Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - contract de concesiune prin delegarea gestiunii SERVICIULUI PUBLIC DE DESZAPEZIRE AL ORASULUI BUSTENI


Concesionare numarul 1144/03.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PRIMARIA BUSTENI
Adresa postala: BULEVARDUL LIBERTATII, NR.91, Localitatea: Busteni, Cod postal: 105500, Romania, Punct(e) de contact: Nicoleta Popescu, Tel.0244-322005, Email: [email protected], Fax: 0244-320752, Adresa internet (URL): http: //www.orasul-busteni.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
contract de concesiune prin delegarea gestiunii SERVICIULUI PUBLIC DE DESZAPEZIRE AL ORASULUI BUSTENI
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Aria administrativ-teritoriala a orasului Busteni, pentru care are contract de delegare a gestiunii.
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
curatarea si transportul zapezii de pe caile publice si mentinerea in functiune a acestora pe timp de polei sau de inghet - Servicii de deszapezire - Servicii de inlaturare a ghetii
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
90620000-9 - Servicii de deszapezire (Rev.2)
90630000-2-Servicii de inlaturare a ghetii (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
Concesiunea prin delegarea gestiunii a serviuciului de sazapezire
Valoarea estimata fara TVA: 4, 201, 680.87 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completare formular nr. 1 "Declaratie privind eligibilitatea"; prezentare declaratie pe proprie raspundere. conform formular nr.2 sau, dupa caz, formular tip emis de organismele competente privind cazierul judiciar, cu valabilitate la data deschiderii ofertelor; certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul de stat si certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale - in original sau copie legalizata, valabile la data deschiderii ofertelor; Certificat constatator emis de ORC de pe langa Tribunalul teritorial din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include prestarea serviciilor care fac obiectul concesiunii - valabil numai in original sau copie legalizata, emis cu maxim 1 (una) luna inainte de data ldeschiderii ofertelor; forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica a societatii din care ca reiasa ca este abilitat in prestarea de servicii care face obiectul concesiunii;
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
se solicita bilantul contabil pe ultimii 3 ani, intocmit si avizat de organele competente; formularul 3 "Declaratie privind calitatea de participant la procedura"; formularul 4. "Informatii generale" care sa cuprinda cifra de afaceri pe ultimii 3 ani si declaratie privind cifra de afaceri globala; cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 100.000 euro;
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
formular nr. 5 "Experienta similara". Se va prezenta cel putin o recomandare din partea unui beneficiar/client; Incheierea (data contractului) si indeplinirea (data procesului/verbal de receptie) in ultimii 5 ani a unui contract de prestare servicii similare cu cele care fac obiectul achizitiei, cu o valoare egala sau mai mare decat valoarea de 50.000 euro, inclusiv TVA; formular nr. 6 + anexa "Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in 3 ani"; formular 7 + anexa "Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului"; Licenta obtinuta din partea ANRSC; certificat ISO 9001 sau echivalent; Certificat ISO 14001 sau echivalent; Certificat OHSAS 18001 sau echivalent; declaratia privind respectarea obligatiilor referitoare la conditiile de munca si protectia muncii, protectia mediului; formular nr. 8 informatii referitoare la personal;
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
Of.cea mai avant.dpdv ec.-90p, astfel: indep.zap.auto cu lama-22p, indep.zap.tract.cu lama-16p, imprast.mat.antider.mec-22p, imprast.mat.antider.man.-15p, curat.zap.-5p, spart gheata-5p, incar.mec.-5p
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
8716/10.09.2009
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 27.10.2009 Ora: 10:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Informatii suplimentare
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Prahova
Adresa postala: str. Gheorghe Lazar nr.6, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100031, Romania, Tel.0244.544 781
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor: 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, In cazul in care cererea priveste continutul documentatiei de atribuire, publicata in SEAP, data luarii la cunostinta este data publicarii documentatiei de atribuire.
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
Primaria Busteni - Of. Juridic
Adresa postala: b-dul Libertatii nr.91, Localitatea: Busteni, Cod postal: 105500, Romania, Tel.0244322005, Email: [email protected], Fax: 0244320752, Adresa internet (URL): www.orasul-busteni.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
02.09.2009 14:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer