Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONTRACT DE CONCESIUNE A SERVICIULUI DE SALUBRIZARE A COMUNEI MOIECIU


Anunt de participare numarul 89391/28.10.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA MOIECIU (PRIMARIA MOIECIU)
Adresa postala: Moieciu de Jos, str. Principala, Nr.330A, Jud.Brasov, Localitatea: Moieciu, Cod postal: 507135, Romania, Punct(e) de contact: Niculae Clinciu, Tel.0268236585, Email: [email protected], Fax: 0268236585, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT DE CONCESIUNE A SERVICIULUI DE SALUBRIZAREA COMUNEI MOIECIU
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: teritoriul administrativ al comunei Moieciu
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
contract de concesiune a serviciuluide salubrizare, colectare, transport si depozitare a gunoiului menajer; comuna Moieciu
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90511200-4 - Servicii de colectare a gunoiului menajer (Rev.2)
90512000-9-Servicii de transport de deseuri menajere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
servicii de salubrizare, colectare, transport si depozitare a gunoiului menajer; comuna Moieciu
Valoarea estimata fara TVA: 650, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 21.12.2009 pana la 31.12.2014
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
nu
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de concesiune.Ofertantul are dreptulde a include in propunerea tehnicaconditiile art.44, alin. 1 si 2 , art.45, alin.1si2 din OG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: Completare formular nr. 1 "Declaratie privind eligibilitatea"
Cerinta obligatorie: prezentare declaratie pe proprie raspundere. conform formular nr.2 sau, dupa caz, formular tip emis de organismele competente privind cazierul judiciar, cu valabilitate la data deschiderii ofertelor. Incadrarea in situatia prevazuta la art.181 din OG 34/2006 atrage exluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Ofertantul va prezenta certificat de atestare fiscalaprivind plata obligatiilor catre bugetul de stat si certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale - in original sau copie legalizata, valabile la data deschiderii ofertelor
Cerinta obligatorie: Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu formularul nr.3
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include prestarea serviciilor care fac obiectul achizitiei - valabil numai in original sau copie legalizata, emis cu maxim 1 (una) luna inainte de data licitatiei;
- Codul unic de inregistrare Documentele vor fi valabile la data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile din anii precedenti vizate si inregistrate de organele competente in anii 2006, 2007, 2008
Cerinta obligatorie: 1. cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie deminim 1 000 000 lei
Se completeaza formularul 4.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Completare formular nr. 5 "Experienta similara". Orice declaratie referitoare la un contract cu un beneficiar/client trebuie sa fie insotita de recomandarea din partea beneficiarului/clientului respectiv.- Completare formular nr. 6 + anexa "Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani
Cerinta obligatorie: - prezentarea cel putin a unui contract similar (care sa cuprinda obligatoriu activitatea de, colectare transport si depozitare adeseurilor menajere, cu exceptia deseurilor toxice periculoase din deseurile menajere, cu exceptia celor cu regim special) .
(1) Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului/candidatului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva.
(In cazul asocierii mai multor ofertanti, cerintele privind eligibilitatea, inregistrarea trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat, iar celelalte cerinte privind capacitatea economico-financiara trebuie sa fie indeplinita prin cumul de grupul de asociati.
Standarde solicitate- ISO 9001 sau echivalent
- ISO 14001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: colectarea deseurilor menajere
2.
pretul ofertei
20%
Descriere: transportul deseurilor menajere
3.
pretul ofertei
20%
Descriere: depozitare deseuri menajere
4.
modul de asigurare a protectiei mediului
10%
Descriere:
5.
gradul de preluare a riscului de catre concesionar
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.12.2009 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.12.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.12.2009 12:00
Locul: Sediul autoritatii contractante, Moieciu de Jos, str. Principala, nr. 330A
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La deschidere pot participa reprezentantii ofertantilor sau imputerniciti ai acestora.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+40-213104641, Email: [email protected], Fax: +40-213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Brasov
Adresa postala: B.dul 15 Noiembrie nr.45, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500097, Romania, Tel.+40-0268419615, Fax: 0040 - 0268 475146
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic din cadrul Primariei Moieciu
Adresa postala: Str. Principala , Nr.330A, Localitatea: Moieciu de jos, Cod postal: 507135, Romania, Tel.0268 236585, Email: [email protected], Fax: 0268 236585
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.10.2009 11:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer