Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de concesiune lucrari publice pentru realizarea si exploatarea unui complex de tip aquapark Bdul 1 Decembrie 1918, f.n. Cluj-Napoca


Concesionare numarul 2074/22.07.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Cluj-Napoca
Adresa postala:  strada Motilor, nr. 3, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400001, Romania, Punct(e) de contact:  lucia lupea, Tel. 0264/592588, In atentia:  lucia lupea, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0264/431575, Adresa internet (URL):  www.primariaclujnapoca.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
Contract de concesiune lucrari publice pentru realizarea si exploatarea unui complex de tip aquapark Bdul 1 Decembrie 1918, f.n. Cluj-Napoca
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: municipiul Cluj-Napoca, Bdul 1 Decembrie 1918 f.n.
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
realizarea si exploatarea unui complex de tip aquapark, municipiul Cluj-Napoca Bdul 1 decembrie 1918 f.n.; realizarea se va face prin orice mijloace de catre si ale operatorului economic, conform cerintelor secificatiilor autoritatii contractante
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
45242000-5-Lucrari de constructii de complexe de recreere nautica (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
realizarea si exploatarea unui complex de tip aquapark
Valoarea estimata fara TVA: 43, 763, 546 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.180 si art.181 din OUG 34/2006. Cazier judiciar. Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Certificat constatator emis de oficiul Registrul Comertului . Certificat de inregistrare de la Registrul Comertului. Documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional - persoane juridice straine. Fisa de informatii generale
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate Bilantul contabil vizat si inregistrat de organele competente la data de 31.12.2009, 31.12.2008 si 31.12.2010.cerinta minima de calificare: cifra medie de afaceri pt anii 2010, 2008 si 2009- de minim 50.000.000 lei; in vederea demonstrarii capacitatii financiare , operatorul economic trebuie sa prezinte dovezi ale accesului sau disponibilitate la resurse reale negrevate de datorii , linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare suficiente a realiza cashflow de executie a lucrarii (valoarea lucrarii, conform solutiei tehnice si finsnciare prezentate prin propunerile facute de catre candidat) )pentru perioada impusa (maxim 2 ani de zile de la data proceseului-verbal de predare primire amplasament) Pe langa documentele espuse anterior , operatorul mai poate prezenta : audit financiar emis de persoane autorizate , dar si alte documente care sa prezinte o imagine fidela a situatiei economice si financiare .De asemenea , operatorul poate utiliza prevederile legale in privinta ? angajamentului ferm de sustinere financiara ? din OUG 34/2006 modificata .
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari si care vor contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati; cerinta minima: Indeplinirea in ultimii 5 ani a unui contract prin care sa se fi executat(contracte insotite de procese-verbale la terminarea lucrarilor, recomandari, si documente din care sa reiasa valoarea lucrarilor executate, termenul de executie si principalele tipuri de lucrari, etc.) lucrari similare celor cuprinse in caietul de sarcini/documentatia descriptiva;lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.cerinta minima: Indeplinirea, in ultimii 3 ani, a unui contract finalizat sau in curs de executie, care a avut/are ca obiect servicii de proiectare lucrari similare celor cuprinse in caietul de sarcini/documentatia descriptiva. Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Ofertantii au obligatia de a indica in cadrul ofertei faptul ca la elaborarea acesteia au tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii, protectia mediului conform : Legii privind securitatea si sanatatea in munca nr.319/2006, HG nr.1091/2006 cerinte minime de securitate si santate pentru locul de munca, O.G. nr.195/2005 privind protectia mediului modificata si completata si a Legii nr. 307/ 2006 privind apararea impotriva incendiilor, declaratie privind subcontractantii, acordul de asociere, certificat conform Ordinul 314/2010decl. pe propira raspundere cf acrt 69^1 din OUG 34/2006 modificata, declaratie referitoare la urilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pt indeplinirea coresp a contractului
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
redeventa ofertata in lei(sau echiv euro la cursul stabilit in FDA)- 50 pct, dur conc. - 10 pct, utiliz energie regenerabila- 10 pct, val invest -30 pct in lei(sau echiv euro la cursul stab in FDA)
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 08.09.2011 Ora: 10:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
IV.3) Tipul procedurii
Dialog competitiv
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.2) Informatii suplimentare
operatorul economic desemnat castigator va finanta in totalitate realizarea complexului
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr. 6 sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor: in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta a actuluice se doreste a fi contestat
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
Primaria municipiului Cluj-Napoca
Adresa postala:  str. Motilor nr. 1-3, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400001, Romania, Tel. 0264596030, Email:  [email protected], Fax:  0264431575, Adresa internet (URL):  www.primariaclujnapoca.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
18.07.2011 16:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer