Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de concesiune servicii de management al obiectivului de investitii ?CENTRUL EXPOZITIONAL MOLDOVA IASI?.


Concesionare numarul 2215/14.08.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL IASI
Adresa postala: Bulevardul Stefan cel Mare si Sfant, nr.69, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700075, Romania, Punct(e) de contact: Anca Muscheru, Tel. +40 232235100, In atentia: Anca Muscheru, Email: [email protected], Fax: +40 232214425/ +40 232210336, Adresa internet (URL): www.icc.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
Contract de concesiune servicii de management al obiectivului de investitii ?CENTRUL EXPOZITIONAL MOLDOVA IASI?.
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta in management si servicii conexe
Locul principal de prestare: CENTRUL EXPOZITIONAL MOLDOVA IASI, Sos. Nicolina nr. 141
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
Asigurarea serviciilor de management al obiectivului ?Centrul Expozitional Moldova Iasi? operationalizarea infrastructurii, logisticii si resurselor astfel incat sa corespunda cerintelor si asteptarilor clientilor in organizarea targurilor, expozitiilor si conferintelor; consultanta in contabilitate, marketing si asistenta juridica pentru un nr.de 3 firme incubate anual.
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
79956000-0 - Servicii de organizare de targuri si expozitii (Rev.2)
79410000-1-Servicii de consultanta in afaceri si in gestionare (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
Valoarea estimata totala a contractului de concesiune este de 3.526.550 euro, echivalent a 15.958.344, 06 RON la curs BNR din 12.07.2012, 1 euro = 4, 5252 RON. Redeventa minima a fost estimata la suma de 141.062 euro/an, echivalent a 638.333, 76 RON la curs BNR din 12.07.2012, 1 euro = 4, 5252 RON. Institutiile publice sunt neplatitoare de TVA.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 526, 550 Moneda: EUR
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Neincadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG34/2006-Declaratie privind eligibilitatea (ANEXA 7.2.2.12 A);
-Neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG34/2006 (Anexa 7.2.2.12B);
-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata: Certificat de Atestare Fiscala Pentru Persoane Juridice, privind obligatiile de plata catre bugetul general consolidat, Certificat de Atestare Fiscala Pentru Persoane Juridice, privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local.Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care ofertantul prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarii platii obligatiilor exigibile de plata.- Declaratii privind calitatea de participant la procedura (ANEXA 7.2.2.12 C), - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (ANEXA 16);
- Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG nr. 34/2006 (ANEXA 7.2.2.12 B^1); Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante: Presedintele Consiliului Judetean Iasi - Cristian Mihai Adomnitei, Vicepresedinte CJI Victor Chirila, Vicepresedinte CJI Victorel Lupu, Secretarul Judetului-Lacramioara Vernica, Primarul Municipiului Iasi - Gheorghe Nichita, Sef Serviciu Achizitii Publice si Contracte CJI -Anca Muscheru, Mihai Iftimiei, consilier juridic CJI, Colectivul de Coordonare si Supervizare: Laura Pastravanu, consilierCJI, Marius Tanase, consilier CJI, Diana Lina, consilier CJI, Elena Arvinte, Sef Serviciu CJI, Dumitru Cantemir Sef Serviciu CJI, Catalina Serbanoiu, consilier juridic CJI, Dumitru Petru Tomorug, Director PMI, Maria SIMIONESCU, Director General PMI, Cosmin Coman, Director PMI.Consilieri judeteni : Adascalitei Constantin, Aivanoaei Constantin Alin, Apavaloae Dinu, Baciu Mihai, Boz Petru Eduard, Bratescu Liviu, Bulgaru Liviu Gabriel, Carp Petra, Caliman Adrian Constantin, Citea Vasile, Chirila Victor, Cozianu Iulian, Dascalu Petru, Hauta Marian, Ivancia Mihaela, Lebada Dorel, Lupascu Vasile, Lupu Magdalena, Lupu Victorel, Macovei Silviu Nicu, Mihai Florin, Morosan Catalin, Popa Silviu Florin, Popescu Mihail Gabriel, Romaniuc Liliana, Rosca Ciprian Lucian, Stanciu Cristian, Stoian Ioan, Salaru Vasile, Serban Constantin, Toma Vasile, Urcaciu Ion Lorin, Ursanu Radu Ionel, Vintila Iordan, Vornicu Carmen Paula, Vornicu Liviu Gabriel.Informatii privind asociatii -Anexa 10 ? Declaratie privind legalizarea asocieriiAcord de asociere, conform ANEXEI 4.Toate certificatele/documentele trebuie sa fie prezentate in oricare dintre formele original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si trebuie sa ateste ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget exigibile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Existenta unei forme de inregistrare si/sau atestare / apartenenta din punct de vedere profesional-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului contine si domenii similare celui care face obiectul prezentei proceduri, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006 privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidarii voluntare sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii / dizolvarea persoanei juridice, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. In cazul prezentarii documentului in copie ?conform cu originalul?, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata.Pentru persoane juridice/fizice straine-Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului contine si domenii similare celui care face obiectul prezentei proceduri.In unei asocieri, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului pentru partea din contract pe care o realizeaza asociatul/asociatii.
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1Se solicita realizarea unei cifre de afaceri medii globale pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) egala sau mai mare decat valoarea minima impusa, dupa cum urmeaza: 1.200.000 lei. In cazul asocierilor conditia se va consideraindeplinita in mod cumulativ.Ofertantul trebuie sa prezinte Anexa 06 ? Informatii generale, cu declararea cifrei de afaceri globale care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani 2009, 2010, 2011 pentru care exista exercitiul financiar incheiat.Cerinta nr. 2In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conf. cu prev. art. 186 alin. (1) din OUG nr. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele invocate.Persoana sustinatoare a unui operator economic pentru participarea la procedura de atribuire a contractului este obligata sa prezinte urmatoarele documente in original: Anexa 7.2.2.12A., Anexa 7.2.2.12B^2, Anexa 7.2.2.12B^1, Anexa 19 - Angajament Tert sustinator financiar, incheiat in forma autentica, Anexa 19^1 - ANGAJAMENT privind sustinerea financiara a ofertantului/grupului de operatori economici pentru indeplinirea cerintei minime de calificare privitoare la cifra de afaceri.
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Lista principalelor contracte de prestari servicii prestate in ultimii 3 ani, continand numele/titlul contractelor, valoarea finala certificata a acestora, sursa de finantare, perioada de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, cota (%) de participare a ofertantului din valoarea contractului, precum si o descriere a serviciilor prestate in cadrul contractului. Lista principalelor servicii va fi sustinuta si probata prin prezentarea cel putin a unui certificat/document emis sau contrasemnat de autoritatea contractanta ori de catre clientul privat beneficiar (ex: procese verbale de receptie calitativa si cantitativa/documente constatatoare/recomandari).Ofertantii vor prezenta ANEXA 7.2.2.12 E, in original.Cerinta nr. 21. Prezentarea cel putin a unui contract de servicii prestat in ultimii trei ani, prin care sa se poata confirma prestarea de servicii similare -organizarea cel putin a unui targ/ expozitie/ conferinta, care indeplineste cumulativurmatoarele conditii : -in domeniile : textil, constructii, mobilier si amenajari interioare, agricultura, produse farmaceutice, ambalaje, etc.-serviciul a inclus si organizarea unei campanii de promovare a evenimentului.2. Prezentarea unei recomandari sau document constatator/proces verbal de receptie partiala sau la sfarsitul prestarii, dupa caz, din partea beneficiarului, care sa confirme prestarea contractului de servicii similare demai sus.Cerinta nr. 31. Declaratie a ofertantului referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat in ultimii 3 ani.Ofertantii vor prezenta ANEXA 7.2.2.12 I, in original.2.Lista persoanelor ?experti cheie? responsabile de indeplinirea contractului, cu documentele de atestare (in copie conform cu originalul) si CV-urile acestora. Lista acestora - Anexa 4.4.1.B si CV-urile ? Formular 13, trebuie sa fie depuse in formatul standard indicat si sa fie insotite de diplomele de studii, certificate sau orice alte documente relevante care sa demonstreze indeplinirea cerintelor minime solicitate.Personalul echipei manageriale cu sarcini in indeplinirea contractului de administrare a Centrului Expozitional Moldova Iasi trebuie sa intruneasca urmatoarele cerinte : -Studii superioare tehnice, economice/ management al afacerilor-Cunostinte si informatii privind mediul de afaceriCerinta nr. 4Ofertantul trebuie sa prezinte informatii referitoare la dotarile cu echipamentele specifice pentru indeplinirea contractului ( de exemplu: standuri, utilaje pentru manipularea marfurilor, etc.)Ofertantul trebuie sa nominalizeze dotarile tehnice care vor participa direct la indeplinirea contractului, prin completarea Anexei 7.2.2.12H., in conformitate cu caietul de sarcini. Anexa 7.2.2.12H va fi insotita de prezentarea (dupa caz) de contracte sau conventii de inchiriere etc. pentru utilaje, echipamente, mijloace de transport etc. Ofertantii au posibilitatea de a prezenta si un precontract de inchiriere caz in care, la momentul adjudecarii ofertei, ofertantul castigator va prezenta contractul ferm.Cerinta nr. 5In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, conform art. 190 din OUG nr. 34/2006 atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate.Persoana sustinatoare a unui operator economic pentru participarea la procedura de atribuire a contractului este obligata sa prezinte urmatoarele documente in original: Anexa 7.2.2.12A, Anexa 7.2.2.12B^2, Anexa 7.2.2.12B^1, Anexa 20 - Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala, incheiat in forma autentica, Anexa nr. 22 ? Declaratie tert sustinator tehnic si profesional ?LISTA privind personalului angajat si al cadrelor de conducere, Anexa nr. 20^1 - Angajament Tert sustinator tehnic si profesional.Cerinta nr. 6-Lista cuprinzand subcontractantii-Acordurile de subcontractare, daca este cazul.Ofertantii vor prezenta Anexa 7.2.2.12G, in original, insotita si de fotocopii ale acordurilor de subcontractare, daca este cazul.Pentru fiecare subcontractant declarat se vor prezenta documente cu privire la resursele materiale si umane care vor fi implicate in contractul ce urmeaza a fi indeplinit si Declaratie pepropria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute laart.69^1 din OUG nr. 34/2006 (ANEXA 7.2.2.12 B^). Acordurile de subcontractare prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contract.Certificarea respectarii standardelor de asigurare a calitatii, respectiv ISO 9001 sau echivalent, pentru activitati corespunzatoare indeplinirii contractului.Certificarea sistemului de management al mediului, respectiv ISO 14001 sau echivalent, pentru activitati corespunzatoare indeplinirii contractului.
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
Pretul ofertei 80.00Termenul de incepere aprimului eveniment (targ/expozitie) (nr. zile de la data intrarii in vigoare a contractului) 20.00
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 05.10.2012 Ora: 09:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
IV.3) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.2) Informatii suplimentare
Departajarea ofertelor situate pe primul loc cu punctaje egale se va face pe baza celei mai mari redevente. In cazul in care ofertele clasate pe primul loc au aceeasi redeventa, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, pana la departajarea ofertelor.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor: Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256^2 din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
CONSILIUL JUDETEAN IASI ? Serviciul Achizitii Publice si Contracte
Adresa postala: Bd. Stefan cel Mare si Sfant, nr. 69, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700075, Romania, Tel. +40 232235100, Email: [email protected], Fax: +40 232214425 / +40 232210336, Adresa internet (URL): www.icc.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
13.08.2012 13:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer