Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de concesionare pentru delegarea gestiunii serviciului public de salubrizare din comuna Camarzana, judetul Satu Mare


Concesionare numarul 1456/09.04.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA CAMARZANA (PRIMARIA COMUNEI CAMARZANA)
Adresa postala: STRADA PRINCIPALA NR 338, Localitatea: Camarzana, Cod postal: 447075, Romania, Punct(e) de contact: IOAN POP HOTCAS, Tel.0261 / 833001, Email: [email protected], Fax: 0261 / 833001
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
Contract de concesionare pentru delegarea gestiunii serviciului public de salubrizare din comuna Camarzana, judetul Satu Mare
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Codul NUTS: RO115 - Satu Mare
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
Serviciul public de salubrizare concesionat cuprinde urmatoarele: Activitatea de precolectare, colectare si transport a deseurilor comunale, inclusiv a deseurilor toxice periculoase din deseurile menajere, cu exceptia celor cu regim special.
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
90511000-2 - Servicii de colectare a deseurilor menajere (Rev.2)
90512000-9-Servicii de transport de deseuri menajere (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
Cantitatea medie lunara de deseuri nesortate ce urmeaza a fi transportate este de 18, 9 tome
Valoarea estimata fara TVA: 101, 250 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul nu are dreptul ca in cadrul aceleiasi proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Certificatul constatator - in original sau copie legalizata - emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate (autorizat) al ofertantului corespunde obiectului procedurii;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatease afla in incapacitate de plata.
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Bilantul contabil pe anii 2006, 2007 si 2008, vizate si inregistrate de organele fiscale competente in copie simpla.2. Declaratie privind cifra medie de afaceri din ultimii 3 ani in original.Conditie minima: Ofertantul sa fi realizat in anii 2006, 2007, 2008 bilanturi anuale pozitiv (profit).
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Completarea si prezentarea formularului 12 E - Lista principalelor servicii similare prestate in ultimul an. in original. Cerinta obligatorie: Realizarea in ultimii 3 ani a cel putin unuicontract cu obiect de activitate similar obiectului prezentei proceduri. Ofertantiivorprezenta contractele privind salubrizarea.- in copie simpla 2. Se vaanexa minim o recomandare emisa de beneficiarul serviciilor prestate, - in original. 3. Completarea si prezentarea formularului 12H Declaratie privind utilajele si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului in original. Cerinta minima 1 autospeciala gunoiera cu o capacitate de minim 15 mc. 4.Completarea si prezentarea formularului 12I Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere pe ultimii 3 ani. in original.5. Licenta emisa de Autoritatea Nationala de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilitati Publice, pentru prestarea serviciilor de salubrizare a localitatilor, clasa a 3-a (corespunzatoare prezentei proceduri) - in copie simpla.6. Prezentarea unor documente doveditoare pentru existenta unui depozit, a autorizarii in curs de efectuare a depozitului saua unui contract cu detinatorul unui astfel de depozit in copie simpla.7. Completarea si prezentarea formularului 12J- Declaratie pe proprie raspundere privind respectarea conditiilor de munca si protectia muncii- in original.
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 31.05.2010 Ora: 10:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
IV.3) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.2) Informatii suplimentare
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor:
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
09.04.2010 09:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer