Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONTRACT DE CONCESIUNE AL SERVICIULUI PUBLIC DE SALUBRIZARE AL COMUNEI CUZA VODA


Concesionare numarul 2076/22.07.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA CUZA VODA (CONSILIUL LOCAL CUZA VODA)
Adresa postala:  STR. AL. IOAN CUZA NR. 79, LOC. GALATI, JUD. GALATI, Localitatea:  Cuza Voda, Cod postal:  807271, Romania, Punct(e) de contact:  NU EXISTA ADRESA DE INTERNET, Tel. 0733058020, In atentia:  BOGDAN COSMIN BORS, Email:  [email protected], Fax:  0236 831437, Adresa internet (URL):  /, Adresa profilului cumparatorului:  /
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
CONTRACT DE CONCESIUNE AL SERVICIULUI PUBLIC DE SALUBRIZARE AL COMUNEI CUZA VODA
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor menajere si a apelor menajere; servicii de igienizare si servicii similare
Locul principal de prestare: COMUNA CUZA VODA, JUDETUL GALATI
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
SERVICII DE COLECTARE A DESEURILOR MENAJERE, SERVICII DE TRANSPORT DE DESEURI MENAJERE
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
90511000-2 - Servicii de colectare a deseurilor menajere (Rev.2)
90512000-9-Servicii de transport de deseuri menajere (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
CONFORM CAIETULUI DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 325, 104 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
NU ESTE CAZUL
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Declaratie de eligibilitate. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006. Certificatul fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat.Certificat constatator in termen privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat valabile la data deschiderii ofertelorIn cazul asocierii mai multor persoane juridice, cerintele privind situatia personala a candidatului trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte.Pentru calificare se cere indeplinirea acestor conditii.Certificat de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului. Certificat constatator ? emis de O.R.C. Licenta A.N.R.S.C. pentru prestarea serviciilor de salubrizare a localitatilor. Licenta de transport eliberata de Autoritatea Rutiera Romana.Se vor prezenta copii conforme cu originalul dupa Licenta de transport pentru fiecare auto prezentate in oferta. Pentru persoane juridice straine, documentele edificatoare care dovedesc inregistrarea si elementele enumerate la punctul D2 sunt acceptate cu conditia sa fie in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident Lipsa oricaruia din documentele mentionate ca document de calificare atrage excluderea din procedura de delegare.
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
D3.1. Capacitatea economico-financiara se dovedeste cu urmatorele documente: ?Bilantul contabil pe anul 2010.D3.2. Bilantul contabil se ataseaza numai in fotocopie, neautentificata;D3.3 In cazul asocierii mai multor persoane juridice, cerintele privind capacitatea economico-financiara trebuie sa fie indeplinite prin cumul, de grupul de asociati.
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Dotarea minima, dovezi in copie. Ofertantul va face dovada ca poate dispune de cel putin 2 autogunoiere compactoare. Se solicita copii dupa certificatele de inmatriculare aleauto pe care le detine in proprietate sau sub alta forma (leasing, chirie, comodat, etc.) Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 (trei) ani. Personalul propus pentru derularea contractului. In cazul asocierii mai multor persoane juridice, cerintele privind capacitatea tehnica trebuie sa fie indeplinite prin cumul, de grupul de asociati. Standarde de asigurare a managementului calitatii ? ofertantii vor prezenta o copie a unui document care sa ateste implementarea standardelor de manegement al calitatii privind modul de conducere si control al activitatilor din domeniul salubritatii (certificat ISO 9001 sau echivalent)Standarde de protectia mediului ? ofertantii vor prezenta o copie a unui document care sa ateste implementarea standardelor de management al mediului pentru domeniul salubritatii (certificat ISO 14001 sau echivalent). Nu se accepta in curs de certificare.
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
CRITERIUL DE ATRIBUIRE: TARIFUL DE UTILIZARE PLATIBIL DE CATRE BENEFICIARII FINALI AI CONTRACTULUI Factori de evaluare: Tarif pentru persoanele fizice 95 pct.; Tarif pentru persoanele juridice 5 pct.
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 19.09.2011 Ora: 10:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
Altele
/
IV.3) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.2) Informatii suplimentare
DOCUMENTATIA A FOST POSTATA PE SEAP
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor - CNSC
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, BUCURESTI, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. (+40) 21.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  (+40) 21.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor: 5 ZILE INCEPAND CU ZIUA URMATOARE LUARII LA CUNOSTINTA
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
PRIMARIA COMUNEI CUZA VODA
Adresa postala:  STR. ALEXANDRU IOAN CUZA, NR. 79, COMUNA CUZA VODA, JUDETUL GALATI., Localitatea:  CUZA VODA, Cod postal:  807271, Romania, Tel. 0236831437, Email:  [email protected], Fax:  0236831437, Adresa internet (URL):  NU EXISTA
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
20.07.2011 10:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer