Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de concesiune a serviciului public de salubrizare a orasului Gura Humorului


Concesionare numarul 1795/04.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Orasul Gura Humorului (Primaria Gura Humorului)
Adresa postala:  Piata Republicii Nr.14, Gura Humorului, Judet Suceava, Localitatea:  Gura Humorului, Cod postal:  725300, Romania, Punct(e) de contact:  Biroul Achizitii Publice, Tel. 0230 235051, In atentia:  Camelia Lisneanu, Email:  [email protected], Fax:  0230 235038
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
Contract de concesiune a serviciului public de salubrizare a orasului Gura Humorului
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: orasul Gura Humorului
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
1 contract de concesiune, care cuprinde toate serviciile specifice serviciului public de salubrizare
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
90500000-2 - Servicii privind deseurile menajere si deseurile (Rev.2)
90611000-3-Servicii de curatenie stradala (Rev.2)
90612000-0-Servicii de maturare a strazilor (Rev.2)
90620000-9-Servicii de deszapezire (Rev.2)
90921000-9-Servicii de dezinfectie si de dezinsectie (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
1 contract de concesiune de servicii
Valoarea estimata fara TVA: 15, 484, 000 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat, Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale, Istoricul litigiilor- daca exista, Certificat constatator, Certificat de inmatriculare
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale, Cerinta minima- cifra medie de afaceri pe trei ani, in domeniul serviciului de salubrizare, sa fie cel putin 800.000 euro.Bilantul contabil la data de 31.12.2009, Ultima balanta de verificare,
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3ani (Cerinta minima: Ofertantul trebuie sa prezinte cel putin 2 recomandari din partea unor beneficiari ai serviciilor de salubrizare)Cerinta minima: indeplinirea in ultimii 3 ani, a unui contractde prestari servicii, cu o valoarecel putin egala cu 500.000 lei (sau maxim trei contracte a caror valoare totala sa fie minim 500.000 lei) exclusiv T.V.A., de natura similara cu a celui pentru care se oferteaza., Fisa privind experienta similara, Declaratie privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport si alte mijloace fixe (Cerinta minima: Lista cu dotarile minime: 2 autogunoiere compactoare, 1 incarcator frontal cu cupa de 2mc, 2 Autospeciale pentru transport containere de 24 ÷ 40 m.c., 1 Autospeciala transport buncare 4 m.c., 1 Autovehicul interventie ? transport persoane si materiale, 8 Containere de 24 ÷ 40 m.c., 2 Prese pentru balotat deseuri PET, 2 Prese pentru balotat deseuri carton), Informatii referitoare la personalul de conducere si personalul tehnic si de specialitate (Cerinte minime obligatorii: Ofertantii vor face dovada ca au ca personal angajat, cu carte de munca, cel putin o persoana cu studii superioare cu experienta de cel putin 3 ani in organizarea activitatilor de salubrizare urbana, o persoana cu studii superioare cu experienta de cel putin 3 ani in organizarea activitatilor specifice parcului auto), Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere din ultimii trei ani, Declaratie pe propria raspundere privind masurile de protectie a mediului, Declaratie pe propria raspundere a conducatorului unitatii ca la elaborarea ofertei s-a tinut cont de toate obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii, Obligatii contractuale in desfasurare- daca exista, Licenta clasa 3emisa operatorului de catre A.N.R.S.C. pentru serviciul public de salubrizare a localitatilor, insotita de ordin si anexa , Autorizatie emisa de Agentia Pentru Protectia Mediului , Standarde de asigurare a calitatii, Standarde de protectie a mediului, Sisteme de management al sanatatii si securitatii ocupationale
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
1.Redeventa-30p, 2.Tariful pentru Salubrizare menajera-30p , 3.Tariful pentru Salubrizare stradala-22p , 4. Tariful pentru Deratizare, dezinfectie, dezinsectie-3p, 5. Planul de investitii-15p
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Anexa 3 la HCL 134 din 29.10.2010
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 21.01.2011 Ora: 10:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
IV.3) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.2) Informatii suplimentare
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Tribunalul Suceava
Adresa postala:  Str. Stefan cel Mare nr.62, Localitatea:  Suceava, Cod postal:  720062, Romania, Tel. 0230-214948, Fax:  0230-214874/
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.3104641, Email:  [email protected], Fax:  021.3104642
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor: Termenul de depunere a contestatiei este de cel mult 10 zile incepand cu ziua urmatoare luariila cunostinta de catre contestator despre actul pe care acesta il considera nelegal.
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
Compartiment Juridic al Primariei Gura HUmorului
Adresa postala:  Piata Republicii nr.14, Localitatea:  Gura Humorului, Cod postal:  725300, Romania, Tel. 0230-235051, Email:  [email protected], Fax:  0230-235051
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
30.11.2010 10:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer