Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de concesiune de lucrari publice Parcaj subteran Edgar Quinet


Concesionare numarul 1592/24.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BUCURESTI
Adresa postala:  SPLAIUL INDEPENDENTEI , NR. 291-293, SECTOR 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  060042, Romania, Punct(e) de contact:  Lavinia Dan, Tel. 021.305.55.88, Email:  [email protected], Fax:  021.305.55.46, Adresa internet (URL):  www.pmb.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: administratie publica locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
Contract de concesiune de lucrari publice Parcaj subteran Edgar Quinet
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Bucuresti, Romania
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
Autoritatea intentioneaza sa incheie un contract de concesiune avand ca obiect finantarea, proiectarea, construnctia si operarea unei parcari subterane.Investitorul va dobandi dreptul de concesiune in schimbul unei redevente stabilita procent din venit.Investitorul va finanta integral proiectul.
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
45223310-2 - Lucrari de constructii de parcari subterane (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
parcare subterana cu 3 niveluri, 380 locuri parcare
Valoarea estimata fara TVA: 32, 916, 805 Moneda: EUR
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
A.Datele de identificare a candidatului;B.Declaratie privind eligibilitatea;C.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006 D.Declaratie privind calitatea de participare la procedura; E.Cerinte privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale(inregistrare): A.Persoane juridice romane: 1.Certificat constatator emis de ORC de pe langa Tribunalul, teritorial cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor din care sa rezulte obiectul de activitate persoanele imputernicite si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.2.Prezentarea autorizatiilor de functionare emise de organele in drept din care sa rezulte ca au dreptul de a executa activitatile de realizare a proiectului.B.Persoane juridice straine: 1.Documente care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica. Documentele vor fi prezentate in original sau in copie legalizata insotite de o traducere autorizata in limba romana 2.Autorizatii de functionare sau a altor documente similare din care sa rezulte ca au dreptul de a executa activitatile de realizare a proiectului. Documentele vor fi prezentate in original sau in copie legalizata insotite de o traducere autorizata in limba romanaDetalierea cerintelor solicitate este prezentata in cadrul documentatiei de atribuire atasata.
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiara: 1.Formularul 8-Informatii privind situatia economico-financiara, completat cu informatii referitoare la : datele de identificare ale operatorului economic;cifra de afaceri, pe ultimii trei ani in domeniul de activitate similar proiectului;rezultatul net al exercitiului financiar pentru ultimii trei ani.2. Prezentarea bilantului contabil si a contului de profit si pierderi aferente ultimilor trei ani (2007, 2008, 2009), vizate si inregistrate de organele competente, sau orice alte documente care sa ofere o imagine fidela a situatiei sale financiare si economice si care sa ofere informatii privind cifra de afaceri in domeniul de activitate similar proiectului si rezultatul net al exercitiului financiar pentru ultimii trei ani(2007, 2008, 2009).3. Prezentarea raportului de audit financiar pentru ultimii trei ani(2007, 2008, 2009); B. Informatii privind cifra de afaceri si rezultatul net al exercitiului financiar :1. Cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani (2007, 2008, 2009) trebuie sa fie de minimum 60 mil. euro. 2. Rezultatul net al exercitiului financiar al candidatului trebuie sa fie pozitiv pe fiecare din ultimii trei ani financiari incheiati (2007, 2008, 2009).Detalierea cerintelor solicitate este prezentata in cadrul documentatiei de atribuire atasata
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
A.Informatii privind capacitatea tehnica: 1.Experienta similara proiectare: Candidatul a proiectat in ultimii 5 ani cel putin 1 parcaj subteran similar din punct de vedere al capacitatii(minim 380 locuri parcare)si al tipului de lucrare(parcare subterana cu mai multe nivele)2.Experienta similara constructie: Candidatul a executat si finalizat in ultimii 5 ani cel putin 1 contract de lucrari de constructie parcaj subteran similar din punct de vedere al capacitatii(minim 380 locuri parcare)si al tipului de lucrare(parcare subterana cu mai multe nivele)3.Experienta similara exploatare: Candidatul a asigurat in ultimii 5 ani exploatarea a cel putin 1 parcaj subteran similar cu numar minim 380 locuri parcare4.Personalul cheie propus pentru indeplinirea contractului: va prezenta o lista cu personalul cheie pentru realizarea proiectului, inclusiv pentru exploatarea acestuia si CV acestora.Personalul trebuie sa aiba cel putin 10ani experienta si calificari relevante in contracte similare proiectului 5.Utilajele, echipamentele si instalatiile de care dispune candidatul pentru proiect.Declaratie privind utilajele, echipamentele tehnice si instalatiile de care dispune candidatul pentru proiect.B.Informatii privind asigurarea calitatii: va prezenta sistemul propriu de asigurare a calitatii aplicat lucrarii si certificatul emis de un organism independent acreditat care atesta respectarea cerintelor ISO9001-2000sau echivalent.C.Informatii privind asigurarea protectiei mediului: va prezenta masurile de protectie a mediului specifice proiectului si certificatul emis de un organism independent acreditat care atesta respectarea cerintelor ISO14001/2004sau echivalent.D.Informatii privind asociatii/subcontractantii: Declarartie privind lucrarile/activitatile proiectului care urmeaza sa fie indeplinite de subcontractanti/asociati si specializarea acestora.E.Informatii referitoare la respectarea obligatiilor privind conditiile de munca si protectia muncii: Declaratie privind respectarea conditiilor de munca si protectia muncii pe parcursul indeplinirii contractului de concesiuneDetalierea cerintelor solicitate este prezentata in cadrul documentatiei de atribuire atasata.
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v.economic.Tarif orar/loc de parcare: 30puncte.Redeventa: 60puncte.Durata de concesionare: 10puncte.Detalierea in cadrul documentatiei de atribuire atasata.
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 12.08.2010 Ora: 10:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
IV.3) Tipul procedurii
Dialog competitiv
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.2) Informatii suplimentare
Modul de prezentare a candidaturilor va fi in conformitate cu documentatia de atribuire atasata.Candidaturile vor fi insotite de dovada constituirii garantiei de participare .Garantia de participare este de: 202500Euro. Data deschiderii candidaturilor :12.08.2010, ora 11.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Curtea de Apel
Adresa postala:  SPLAIUL INDEPENDENTEI , NR. 5, SECTOR 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 0213195183, Email:  [email protected], Fax:  0213195183
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Email:  [email protected], Fax:  0213104642
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor: conform prevederilor legale
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
Directie Investitii - Biroul Parteneriat Public-Privat
Adresa postala:  SPLAIUL INDEPENDENTEI , NR. 291-293, SECTOR 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  060042, Romania, Tel. 0213055588, Email:  [email protected], Fax:  0213055546, Adresa internet (URL):  www.pmb.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
21.06.2010 19:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer