Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de concesiune de servicii de operare si mentenanta a Pietei Agroalimentare Amzei


Concesionare numarul 2244/10.11.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Administratia Pietelor Sector 1
Adresa postala: Str.Luncani nr.5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010849, Romania, Punct(e) de contact: Serv. Achizitii, Administrativ, Tel. +40 213171464/71, In atentia: Marina Meresciu, Email: [email protected], Fax: +40 213171462/63, Adresa internet (URL): www.administratiapietelorsector1.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate publica locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
Contract de concesiune de servicii de operare si mentenanta a Pietei Agroalimentare Amzei
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
14 - Servicii de curatenie pentru cladiri si servicii de administrare a proprietatilor
Locul principal de prestare: Piata Amzei, str. Piata Amzei nr. 13A, sector 1, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
Se va incheia un contract de concesiune de servicii de operare si mentenanta a Pietei Agroaalimentare Amzei pe o perioada de 35 de ani.
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
70330000-3 - Servicii de gestionare a bunurilor imobiliare pentru terti (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
Se vor presta servici de operare si mentenanta a pietei Agroalimentare Amzei pentru o perioada de 35 de ani.
Valoarea estimata fara TVA: 94, 380, 235.25 Moneda: EUR
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Prezentare: ?Declaratie privind indeplinirea criteriilor de calificare?Se va completa Formularul nr. 3 ?Declaratie privind indeplinirea criteriilor de calificare? Se va prezenta in original.Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze, succint dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv diverse valori, cantitati sau altele asemenea.In cazul in care uzeaza de dreptul prevazut mai sus, ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea Autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare.Cerinta nr. 2: Prezentare: ?Certificat de participare cu oferta independenta?Se va completa Formularul nr. 4 ?Certificat de participare cu oferta independenta?. Se va prezenta in original.Cerinta nr. 3: Prezentare: ?Declaratie privind situatia personala a operatorului economic ?.Se va completa Formularul nr. 5 ?Declaratie privind situatia personala a operatorului economic ?.Se va prezenta in original.Cerinta nr. 4Prezentare: ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de dispozitiile art. 69^1 din OUG 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare? Se va completa Formularul nr. 6 care se va prezenta in original.Persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii contractante (nominalizate si in Formularul nr. 6) in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Director General ec. Robert Daniel Nitu, Paul Olteanu, Mariana-Stefania Meresciu, Ioana Vochin, Marilena Stanila, Luminita Sarsan, Bogdan Slavinschi, Liliana Ursea, Madalin Olteanu.Atentie! Incadrarea ofertantului in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, atrage excluderea din procedura.Cerinta nr. 5: Prezentare: Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale eliberat de autoritatea fiscala competenta. Certificatul trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se va prezenta Certificatul fiscal privind impozitele si taxele locale emis de autoritatile competente. Se va prezenta in una din formele: original/copie legalizata/copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?.Atentie!In cazul in care operatorul economic figureaza inregistrat cu datorii privind plata taxelor si a impozitelor va prezenta documente de esalonare sau de compensare aprobate de catre organele competente in domeniu.Cerinta nr. 6: Prezentare: Certificat de atestare fiscala eliberat de autoritatea fiscala competenta. Certificatul trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se va prezenta Certificatul de atestare fiscala emis de autoritatile competente. Se va prezenta in una din formele: original/copie legalizata/copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?.Atentie!In cazul in care operatorul economic figureaza inregistrat cu datorii privind plata taxelor si a impozitelor, va prezenta documente de esalonare sau de compensare aprobate de catre organele competente in domeniu. Cerinta nr. 1Prezentare Certificat constatatorSe va prezenta Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertuluicu maximum 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor. Certificatul constatator se va prezenta in una din formele: original/copie legalizata/copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?.Din documentele prezentate trebuie sa reiasa faptul ca operatorul economic are inscris obiectul de activitate in concordanta cu obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.In situatia in care certificatul constatator este prezentat in copie, ofertantul clasat pe primul loc trebuie sa il prezinte in original/copie legalizata pentru conformitate.In cazul persoanelor juridice straine: Se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident; documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata, insotite de o traducere autorizata in limba romana si vor fi emise cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor.
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1: Media cifrei de afaceri in domeniul aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani trebuie (2009, 2010, 2011) sa fie = 632.653, 06 Euro.Pentru echivalenta lei/euro se vor utiliza ratele medii anuale comunicate de Banca Centrala Europeana (www.ecb.int)Se va prezenta Formularul nr. 7, ?Declaratie referitoare la situatia financiara a ofertantului? (Situatia economico-financiara)Formularul se va prezenta in original.
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1: Experienta similaraSe va prezenta o ?Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii?. In acest sens se va completa Formularul nr. 8 si se va prezenta in original.Cerinta nr. 2: Resurse umaneSe va prezenta o declaratie privind personalul responsabil cu indeplinirea contractului pe care ofertantul se angajeaza sa il utilizeze pentru indeplinirea contractului, cu precizarea persoanei responsabile cu indeplinirea obiectului contractului. In acest sens se va completa Formularul nr. 9.Se va prezenta in original.Cerinta nr. 3: Dotari tehniceSe va prezenta o Declaratie care sacontina informatii privind dotarile tehnice de care dispune ofertantul. In acest sens se va completa Formularul nr. 10 si se va prezenta in original.Cerinta nr. 4 (daca este cazul)Informatii privind subcontractareaIn situatia in care operatorul va subcontracta o parte/parti din contract, va completa Formularul nr. 11 ?Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinte de subcontractanti si specializarea acestora?. Se va prezenta in original.Cerinta nr. 1: Prezentare Certificat ISO 9001 sau echivalentOfertantii vor prezenta o copie a Certificatului ISO 9001 sau echivalent, emis de organisme acreditate, valabil la data limita de depunere a ofertelor si certificat pentru conformitate cu originalul. In situatia in care ofertantii sunt in curs de obtinere a certificatului ISO se vor prezenta documente care sa ateste acest lucru.Cerinta nr. 2: Prezentarea Certificat ISO 14001 sau echivalentOfertantii vor prezenta o copie a Certificatului ISO 14001 sau echivalent, emis de organisme acreditate, valabil la data limita de depunere a ofertelor si certificat pentru conformitate cu originalul. In situatia in care ofertantii sunt in curs de obtinere a certificatului ISO se vor prezenta documente care sa ateste acest lucru.
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
Pretul ofertei 80.00Evaluarea tehnica - timp de mobilizare 10.00Evaluarea tehnica - lista de dotari 10.00
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
686/26.10.2012
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 27.12.2012 Ora: 10:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
Altele
Optional in limba engleza pentru operatorii economici straini
IV.3) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.2) Informatii suplimentare
In situatia in care la deschiderea ofertelor se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, pentru departajarea ofertantilor.a) Posibilitatea retragerii sau modificarii ofertei: Ofertantul are dreptul de a-si retrage oferta prin solicitare scrisa adresata Autoritatii contractante pana la data si ora deschiderii ofertelor.Ofertantul poate modifica continutul ofertei pana la data si ora limita de depunere a ofertelor, adresand pentru aceasta Autoritatii contractante o cerere de retragere a ofertei in vederea modificarii.b) Deschiderea ofertelor: Data, ora si locul deschiderii ofertelor: conform anuntului de participareDeschiderea ofertelor va avea loc la sediul Administratiei Pietelor Sector 1 din Bucuresti, str. Luncani nr. 5, sector 1La sedinta de deschidere au dreptul sa participe membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.Ofertele nu se deschid inainte de verificarea imputernicirilor reprezentantilor operatorilor economici participanti care au depus oferta si a regularitatii garantiei de participare.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor: Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac: Termenele prevazute la art. 256 indice 2 din OUG nr. 34/2006.
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
Administratia Petelor Sector 1 ? Serviciul Achizitii Administrativ si Relatii cu Publicul
Adresa postala: Str. Luncani nr. 5, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010849, Romania, Tel. +40 213171464, Email: [email protected], Fax: +40 213171462/63, Adresa internet (URL): www.administratiapietelorsector1.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
09.11.2012 09:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer