Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de concesiune - cladire turn multifunctionala la complexul sportiv "Ion Moina" din Cluj-Napoca, Aleea Parcului f.n.


Concesionare numarul 1408/11.03.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL CLUJ (CONSILIUL JUDETEAN)
Adresa postala: 21 DECEMBRIE 1989 NR 58, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400094, Romania, Punct(e) de contact: ALIN TISE, Tel.0264503300, In atentia: Alexandru Cretu, Email: [email protected], Fax: 0264503300, Adresa internet (URL): www.cjcluj.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
Contract de concesiune - cladire turn multifunctionala la complexul sportiv "Ion Moina" din Cluj-Napoca, Aleea Parcului f.n.
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Cluj-Napoca str.Parcului FN -langa Stadionul "Ion Moina" Cluj-Napoca
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
Realizarea si exploatarea obiectivului Cladire turn multifunctionala, avand reg inaltime 2S+D+P+24E+E tehnic, cu dest.funct.principale: hotel pt categ.patru stele First Clas Business, birouri realizate conf.cerintelor pt.incadrare in categoria birouri CLASA A, spatii comune, parcari si spatii conexe.
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
45211350-7 - Lucrari de constructii de cladiri multifunctionale (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
Realiz., expl.ob.Cladire turn multifunctionala, reg inaltime 2S+D+P+24E+E tehnic: hotel categ.4*First Clas Business, birouri conf.cerinte incad.categ.birouri CLASA A, spatii com., parcari, sp.conexe
Valoarea estimata fara TVA: 143, 285, 000 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
nu este prevazut
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006;Certificatul constatator de la Oficiul Registrului Comertului;Certificatul de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre stat;Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale;Certificatul de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului;
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind capacitatea economico- financiara-Informatii generale -Bilanturile contabile cu toate anexele, la data de 31.12.2006, 31.12.2007 si 31.12.2008;Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008) trebuie sa fie minim 200 000 000 Lei, (46 550 000euro);
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor proiecte derulate in ultimii 5 ani-solicita indeplinirea in ultimii 5 ani a unui contract de de natura similara astfel: Valoarea unui contract trebuie sa fie de minim 100 000 000 LEI (23 270 000 euro) . Se vor prezenta numai contracte de concesiune/lucrari care se deruleaza sau definitivate dar cu lucrarile finalizate.In cazul asocierilor conditia se va considera indeplinita in mod cumulativ, raportat la membrii asociatiei respectiv cel putin unul sa indeplineasca conditia.;Recomandare;Resurse umane si structura managementului-a)Efectivele medii anuale alesi ale cadrelor de conducere din cadrul organizatiei ofertantului in ultimii3 ani precum si acele resurse propuse a fi angajate in cadrul contractului;Pentru persoanele prezentate se vor depune Curriculum Vitae .Fiecare Curriculum Vitae va fi insotit de o declaratie semnata, privind disponibilitatea.Nivele minime de calificare: In echipa de conducere a lucrarii sa fie numit: - un manager coordonator de proiect;In cazul in care nu sunt angajati permanenti ai ofertantului se vor prezenta contractele de colaborare, precum si un angajament din partea acestora ca pe durata de executie a lucrarilor ce fac obiectul prezentei, isi vor desfasura activitatea numai pentru realizarea acestor lucrari.Lista cuprinzand subcontractantii si specializarea acestora, Lista cuprinzand asociatii, specializarea acestora, impartirea responsabilitatilor, participatia si repartizarea beneficiilor si pierderilor pentru contractul de concesiune. ;Standarde de protectia mediului si securitatii muncii
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa din punct de vedere economic: 1. Redeventa/an60 p2. Chiria/an30 p3. Durata concesiunii10 p
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
247/2009
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 29.04.2010 Ora: 10:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Informatii suplimentare
Garantia de participare-1 000 000 lei sau in echivalent 232 770 euro; Documentatia de atribuire se ridica de la sediul Consiliul Judetean Cluj-camera 72 (mansarda) Compartiment Achizitii Publice ca studiul de fezabilitate nu poate fi pus pe SEAP din motive tehnice;Deschiderea ofertelor va avea loc in data de: 29-04-2010 orele 11, 00.La adresa Autoritatii Contractante ; Sala mare de sedinte, sediul administrativ central, etajul 2;procedura : licitatie deschisa
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos, nr. 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj,
Adresa postala: Piata Stefan cel Mare, nr.1, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264/434057, Email: [email protected], Fax: 0264/596110, Adresa internet (URL): portal.just.ro
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor:
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
Consiliul Judetean Cluj-Serviciul Juridic
Adresa postala: B-dul 21 Decembrie 1989 nr 58, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 40094, Romania, Tel.0264-503391, Email: [email protected], Fax: 0264-503340, Adresa internet (URL): www.cjcluj.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
08.03.2010 11:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer