a fi acordata de Consiliul local pentru capturare, transport, sterilizare, vaccinare antirabica, intretinere caini si eutanasiere caini de pe raza municipiului Campina, sumacea mai mica fiind declarata castigatoare. In cazul in care nivelul sumei este acelasi se va trece la reofertare in plic inchis.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor: In conditiile OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: in 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta.
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
Primaria municipiului Campina - Compartimentul Juridic
Adresa postala: b-dul Culturii nr. 18, Localitatea: Campina, Cod postal: 105600, Romania, Tel. +40 244336134, Email: [email protected], Fax: +40 244371458, Adresa internet (URL): www.primaricampina.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
19.03.2012 11:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer