Licitatie Publica - Contract de concesiune servicii de management al obiectivului de investitii ?CENTRUL EXPOZITIONAL MOLDOVA IASI?
Concesionare numarul 2169/06.03.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL IASI
Adresa postala: Bulevardul Stefan cel Mare si Sfant, nr.69, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700075, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice si Contracte, Tel. +40 232235100, In atentia: Anca MUSCHERU, Email: [email protected], Fax: +40 232214425/ +40 232210336, Adresa internet (URL): www.icc.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
Contract de concesiune servicii de management al obiectivului de investitii ?CENTRUL EXPOZITIONAL MOLDOVA IASI?
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta in management si servicii conexe
Locul principal de prestare: CENTRUL EXPOZITIONAL MOLDOVA IASI, Sos. Nicolina nr. 141
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
Asig.serviciilor de management al obiectivului?CentrulExpozitionalMoldovaIasi? operationalizarea infrastructurii, logisticii si resurselor a.i sa coresp.cerint.si astept. clientilor in org.tg, exp.si conf.;consult. in contab., marketing si asist.jur. pentru un nr.de3firme incubate anual.
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
79956000-0 - Servicii de organizare de targuri si expozitii (Rev.2)
79410000-1-Servicii de consultanta in afaceri si in gestionare (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
Valoarea estimata totala a contractului de concesiune este de 3.526.550 euro, echivalent a 15.375.052, 69 RON la curs BNR din 18.11.2011, 1 euro = 4, 3598 RON.Redeventa minima a fost estimata la suma de 141.062 euro/an, echivalent a 615.002, 10 RON la curs BNR din 18.11.2011, 1 euro = 4, 3598 RON.Institutiile publice sunt neplatitoare de TVA.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 526, 550 Moneda: EUR
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Neincadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG34/2006-Declaratie privind eligibilitatea (ANEXA 7.2.2.12 A);Neincadrarea in situatiile prevazutela art.181 din OUG nr.34/2006-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG34/2006 (Anexa 7.2.2.12B);Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata: Certificat de Atestare Fiscala Pentru Persoane Juridice, privind obligatiile de plata catre bugetul general consolidat, Certificat de Atestare Fiscala Pentru Persoane Juridice, privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local, Certificat de atestare fiscala emis de Consiliul Judetean Iasi.Certificatul de atestare fiscala emis de Consiliul Judetean Iasi se elibereaza prin Serviciul Sinteza si Recuperare Creante , C.J.Iasi, et.2, cam. 60, 61, 62, in cel putin 3(trei) zile lucratoare de la data inregistrarii cererii la registratura C.J. Iasi, parter, cam.101.Au obligatia de a prezenta Certificatul mentionat operatorii economici care au sediul in judetul Iasi, precum si operatorii economici care nu au sediul in judetul Iasi, dar au puncte de lucru in judetul Iasi.Operatorii economici care nu au sediul si nici puncte de lucru in judetul Iasi vor prezenta o declaratie pe propria raspundere din care sa rezulte ca nu au datorii la bugetul Consiliului Judetean Iasi. Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care ofertantul prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarii platii obligatiilor exigibile de plata.Declaratii privind calitatea de participant la procedura (ANEXA 7.2.2.12 C), Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (ANEXA 16);Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG nr. 34/2006 (ANEXA 7.2.2.12 B^);Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Presedintele Consiliului Judetean Iasi - Dr. Constantin Simirad, Secretarul Judetului-Lacramioara Vernica, Primarul Municipiului Iasi - Gheorghe Nichita, Sef Serviciu Achizitii Publice si Contracte CJI -Anca Muscheru, Mihai Iftimiei, consilier juridic CJI, Colectivul de Coordonare si Supervizare: Laura Pastravanu, Director executiv CJI, Marius Tanase, consilier CJI, Diana Lina, consilier CJI, Elena Arvinte, Sef Serviciu CJI, Dumitru Cantemir Sef Serviciu CJI, Catalina Serbanoiu, consilier juridic CJI, Mihai Chirica, Director, Primaria Iasi, Victorel Lupu, Director PMI, Cosmin Coman, Director PMI.Informatii privind asociatii -Anexa10 ? Declaratie privind legalizarea asocieriiAcord de asociere, conform ANEXEI 4.Toate certificatele/documentele trebuie sa fie prezentate in oricare dintre formele original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si trebuie sa ateste ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget exigibile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Existenta unei forme de inregistrare si/sau atestare / apartenenta din punct de vedere profesional-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului contine si domenii similare celui care face obiectul prezentei proceduri.In cazul prezentarii documentului in copie ?conform cu originalul?, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata.Pentru persoane juridice/fizice straine-Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului contine si domenii similare celui care face obiectul prezentei proceduri.In unei asocieri, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului pentru partea din contract pe care o realizeaza asociatul/asociatii.
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1Se solicita realizarea unei cifre de afaceri medii pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010) egala sau mai mare decat valoarea minima impusa, dupa cum urmeaza: 1.200.000 lei. In cazul asocierilor conditia se va considera indeplinita in mod cumulativ.Cerinta nr.2In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art. 186 alin. (1) din OUG nr. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele invocate.
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Lista principalelor contracte de prestari servicii prestate in ultimii 3 ani, continand numele/titlul contractelor, valoarea finala certificata a acestora, sursa de finantare, perioada de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, cota (%) de participare a ofertantului din valoarea contractului, precum si o descriere a serviciilor prestate in cadrul contractului. Lista principalelor servicii va fi sustinuta si probata prin prezentarea cel putin a unui certificat/document emis sau contrasemnat de autoritatea contractanta ori de catre clientul privat beneficiar (ex: procese verbale de receptie calitativa si cantitativa/documente constatatoare/recomandari).Cerinta nr. 21. Prezentarea cel putin a unui contract de servicii prestat in ultimii trei ani, prin care sa se poata confirma prestarea de servicii similare ? organizarea cel putin a unui targ/expozitie/conferinta, care indeplineste cumulativ urmatoarele conditii : -in domeniile : textil, constructii, mobilier si amenajari interioare, agricultura, produse farmaceutice, ambalaje, etc.-serviciul a inclus si organizarea unei campanii de promovare a evenimentului.2. Prezentarea unei recomandari sau document constatator/proces verbal de receptie partiala sau la sfarsitul prestarii, dupa caz, din partea beneficiarului, care sa confirme prestarea contractului de servicii similare de mai sus.Cerinta nr. 31. Declaratie a ofertantului referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat in ultimii 3 ani2. Personalul echipei manageriale cu sarcini in indeplinirea contractului de administrare a Centrului Expozitional Moldova Iasi trebuie sa intruneasca urmatoarele cerinte : -Studii superioare tehnice, economice/management al afacerilor-Cunostinte si informatii privind mediul de afaceriCerinta nr. 4Ofertantul trebuie sa prezinte informatii referitoare la dotarile cu echipamentele specifice pentru indeplinirea contractului ( de exemplu : standuri, utilaje pentru manipularea marfurilor, etc.)Cerinta nr. 5In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, conform art. 190 din OUG nr. 34/2006 atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului/candidatului resursele tehnice si profesionale invocate.Cerinta nr. 6-Lista cuprinzand subcontractantii-Acordurile de subcontractare, daca este cazulCertificarea respectarii standardelor de asigurare a calitatii, respectivISO 9001 sau echivalent, pentru activitati corespunzatoare indeplinirii contractului.Certificarea sistemului de management al mediului, respectiv ISO 14001 sau echivalent, pentru activitati corespunzatoare indeplinirii contractului.
IV.1) Criterii de atribuire
Pretul ofertei 80.00Termenul de incepere a primului eveniment (targ/expozitie) (nr. zile de la data intrarii in vigoare a contractului) 20.00
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
14093/12.12.2011
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 25.04.2012 Ora: 09:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
IV.3) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.2) Informatii suplimentare
Departajarea ofertelor situate pe primul loc cu punctaje egale se va face pe baza celei mai mari redevente. In cazul in care ofertele clasate pe primul loc au aceeasi redeventa, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, pana la departajarea ofertelor.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642/+40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor: Persoana vatamata poate sesiza CNSC in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
CONSILIUL JUDETEAN IASI ? Serviciul Achizitii Publice si Contracte
Adresa postala: Bd. Stefan cel Mare si Sfant, nr. 69, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700075, Romania, Tel. +40 232235100, Email: [email protected], Fax: +40 232214425/+40 232210336, Adresa internet (URL): www.icc.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
28.02.2012 10:21