Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de concesiune lucrari "Construire si exploatare centrala termica"


Concesionare numarul 1700/25.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL DE PSIHIATRIE TULGHES
Adresa postala:  STR. CENTRU NR.342, Localitatea:  Tulghes, Cod postal:  537330, Romania, Punct(e) de contact:  Ing.Stanica Romeo, Tel. 0266338188, Email:  [email protected], Fax:  0266338033
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
Contract de concesiune lucrari "Construire si exploatare centrala termica"
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Localitatea TULGHES-incinta Spitalului de Psihiatrie
Codul NUTS: RO124 - Harghita
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
Contract de concesiune lucrari pentru proiectarea si executia obiectivului de investitii"Construire si exploatarecentrala termica"
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
45251140-4 - Lucrari de constructii de centrale termoelectrice (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
Cantitatea si scopul contractuluieste stabilita in caietul de sarcini, care face parte din documentatia de atribuire, atasata prezentului anunt.
Valoarea estimata fara TVA: 6, 279, 786 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind eligibilitatea;Declaratia privind calitatea de participant la procedura;Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006;certificat de cazier fiscal;Certificat de atestare fiscala emis de catre Ministerul Finantelor Publice ;Certificat de atestare fiscala emis de primaria localitatii unde candidatul isi are sediul;Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului ;Licenta de operare-eliberata de ANRSC pentru domeniul de activitate supus procedurii;
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilantul contabil inregistrat la organele fiscale competente sau extrase de bilant pentru anii 2007, 2008, 2009 in copie legalizata; declaratie privind informatiile generale si cifra de afaceri pe anii 2007, 2008, 2009-cifra de afaceri de cel putin 900.000 Ron
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
informatii privitoare la personalul tehnic de specialitate-personal minim necesar: 1-persoana responsabil cu executia, 1 persoana inspector protectia muncii, 1 persoana energetician, 1 persoana operator RSVTI;declaratie privindechipamenteletehnice din dotare: motopompa, aparat de sudura, buldoexcavator, automacara, freza de taiat imbracaminti asfaltice, trailer, incarcator frontal, autotransport min 1 to, remorca transporter, autoutilitar pentru transport peletidin lemn sau tocatura de lemn, alte mijloace de transport(autoturisme, autoutilitare);informatii privind subcontractantii;informatii privind asocierea si angajamentul ferm-toti asociatii trebuie sa prezinte documentele solicitatepentru participarea la procedura;lista contractelor similare finalizate si receptionate in ultimii 5 ani-valoarea minima a contractelor este 900.000 ron fara TVA.
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
1.pretul de vanzare a energiei termice-50pct;2.durata de executie-20pct;3.Tehnologia propusa pentru executia lucrarilor-20pct;4.Planul calitatii-10pct.
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 15.10.2010 Ora: 10:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
IV.3) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.2) Informatii suplimentare
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str.Stravropoleus, nr.6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213214642, Adresa internet (URL):  http: //www.cnsc.ro/
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Harghita
Adresa postala:  Str.Gheorghew Doja, nr.6, Localitatea:  Miercurea -Ciuc, Cod postal:  530132, Romania, Tel. 0266310145, Email:  [email protected]
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor:
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
Compartiment juridic din cadrul Spitalului de Psihiatrie
Adresa postala:  Str.Centru, nr.342, Localitatea:  Tulghes, Cod postal:  537330, Romania, Tel. 0266338188 int.216, Email:  [email protected], Fax:  0266338420
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
24.08.2010 15:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer