Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de concesiune de lucrari ? strada Armeneasca nr 1, Sector 2


Concesionare numarul 2181/11.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA DOMENIULUI PUBLIC SECTOR 2
Adresa postala: SOS.ELECTRONICII, NR.44, SECTOR2, BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 023254, Romania, Punct(e) de contact: DANIELA NEGRU, Tel. +4 0212527789, Email: [email protected], [email protected], Fax: +4 0212527977, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
Contract de concesiune de lucrari?strada Armeneasca nr 1, Sector 2
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: str. Armeneasca nr.1, sector 2
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
Obiectul prezentului contract il constituie concesionarea terenului situat in Bucuresti, strada Armeneasca, nr.1, Sector 2, in suprafata de 1.122, 80 mp pentru realizarea de ?Garaje supraetajate cu spatii comerciale la parter?, in baza H.C.G.M.B. nr. 231 / 04.09.2003 de transmitere a administrarii terenului catre Consiliul Local al Sectorului 2.Concesionarul are in principal urmatoarele obligatii: ?De a asigura serviciile conexe, in conditii egale si nediscriminatorii;?De a furniza informatii rezonabile Administratiei Domeniului Public Sector 2, precum si tuturor operatorilor din domeniul asigurarii exploatarii parcajului, in vederea realizarii conditiilor de operare sigura si eficienta a utilizarii parcajului;?De a intocmi si urmari bilantul activitatii desfasurate;?Sa stabileasca si sa aplice pe intreaga durata a executarii lucrarilor masurile de protectie a persoanelor, bunurilor si a mediului;?De a executa constructia noii cladiri de parcaje respectand cu strictete: indicatorii urbanistici, regimul de inaltime, conturul si alinierea stradala a proiectului faza S.F., inaltimile corniselor si tratarea plastica a fatadelor, determinate prin studiul de fatada si studiul istoric, studii intocmite pentru avizarea imobilului de catre Ministerului Culturii si Cultelor;Descrierea constructiei, conform Certificat de Urbanism nr. 913/1009705.1010233 din 06.07.2011De a construi obiectivul in conditiile de securitate impuse de situarea in ?Zona Protejata 01 - Calea Mosilor?, cu asigurarea si protejarea cladirilor si caselor monument alaturate sau situate in vecinatatea imediata (ex : Biserica cu Sfinti);
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
45211350-7 - Lucrari de constructii de cladiri multifunctionale (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
Concesionarea terenului situat in Bucuresti, strada Armeneasca, nr.1, Sector 2, in suprafata de 1.122, 80 mp pentru realizarea de ?Garaje supraetajate cu spatii comerciale la parter?
Valoarea estimata fara TVA: 10, 742, 555 Moneda: EUR
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea Completare formular nr. 12 ADeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G.nr.34/2006 Completare formular nr.12 B;Certificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice, eliberat de Ministerul Finantelor Publice ? Agentia Nationala de Administrare Fiscala, din care sa rezulte plata contributiilor la bugetul de stat, fondul national unic de asigurari de sanatate si fondul de somaj, eliberat pentru ultima luna incheiata din punct de vedere al exercitiului financiar din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele . Se pot prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila stampilata si semnata cu mentiunea ? conform cu originalul? ;Certificat privind impozitele si taxele locale pentru persoane juridice, eliberat de Consiliul local al sectorului/localitatii de care ofertantul apartine, din care sa rezulte confirmarea platii la zi a taxelor si impozitelor locale, eliberat pentru ultima luna incheiata din punct de vedere al exercitiului financiar din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele . Se pot prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila stampilata si semnata cu mentiunea ? conform cu originalul?Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Completare formular nr. 12C.Ofertantul nu are dreptul, in cadrul aceleiasi proceduri: a)sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor candidaturilor /ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Intreprinderile afiliate au dreptul de a participa in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta Declaratia mentionata mai sus.Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente relevante in scopul verificarii datelor din Declaratiile furnizate de ofertantDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1(evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Completare formular nr. 11Conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314 / 2010 se solicita prezentarea Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta.- Formular nr. 3.aPersoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante si membrii ai comisiei de evaluare sunt: Lemnaru Cristian -Buturca Mihai;Cioaba Alexandru ;Negru Daniela;Francu Mircea ;Guse Lucia;Barsan Mihai ;Tapus Marcel;Micu Valeriu;Lica Raducanu Elena ;Paraschiv Paraschiva. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii candidaturii (ofertei cuprinzand documentele solicitate de calificare in vederea selectiei )? original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata ?Conform cu originalul?, din care sa reiasa ca nu este in stare de faliment sau lichidare.a) Pentru persoane juridice romane: In cazul unei asocieri , fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.b) Pentru persoane juridice straineDocumente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legate din tara in care ofertantul este rezident valabil pentru anul 2012, precum si un Certificat de Rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs .Ofertantii persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe proprie raspundere prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare isi asuma responsabilitatea pentru una din cele doua obtiuni: I) in termen de 45 de zile de la comunicarea rezultatului procedurii, vor prezenta dovada deschiderii sediului permanent in Romania ;II) ca inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu personae juridice romane, vor imputernici pe unul dintre asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asociatiei si inregistrarea acesteia la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale in vigoare din Romania.
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiaraAcces sau resurse reale disponibile , negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii de 2.565.042 euro, pentru perioada de doi ani. ? Suma respectiva poate fi imobilizata pentru realizarea contractului in cazul ofertei castigatoare.Asigurarea riscului profesional aferent serviciilor de proiectare in valoare de minim 135.000 euro. Valorile vor fi exprimate in euro, la cursul lei / euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2008:1 euro = 3, 68 lei Anul 2009:1 euro = 4, 23 lei Anul 2010:1 euro = 4, 20 lei Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro sau lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a tarii respective, in care s-a facut inregistrarea si va specifica ratele utilizate in oferta depusa.
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor contracte de servicii similare cu cele la care si-a depus candidatura, incheiate si finalizate in ultimii 3 ani - continand valori, perioade de prestare, beneficiari privati sau autoritati contractante.Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 aniPrezentarea a minim 1 (una) sau mai multe recomandariDeclaratie cu privire la personalul de conducere, tehnic de specialitatesiefectivele medii anuale ale personalului angajat si ale persoanelor care se vor ocupa direct de indeplinirea contractului.Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii ce sunt puse la dispozitia lucrarii.Standarde de asigurarea calitatii- Certificat Certificat ISO 9001sau echivalentStandarde de protectia mediului- Certificat ISO 14001 sau echivalent
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 30.05.2012 Ora: 10:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
IV.3) Tipul procedurii
Negociere
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.2) Informatii suplimentare
ReferitorSectiuneIV.1.3) Reducerea succesiva a numarului de propuneri de oferta care intra in negociere se realizeaza prin derularea unor runde de negociere (art 121 din OUG nr 34/2006).Procedura de negociere cu publicarea unui anunt de participarese deruleaza in doua etape distincte, respectiv: ?etapa de depunere a documentelor de calificare si de selectie a candidatilor, in care operatorii economici interesati isi depun candidatura in vederea participarii la procedura de atribuire;?etapa de depunere a ofertelor la care sunt invitati doar operatorii economici selectati.Etapa I: de depunere a Documentelor de calificare si de selectie a operatorilor economicia)Depunerea documentelor de calificare - La aceasta etapa pot participa toti operatorii economici interesati, care si-au manifestat interesul;b)Selectia candidatilor calificati - Vor fi selectati pentru etapa a doua operatorii economici calificati (care indeplinesc toate condi?iile de calificare). Autoritatea contractanta va selecta pentru etapa a II-a procedurii (de depunere a ofertelor): o Preconizat = minim 3 operatori economici;2. Etapa II: de depunere a ofertelor - in aceasta etapa vor fi invitati operatorii economici selectati in cadrul primei etape, operatori economici calificati.Criteriul de atribuire: Cel mai mare nivel al redeventei
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor: 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre actul pe care acesta il considera nelegal cf. art.art 256 ^2 alin.(1), lit a si alin .(2) din OUG 34/2006 cu modif si complet ulterioare.
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
ADP Sector 2
Adresa postala: Electroniciinr. 44, Sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 023254, Romania, Tel. +40 212527789, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 212527977
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
09.04.2012 13:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer