Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de concesiune de lucrari privind delegarea gestiunii serviciului public de alimentare cu apa si canalizare a comunei Sinandrei, jud. Timis, Romania


Concesionare numarul 181/05.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA SINANDREI (PRIMARIA COMUNEI SINANDREI, JUD. TIMIS)
Adresa postala: STR. PRINCIPALA NR. 516, Localitatea: Sinandrei, Cod postal: 307375, Romania, Punct(e) de contact: REKA - KATALIN ZARCULEA, Tel.0256/383500, Email: [email protected], Fax: 0256/383806
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
Contract de concesiune de lucrari privind delegarea gestiunii serviciului public de alimentare cu apa si canalizare a comunei Sinandrei, jud. Timis, Romania
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Localitatile: Sinandrei, Carani, Covaci, comuna Sinandrei Jud Timis, Romania
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
Realizarea retelelor de apa si canalizare in Comuna Sinandrei, din fondurile investitorului, care in contrapartida primeste exploatarea retelelor. Durata concesiunii este de 40 ani.- redeventa ce se va plati anual autoritati contractante este 1000 euro pe primii 5 ani dupa care se va renegocia
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
45231300-8 - Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.1)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
-11 statii de pompare-subtraversari 8 buc-Retele de canalizare 52375 m-Camine de canalizare986 buc-Camine cu masurator 4 bucValoarea lucrarilor aprox. 11115000 euro.
Intervalul: intre: 10, 000, 000si12, 000, 000 Moneda: EUR
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- o situatie a personalului de specialitate, existent in societatea ofertantului, defalcata pe categorii de personal cu vechimea in specialitatea respectiva, capabil sa execute lucrarile de intretinere, de reparatie si de administrare a sistemului public de alimentare cu apa si canalizare pe care le preia in exploatare dupa executie.
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Certificat de atestare fiscala, emis de Directia Generala a Finantelor Publice, nu mai vechi de 30 zile- Certificat de inmatriculare eliberat de Camera de Comert si Industrie a judetului/tarii de resedinta a ofertantului;
- Certificat de inregistrare fiscala;
- Ultimul bilant contabil (economico-financiar) depus in banca ofertantului, cu viza Directiei Finantelor Publice.
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- lista utilajelor si echipamentelor tehnice din dotare-Copie de pe certificatul sau certificatele de implementare a sistemului de management al calitatii, sau a sistemului integrat Autorizatia de functionare, potrivit legii;
- o situatie a personalului de specialitate, existent in societatea ofertantului,
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa din punct de vedere economic: - aspecte economice si financiare ale ofertei 25%;
- aspecte tehnice ale ofertei 50%;
- oferta speciala 25%.
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 24.09.2007 Ora: 16:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Informatii suplimentare
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravropoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104642, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Timis
Adresa postala: P-ta Tepes Voda nr.2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor:
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
Serviciul de achizitii publice si Contracte
Adresa postala: Sinandrei nr. 516, Localitatea: Sinandrei, Cod postal: 307375, Romania, Tel.0256/383500, Email: [email protected], Fax: 0256/383806
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
02.08.2007 12:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer