Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de concesiune a serviciilor de intretinere a pasunilor din comuna Sipote,judetul Iasi


Concesionare numarul 2167/05.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Sipote (Consiliul Local Sipote)
Adresa postala: Sipote, str.Alexandru Lapusneanu nr.1, Localitatea: Sipote, Cod postal: 707485, Romania, Punct(e) de contact: Constantin Cotofanu, Tel. +40 0232238333, In atentia: Ursu Mariana, Email: [email protected], Fax: +40 0232238320, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate locala
Activitate (activitati)
Altele: Autoritate a administratiei locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
Contract de concesiune a serviciilor de intretinere a pasunilor din comuna Sipote, judetul Iasi
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Comuna Sipote, judetul Iasi
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
Servicii de intretinere a pasinilor si de inlaturarea a buruienelor in comuna Sipote, judetul Iasi
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
77314000-4 - Servicii de intretinere a terenurilor (Rev.2)
77312000-0-Servicii de inlaturare a buruienilor (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
Suprafata totala de concesionat este de 901, 99 ha impartita pe 17 loturi distincte
Valoarea estimata fara TVA: 1, 535, 800 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind incadrarea in categoria IMM-urilor-formular F1-Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea;
-formular F2-Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.181 dinO.U.G.34/2006 insotita de certificatele de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si bugetul local;
-formular F3- Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
-formular F4- Fisa cu informatii generale despre ofertant;
-formular F7- Declaratie pe propria raspundere in temeiul art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.-formular F5 Persoane juridice: - dovada inregistrarii in Registrul National al Exploatatiilor;
- dovada asigurarii unei incarcaturi minime de 0, 3 UVM/ha si maxime de 1 UVM/ha pentru suprafata solicitata;
- dovada detinerii efectivului de animale pe raza administrativ teritoriala unde se afla pasunea concesionata.;
-Act constitutiv, statut ? copie conform cu originalul;
-Certificat de inregistrare CUI ? copie conform cu originalul;
- Autorizatie de functionare ? copie conform cu originalul;Persoane fizice autorizate: - dovada inregistrarii in Registrul National al Exploatatiilor;
- dovada asigurarii unei incarcaturi minime de 0, 3 UVM/ha si maxime de 1 UVM/ha pentru suprafata solicitata;
- dovada detinerii efectivului de animale pe raza administrativ teritoriala unde se afla pasunea concesionata;
- Autorizatie de functionare pentru PF, II, IF;Persoane fizice : - dovada inregistrarii in Registrul National al Exploatatiilor;
- dovada asigurarii unei incarcaturi minime de 0, 3 UVM/ha si maxime de 1 UVM/ha pentru suprafata solicitata;
- dovada detinerii efectivului de animale pe raza administrativ teritoriala unde se afla pasunea concesionata;
- Certificat de producator;Persoane juridice / fizice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional traduse legalizat in limba romana.
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat valabil la data deschiderii, in original sau copie legalizata (pentru persoane juridice/ fizice autorizate);2.Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre Directia de specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local valabil la data deschiderii, in original sau copie legalizata;
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani.-Declaratie pe propria raspundere privind masurile de protectia mediului pe care operatorul economic / persoana fizica le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de concesiune ? Original
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
Pretul ofertei 60.00Program de pasunat 40.00
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
500/23.01.2011
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 13.04.2012 Ora: 10:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
Altele
Garantia de buna executie reprezinta 5% din val. fara TVA a contractului
IV.3) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.2) Informatii suplimentare
Garantia de buna executie in valoare de 5% din valoare fara TVA a contractului se va constitui in termem maxim de 5 zile de la semnarea contractului sub orice forma precizata in OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, la data initierii procedurii
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor:
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
Comuna Sipote (consiliul Local Sipote)
Adresa postala: Comuna Sipote, str.Alexandru Lapusneanu nr.1, Localitatea: Sipote, Cod postal: 707465, Romania, Tel. +40 0232238333, Email: [email protected], Fax: +40 0232238320
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
21.02.2012 16:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer