Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de concesiune de lucrari publice Parcaj subteran Piata Alba Iulia


Concesionare numarul 1799/07.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BUCURESTI
Adresa postala:  SPLAIUL INDEPENDENTEI , NR. 291-293, SECTOR 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  060042, Romania, Punct(e) de contact:  Lavinia Dan, Tel. +4021.305.55.88, Email:  [email protected], Fax:  +4021.305.55.46, Adresa internet (URL):  www.pmb.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Administratie publica locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
Contract de concesiune de lucrari publiceParcaj subteran Piata Alba Iulia
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Bucuresti, Romania
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
Autoritatea intentioneaza sa incheie un contract de concesiune avand ca obiect finantarea, proiectarea, constructia si operarea unei parcari subterane.Investitorul va dobandi dreptul de concesiune in schimbul unei redevente stabilita ca procent din venit.Investitorul va finata integral proiectul.
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
45223310-2 - Lucrari de constructii de parcari subterane (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
Parcaj subteran - 3 niveluri
Valoarea estimata fara TVA: 68, 295, 330 Moneda: EUR
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
A.Date de identificare a candidatului;B.Declaratie privind eligibilitatea;C.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr.34/2006;D.Declaratieprivind calitatea de participare la procedura;E.Cerinte privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare): I.Persoane juridice romane: 1.certificat constatator emis de ORC de pe langa Tribunalul teritorial, cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii candidaturilor, din care sa rezulte obiectul de activitate, persoanele imputernicite si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.Documentele vor fi prezentate in original sau in copie legalizata.II.Persoane juridice straine: 1.Documente care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica. Documentele vor fi prezentate in original sau in copie legalizata insotite de o traducere autorizata in limba romana.2. Autorizatii de functionare sau a altor documente similare, din care sa rezulte ca au dreptul de a executa activitatile necesare realizarii proiectului.Documentele vor fi prezentate in original sau in copie legalizata insotite de o traducere autorizata in limba romana.Detalierea cerintelor solicitate este prezentata in cadrul documentatiei de atribuire atasata.
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
A.Informatii privindsituatia economico-financiara: 1.Formularul 8 completat cu informatii referitoare la: datele de identificare ale operatorului economic: cifra de afaceri, pe ultimii 3 ani;rezultatul net al exercitiului financiar pentru ultimii 3 ani.2.Prezentarea bilantului contabil si a contului de profit si pierderi aferente ultimilor 3 ani(2007, 2008, 2009), vizate si inregistrate de organele competente, sau orice alte documente care sa ofere o imagine fidela a situatiei sale financiare si economice si care sa ofere informatii privind cifra de afaceri si rezultatul net al exercitiului financiar pentru ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009).3.Prezentarea raportului de audit financiar pentru ultimii 3 ani(2007, 2008, 2009).B.Informatii privind cifra de afaceri si rezultatul net al exercitiului financiar: a) Cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani (2007, 2008, 2009) trebuie sa fie de minimum 80 mil. euro.b)Rezultatul net al exercitiului financiar al candidatului trebuie sa fie pozitiv pe fiecare din ultimii trei ani financiari incheiati (2007, 2008, 2009).Detalierea cerintelor solicitate este prezentata in cadrul documentatiei de atribuire atasata.
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
A.Informatii privind capacitatea tehnica: 1.Experienta similara proiectare parcaj subteranCandidatul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) a proiectat(faza de proiectare PTh+DE) in ultimii 5 ani cel putin un parcaj subteran cu mai multe nivele si un numar minim de 600 de locuri parcare.2.Experienta similara constructie parcaj: Candidatul(operator economic sau membrii asocierii impreuna) a executat si finalizat in ultimii 5 ani cel putin un parcaj subteran cu mai multe nivele si un numar minim de 600 de locuri parcare.3.Experienta similara exploatare parcaje subterane: Candidatul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) a asigurat in ultimii 5 ani exploatarea a cel putin un parcaj subteran cu mai multe nivele si un numar minim de 600 de locuri parcare.4.Personalul cheie propus pentru indeplinirea contractului: Candidatii vor prezenta o lista cu personalul cheie pentru realizarea proiectului inclusiv pentru exploatarea acestuia si CV acestora.Personalul trebuie sa aiba cel putin 10 ani experienta si calificari relevante in contracte similare proiectului.5. Utilajele, echipamentele si instalatiile de care dispune candidatul pentru realizarea proiectului: Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune candidatul pentru proiect.B.Informatii privind asigurarea calitatii: Candidatii vor prezenta certificat emis de un organism independent acreditat care atesta respectarea cerintelor standard ISO 9001-2000 sau echivalent.C.Informatii privind asigurarea protectiei mediului: Candidatii vor depune certificat emis de un organism independent acreditat care atesta respectarea cerintelor standard ISO 14001/2004 sau echivalent.D.Informatii privind asociatii/subcontractantii: Declaratie privind lucrarile/activitatile proiectului ce urmeaza sa fie indeplinite de catre subcontractanti/asociati si specializarea acestora.E.Informatii referitoare la respectarea obligatiilor privind conditiile de munca si protectia muncii: Declaratie privind respectarea conditiilor de munca si protectia muncii, pe parcursul contractului de concesiune.Detalierea cerintelor solicitate este prezentata in cadrul documentatiei de atribuire atasata.
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa dpdv economic.Tarif nominal max propus/loc parcare subteran: 30pct;Redeventa: 60pct;Durata concesionare: 10pct.Detalierea in cadrul documentatiei de atribuire atasata.
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 19.01.2011 Ora: 12:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
IV.3) Tipul procedurii
Dialog competitiv
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.2) Informatii suplimentare
Modul de prezentare al candidaturilor va fi in conformitate cu documentatia de atribuire atasata.Deschiderea candidaturilor: 19.01.2011, ora 13.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Curtea de Apel
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr.5, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. +40213195180, Email:  [email protected], Fax:  +40213191649
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr.6, sector3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +40213104641, Email:  [email protected], Fax:  +40213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor: conform prevederilor legale
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
Directia Investitii - Serviciul Parteneriat Public-Privat
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr.291-293, sector 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  060042, Romania, Tel. +40213055588, Email:  [email protected], Fax:  +40213055546, Adresa internet (URL):  www.pmb.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
30.11.2010 19:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer