Licitatie Publica - Contract de concesiune servicii de analiza de laborator.
Anunt de participare numarul 88466/14.10.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA CONSTANTA
Adresa postala: B-dul Tomis 145 Constanta, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900591, Romania, Punct(e) de contact: EC.ANDRONE VIOLETA, Tel.0241/616784, Email: [email protected], Fax: 0241/616784, Adresa internet (URL): www.scjuct.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de concesiune servicii de analiza de laborator.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
25 - Servicii de sanatate si asistenta sociala
Locul principal de prestare: sediul Spitalului Clinic Judetean de Urgenta ConstantaAdresa: B-dul Tomis, nr. 145
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de concesiune servicii de analiza de laborator.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
85148000-8 - Servicii de analize medicale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contract de concesiune servicii de analiza de laborator.
Valoarea estimata fara TVA: 20, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
180 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in valoare de 400.000 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul asigurarilor de sanatate
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Contractul de parteneriat public-privat presupune realizarea unei investitiitehnologice si in amenajarea spatiului
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea conform art.180 din OUG nr. 34/2006.2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr. 34/2006.3. Certificat fiscal eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale.4. Certificat de atestare fiscala.5. Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertuluidin care se rezulte istoricul si situatia actuala a candidatului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de informatii generale .
2. Bilantul contabil pentru 2006 - 2008, vizat si inregistrat de organele competente si/sau - in cazul persoanelor juridice straine - dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor, precum si orice alte documente legale edificatoare.3. Candidatul trebuie sa faca dovada ca in ultimul an fiscal 2008 - cifra sa de afaceri a fost de cel putin 30 milioane de lei, exclusiv din servicii de analiza de laborator.
4.Reprezentantul legal al candidatului va prezenta :
- Contul analitic al companiei, din care sa reiasa ponderea veniturilor din serviciile de laborator raportata la cifra de afaceri totala aferenta anului 2008, la nivelul valoric solicitat lapct. 3
- Valoarea datoriilor curente si a datoriilor pe termen lung
-Rata lichiditatii generale (Active Curente/ Obligatii curente)
-Gradul de Indatorare (Capitalul Imprumutat/Capitalul Propriu)
Nota: Documentele solicitate la punctul 4 vor fi certificate de un auditor financiar independent.
5. Declaratie pe proprie raspundere ca va efectua toate analizele solicitate de autoritatea contractanta.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de informatii privind experienta similara, contracte sau alte documente care sa dovedeasca existenta unui contract in vigoare cu o unitate spitaliceasca cu paturi, pentru care candidatul executa analize de laborator clinic(nr. de paturi al spitalului cu care acesta se afla in raporturi contractuale trebuie sa fie mai mare sau cel putin egal cu 900 de paturi).
2. Documente care sa ateste acreditarea serviciilor de laborator la standardul de SR EN ISO 15189:2007, respectiv certificatele de participare la controlul extern de calitate avand anexate listele analizelor cu rezultatele obtinute in forma trimisa de organismul de control.
3. Declaratie pe propria raspundere care sa contina informatii privind aparatura specifica de care dispune, utilaje si echipament tehnic.
4. Declaratie care contine informatii privind numarul mediu - in ultimii trei ani - al personalului angajat, personalul de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere.
5. Lista principalelor contracte din ultimii trei ani , prin care candidatul sa faca dovada derularii sau finalizarii unui contract sau mai multor contracte care au avut ca obiect prestarea unor servicii similare.6. Declaratie pe propria raspundere privind disponibilitatea de a prelua personalul de specialitate, existent in cadrul autoritatii contractante , la data incheierii contractului.
7. Obligativitatea prezentarii proiectului tehnic al Laboratorului de analize (PT +DE) pentru spatiul propus de autoritatea contractanta.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Dialog competitiv
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 5
Criterii de preselectie: 1. Cifra de afaceri aferenta anului 2008, provenind exclusiv din servicii de laborator2. Experienta similara3. Calitatea serviciilor
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.11.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.12.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.12.2009 10:00
Locul: Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Constanta - Sala De Consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, expertii externi cooptati si un reprezentant imputernicit din partea fiecarui candidat
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Vor fi avute in vedere prevederile Ordinului nr. 1517/2009 privindaprobarea Ghidului pentru implementarea proiectelor de concesiune de lucrari publice si servicii in RomaniaAccesul la documentatia de atribuireeste direct si nerestrictionat de la data publicarii pe www.e-licitatie.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.4(021)310.46.41, Email: [email protected], Fax: +4(021)310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Constanta
Adresa postala: Str. Traian, nr. 23, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900743, Romania, Tel.+4(0241)616003, Email: [email protected], Fax: +4(0241)616003
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Constanta Oficiul Juridic
Adresa postala: B-dul Tomis, nr. 145, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900591, Romania, Tel.0241/616784, Email: [email protected], Fax: 0241/616784, Adresa internet (URL): www.scjuct.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.10.2009 18:14