Licitatie Publica - Contract de concesiune a Serviciului de Iluminat Public din Municipiul Arad
Concesionare numarul 2240/02.11.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL ARAD
Adresa postala: B-DUL REVOLUTIEI NR. 75, Localitatea: Arad, Cod postal: 310130, Romania, Punct(e) de contact: LUCIAN HATEGAN, Tel. +40 257281850-289, In atentia: HCLM, Email: [email protected], Fax: +40 257284744, Adresa internet (URL): www.primariaarad.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
Contract de concesiune a Serviciului de Iluminat Public din Municipiul Arad
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: municipiul Arad
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
Proiectare si executie lucrari de modernizare si extindere sistem de iluminat public, lucrari de iluminat festiv, lucrari de iluminat arhitectural, lucrari de realizare a sistemului de dispecerizare, servicii de intretinere a sistemului de iluminat public, Concesionarea serviciului de iluminat public din Municipiul Arad, conform specificatiilor din Caietul de sarcini
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
45310000-3 - Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
50232100-1-Servicii de intretinere a iluminatului public (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
Cantitatile conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 288, 597, 751.51 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Un ofertant poate participa cu o singura oferta, fie in mod individual, fie ca subcontractant, fie ca partener in cadrul unei asocieri. Participarea cu mai mult de o oferta va conduce la eliminarea tuturor ofertelor in care participa.Documentele pe care trebuie sa le prezinte asociatii, subcontractantii sau sustinatorii terti sunt in conformitate cu Ordinul ANRMAP 509/28.09.2011- Anexa Nr.2. , ,, Declaratie art. 180??- Formular nr 1? in original, Incadrarea in situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006 ofera autoritatii contractante posibilitatea excluderii ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului, ,, Declaratie art 181? - Formular nr.2? in original, Incadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006 ofera autoritatii contractante posibilitatea excluderii ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica, Certificat de atestare fiscala eliberat de Administrtia Finantelor Publice privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat.Certificatele fiscale vor prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente. (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, insotite de traducerea autorizata in limba romana), Certificat de atestare fiscala privind taxe si impozite locale emis de Directia Publica a Finantelor Locale din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente la data de 25 a lunii anterioare datei depunerii ofertei. Se va prezenta certificatul in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, ,, Declaratia privind calitatea de participant la procedura?, Formular nr 3 ?original, ,, Declaratie de participare cuoferta independenta?? ? Formular nr 4 ?original, Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69/1 (evitarea conflictului de interese) din OUG a Guvernului nr 34/2006, aprobata cu modificarile si completari din Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare) ? Formular nr. 5 ? original. Concedentul va exclude din prezenta procedura ofertantul care se incadreaza in prevederile art. 69^1din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In vederea dovedirii ofertantului in situatia unui conflict de interese se comunica in cele ce urmeaza lista persoanelor cu functie de decizie ai concedentului, in ceea ce privesteorganizarea , derularea si finalizarea procedurii de atrib.: Falca Gheorghe, Primar Arad, Catalin Titiriga, Bognar Levente? Viceprimari, Lia Ardelean, Ovidiu Bilcea, Mariana Cismasiu, Ionel Ciupe, Cziszter Kalman, Ioan Dolha, Ioan Farcas, Florin Galis, Gheorghe Ghilinta, Teodor Gligor, Adriana Lazurca, Marin Lupas, Florin Maris, Tristan Mihuta, Ovidiu Mosneag, Marcela Nicsanu, Geanina Pistru, Viorica Rotaru, Eugen Rus, Glad Varga, Traian Vlaicu-consilieri locali, Macra Claudia ? Administrator Public, Tamas Petru-Director Executiv, Viorica Botocan-Sef serviciu financiar contabilitate, Claudia Grozavu-Sef serviciu buget, Ciprian Puie consilier juridic, Elena Portaru, Director Executiv - Presedinte comisie evaluare, Membri comisie de evaluare: Pecican Iosif, Florentina Horgea, Daiana Movileanu, Iulian Morar, Membri de rezerva: Moldovan Gabriel, Pruteanu Daniel. a)Persoane juridice romane - Certificat constatator emis de ORC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Se va prezenta certificatul in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.b)Persoane juridice straine- Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele vor fi prezentate insotite de traducerea autorizata in limba romana.Atestat ANRE tip B, C1A, C2A conform art. 11, alin (2) lit. m din Legea 13/2007 si Ordinului ANRE 24 din 20.07.2007 sau echivalent.Licenta ANRSC conform HG 745/2007 sau echivalent. Se va prezenta certificatul in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?.
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la data de 31.12.2011Media cifrei de afaceri globale in ultimii 3 ani. Se vor lua in considerare ultimii 3 ani pentru care s-au depus bilanturi contabile, pana la data limita de depunere a ofertelor.Media cifrei de afaceri in perioada solicitatava fi de minim 150.000.000 lei Valorile vor fi comunicate in lei si euro, la cursul mediu lei/euro comunicat de BNR pentru anul respectiv: 2009:1 euro=4, 2373; 2010:1 euro= 4, 2099; 2011:1 euro = 4, 2379; In cazul unei asocieri cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ In cazul ofertantilor care fac dovada ca sunt IMM ? uri conform Legii 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM-urilor, Art.16, alin.2, acest indicator se reduce cu 50%.Persoanele juridice/fizice straine, vor atasain copie lizibila, conform cu originalul, insotita de traducerea autorizata in limba romana documente relevante, emise de autoritatile competente
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii trei ani.Se solicita dovada ca ofertantul dispune de urmatorul personal: electricieni autorizati ANRE 5 gradul II A si 5 II B, Responsabil tehnic cu executia atestat MEF (MEC), 3 persoane cu Capi Total (Certificat de Atestare Profesionala in Iluminat), Responsabili tehnici cu executia atestat MLPTL3. Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Cerinte minime: 4 autospeciale tip PRB, 1 automacara, 2 autoturisme, Autolaborator PRAM, 1 excavator cu senile dotat cu cupa si picon 4. Informatii privind asocierea5.Informatii privind subcontractarea6. Dovada inscriere la Registru de punere pe piata a echipamentelor electrice si electronicela Agentia Nationala de Protectia Mediului in conformitate cu HG1037/2010Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5ani pana la data depunerii ofertei, in domeniul aferent obiectului contractului cu certificate de buna executie.Cerinte minime-un contract avand obiect proiectare sisteme de iluminat si executie lucrari deextindere/reabilitare reteleilum. public si servicii de intretinere sisteme de iluminat public in valoare de minim 45000000lei fara TVA- sau cel mult 3contracte, avand obiect proiectare sisteme de iluminat public sau lucrariextindere/reabilitare retele iluminat public sau servicii de intretinere sisteme de iluminat public in valoare totala de minim70000000leiSe vor prezenta: copii dupa informatiile relevante din contracte; pentru fiecare contract 1 P.V. de receptie in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?CONFORM CU ORIGINALUL? si 1 recomandare din partea beneficiar lucrari, aferenta contractului prezentat, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?CONFORM CU ORIGINALUL1Certificat al sistemului de management al calitatii conform ISO 9001Domeniul , ,Proiectare, executie sisteme de iluminat??. Certificat de management al mediului conform ISO 14001Domeniul , ,Proiectare si executie sisteme de iluminat??
IV.1) Criterii de atribuire
Pretul ofertei 60.00Putere instalata totala sistem de iluminat 40.00
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
104
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 28.12.2012 Ora: 08:30
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
IV.3) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.2) Informatii suplimentare
A.Pret oferta=Pret modernizare+Pret extindere SIP+ Pret iluminat arhitectural+Pret Implementare Sist.monitorizare control+Val. intretinerii pe un an. B.Puterea inst. propusa totalaSIP(Pinst reala totala sist. il.publ., rezultata in urma lucrarilor de mod.si ext., conf. cantitatilor ofertate, in concordanta cu cerintele CS)Punctajul se calculeaza cu doua zecimale.Pt. crit. atrib. ref.la oferta tehnica si financiara se vor respecta Cap3.1.2 si Cap 3.1.3, respectiv Cap6.1 din CS.Se vor prezenta proiecte luminotehnice pt. fiecare str. din Arad si centralizat(cf. Tabel de mai jos) parametrii obtinuti pt. fiecare str. functie de clasa de ilum. specificata, in urma modernizarii SIP, mentionandu-se aspectele cantitative si calitative. CENTRALIZATORPROIECTE 1.Nr.crt 2.Den.str.3.Clasif.str.4.÷9.Parametrii impusi: Lmed, Emed, U0, TI, UI, SR 10.÷15.Parametrii realizati: Lmed, Emed, U0, TI, UI, SR 16.Nr. pct.lum. 17.TipAIL utilizat 18.Putere inst. pe tip AIL 19.Putere inst. pe str. Poz.1, 2, 3, 16 dinauditul anexat doc.atrib. Poz.4÷9, din SR 13201/2003 Poz.10÷19 vor rezulta din proiectele luminotehnice intocmite pe fiecare str. Se vor prezenta proiecte luminotehnice complete si corecte, pe fiecare str. folosind aceleasi AIL ca in oferta, cele pt. care s-au prezentat documentel solicitate in Cap3.1.8.1.din CS. Pt. prezentare de calcule luminotehnice incorecte, incomplete, utilizarea altor AIL decat cele din prop. financiara, alte AIL decat cele pt. care s-au prezentat documentele solicitate in Cap3.1.8.1 din CS, sau calcule din care nu rezulta indeplinirea cerintelor calitative si cantitative, ofertele respective vor fi declarate neconforme.Garantia de buna exec. e 5% din val.contract fara TVA, se constituie prin retineri din sumele datorate pt. facturi partiale.Contractantul va deschide la Trezorerie un cont la dispozitia AC si va depune in acesta min.0, 5% din pret contract.Daca doua sau mai multe oferte obtin punctaje egale, ofertantii vor depune in plic inchis o noua oferta financiara
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor: Termenele de executare a caii de atac sunt cele prevazute la Art. 256^2 din OUG nr.34/2006
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
Primaria Municipiului Arad, Serviciul Juridic Contencios
Adresa postala: B-dul Revolutiei, nr. 75, Localitatea: Arad, Cod postal: 310130, Romania, Tel. +40 257281850-134, Fax: +40 257284744, Adresa internet (URL): www.primariaarad.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
31.10.2012 08:47