Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de concesiune servicii de management al obiectivului de investitii ?CENTRUL EXPOZITIONAL MOLDOVA IASI?


Concesionare numarul 2268/02.02.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL IASI
Adresa postala: Bulevardul Stefan cel Mare si Sfant, nr.69, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700075, Romania, Punct(e) de contact: Directia Achizitii Publice, Tel. +40 232235100, In atentia: Anca MUSCHERU, Email: [email protected], Fax: +40 232214425, Adresa internet (URL): www.icc.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
Contract de concesiune servicii de management al obiectivului de investitii ?CENTRUL EXPOZITIONAL MOLDOVA IASI?
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta in management si servicii conexe
Locul principal de prestare: CENTRUL EXPOZITIONAL MOLDOVA IASI, Sos. Nicolina nr. 141
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
Asigurarea serviciilor de management al obiectivului ?Centrul Expozitional Moldova Iasi? operationalizarea infrastructurii, logisticii si resurselor astfel incat sa corespunda cerintelor si asteptarilor clientilor in organizarea targurilor, expozitiilor si conferintelor; consultanta in contabilitate, marketing si asistenta.juridica pentru un nr.de 3 firme incubate anual.
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
79956000-0 - Servicii de organizare de targuri si expozitii (Rev.2)
79410000-1-Servicii de consultanta in afaceri si in gestionare (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
Valoarea estimata totala a contractului de concesiune este de 3.526.550 euro, echivalent a15.473.443, 44 RON la curs BNR din 28.01.2013, 1 euro = 4, 3877 RON. Redeventa minima a fost estimata la suma de 71.970 euro/an, echivalent a 315.782, 77 RON la curs BNR din 28.01.2013, 1 euro = 4, 3877 RON. Institutiile publice sunt neplatitoare de TVA.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 526, 550 Moneda: EUR
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Neincadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr.34/2006-Declaratie privind eligibilitatea (ANEXA 7.2.2.12 A); In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat. Tertul sustinator are oblig. neincadrarii in sit. prev la art. 180.-Neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG34/2006 (Anexa 7.2.2.12B);Tertul sustinator are oblig. neincadrarii in sit. prev la art. 181 lit. a, c^1 si d.- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata: 1.Certificat de Atestare Fiscala Pentru Persoane Juridice, privind obligatiile de plata catre bugetul general consolidat, 2.Certificat de Atestare Fiscala Pentru Persoane Juridice, privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local, Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care ofertantul prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarii platii obligatiilor exigibile de plata. In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta vor fi demonstrate de fiecare asociat.Toate certificatele/documentele trebuie sa fie prezentate in oricare dintre formele original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si trebuie sa ateste ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget exigibile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Declaratii privind calitatea de participant la procedura (ANEXA 7.2.2.12 C), In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (ANEXA 16); In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.- Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG nr. 34/2006 (ANEXA 7.2.2.12 B^); Pers.care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractului de achizitie publica: - Cristian Mihai Adomnitei-Presedintele Consiliului Judetean Iasi, Gheorghe Nichita - Primarul Municipiului Iasi, Victor Chirila- Vicepresedinte Consiliul Judetean Iasi, Victorel Lupu-Vicepresedinte Consiliul Judetean Iasi, Lacramioara Vernica-Secretarul Judetului Iasi, Nicoleta Dolachi-Pelin- Director executiv Directia Economica CJI, Maria Poraico- Director executiv Directia Juridica, Cristina Teodora Jinga-Director executiv Directia Proiecte si Dezvoltare Durabila, Anca Luminita Muscheru - Director executiv Directia Achizitii Publice, Mihai Iftimiei- Sef Serviciu Achizitii Publice si Contracte, Colectivul de Coordonare si Supervizare: Laura Pastravanu - Director executiv adjunct Directia Proiecte si Dezvoltare Durabila CJI, Marius Nicolae Tanase-consilier Directia Proiecte si Dezvoltare Durabila CJI, Diana Manuela Lina- consilier Directia Proiecte si Dezvoltare Durabila CJI, Elena Arvinte - Sef Serviciu Serviciul Buget Directia Economica CJI, Dumitru Cantemir Sef Serviciu Financiar Contabil, Directia Economica CJI, Catalina Serbanoiu, consilier juridic Serviciul Achizitii Publice si Contracte CJI, Mihai Chirica Viceprimar Mun. Iasi, Maria Simionescu, Director general Directia Generala a Finantelor Publice Locale PMI.- Consilieri judeteni : Aivanoaei Constantin Alin, Apavaloaei Dinu, Baciu Mihail, Boz Petru Eduard, Bratescu Liviu, Bulgaru Liviu Gabriel, Carp Petra, Caliman Adrian Constantin, Citea Vasile, Chirila Victor, Cojocaru Petru Bogdan, Cozianu Iulian, Dascalu Petru, Hauta Marian, Ivancia Mihaela, Lebada Dorel, Lupascu Vasile, Lupu Magdalena, Lupu Victorel, Macovei Silviu Nicu, Mihai Florin, Morosan Catalin, Popa Florin Silviu, Popescu Mihail Gabriel, Romaniuc Liliana, Rosca Ciprian Lucian, Stanciu Cristian, Stoian Ioan, Salaru Vasile, Serban Constantin, Toma Vasile, Urcaciu Ion Lorin, Ursanu Radu Ionel, Vintila Iordan, Vornicu Carmen Paula, Vornicu Liviu Gabriel.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat. In cazul in care ofertantul are subcontractanti declarati, fiecare subcontractant va prezenta documentul mentionat.In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca ofertantul are obiectul de activitate principal/secundar necesar desfasurarii activitatilor ce fac obiectul contractui ce urmeaza a fi atribuit, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006 privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidarii voluntare sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii / dizolvarea persoanei juridice. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. In cazul prezentarii documentului in copie ?conform cu originalul?, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata.- Pentru persoane juridice/fizice straine-Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident din care sa rezulte ca ofertantul are obiectul de activitate principal/secundar necesar desfasurarii activitatilor ce fac obiectul contractui ce urmeaza a fi atribuit.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? semnata si stampilata si vor fi insotite de o traducere autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului pentru partea din contract pe care o realizeaza asociatul/asociatii.
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 2In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, conform art. 186 alin. (1) din OUG nr. 34/2006 atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele invocate. Persoana sustinatoare a unui operator economic pentru participarea la procedura de atribuire a contractului este obligata sa prezinte urmatoarele documente in original: Anexa 7.2.2.12A, Anexa 7.2.2.12B^2, Anexa 7.2.2.12B^1, Anexa 19 - Angajament Tert sustinator financiar, incheiat in forma autentica, Anexa 19^1 - ANGAJAMENT privind sustinerea financiara a ofertantului/ candidatului/ grupului de operatori economici pentru indeplinirea cerintei minime de calificare privitoare la cifra de afaceri.Modalitatea de indeplinirePersoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si 181 lit. a, c¹ si d. Angajamentul ferm prezentat de ofertant/candidat trebuie sa evidentieze faptul ca disponibilizarea acestora se va realiza neconditionat, in functie de necesitatile care apar pe parcursul indeplinirii contractului in cauza. Angajamentul ferm prezentat de ofertant/candidat trebuie sa garanteze autoritatii contractante faptul ca, in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa.Tertul sustinator nu are dreptul ca in cadrul aceleasi procedure de atribuire sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau dupa caz a celei in care este ofertant asociat.Cerinta nr.1Se solicita realizarea unei cifre de afaceri medii globale pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) egala sau mai mare decat valoarea minima impusa, dupa cum urmeaza: 1.200.000 lei.Documentele care vor fi prezentate in sustinerea indeplinirii cerintei de calificare sunt lasate la latitudinea operatorilor economici.In cazul asocierilor conditia se va considera indeplinita in mod cumulativ.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, se va prezenta o fisa centralizatoare pentru asociere in ansamblu, semnata de catre reprezentantul legal al asociatului desemnat ca lider, precum si fise centralizatoare individuale pentru fiecare asociat in parte, semnate de reprezentantii legali ai fiecarui asociat, inclusiv liderul.Modalitatea de indeplinireOfertantul trebuie sa prezinte Anexa 06 ? Informatii generale, cu declararea mediei cifrei de afaceri globale care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani 2010, 2011, 2012 pentru care exista exercitiul financiar incheiat. Valorile vor fi exprimate in lei. Pentru echivalenta valuta/lei se va avea in avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR ? http: //bnr.ro/Cursul-de-schimb-3544.aspx. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Ofertantii tip IMM care indeplinesc prevederile legislatiei in vigoare -Legea 346/2004 , beneficiaza de reducere de 50%pentru criteriul legat de cifra de afaceri (pentru a beneficia de aceasta reducere ofertantii vor depune documentele prin caredovedesc ca sunt IMM).Documentele care vor fi prezentate in sustinerea indeplinirii cerintei de calificare sunt lasate la latitudinea operatorilor economici.
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 5In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, conform art. 190 din OUG nr. 34/2006 atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana sustinatoare a unui operator economic pentru participarea la procedura de atribuire a contractului este obligata sa prezinte urmatoarele documente in original: Anexa 7.2.2.12A, Anexa 7.2.2.12B^2, Anexa 7.2.2.12B^1, Anexa 20 - Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala, incheiat in forma autentica, Anexa nr. 22 ? Declaratie tert sustinator tehnic si profesional ?LISTA privind personalului angajat si al cadrelor de conducere, Anexa nr. 20^1 - Angajament Tert sustinator tehnic si profesional.Modalitatea de indeplinirePersoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si art. 181 lit. a, c¹ si d. Tertul sustinator nu are dreptul ca in cadrul aceleasi proceduri de atribuire sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Cerinta nr. 4Ofertantul trebuie sa prezinte informatii referitoare la dotarile cu echipamentele specifice pentru indeplinirea contractului (de exemplu: standuri, utilaje pentru manipularea marfurilor, etc.). Ofertantul trebuie sa nominalizeze dotarile tehnice care vor participa direct la indeplinirea contractului, prin completarea Anexei 7.2.2.12H., in conformitate cu caietul de sarcini.In cazul asociatiilor, Anexa 7.2.2.12H, trebuie sa fie completata de catre liderul asociatiei si va cuprinde echipamentele de la toti partenerii asociatiei.Modalitatea de indeplinireOfertantii vor prezenta Anexa 7.2.2.12H, in original.Anexa 7.2.2.12H va fi insotita de prezentarea (dupa caz) de contracte sau conventii de inchiriere etc. pentru utilaje, echipamente, etc. Ofertantii au posibilitatea de a prezenta si un precontract de inchiriere caz in care, la momentul adjudecarii ofertei, ofertantul castigator va prezenta contractul ferm.2. Lista persoanelor ?experti cheie? responsabile de indeplinirea contractului, cu documentele de atestare (in copie conform cu originalul) si CV-urile acestora.Personalul echipei manageriale cu sarcini in indeplinirea contractului de administrare a Centrului Expozitional Moldova Iasi trebuie sa intruneasca urmatoarele cerinte : -Studii superioare tehnice, economice/ management al afacerilor-Cunostinte si informatii privind mediul de afaceriModalitatea de indeplinire2.Lista persoanelor ?experti cheie? responsabile de indeplinirea contractului, cu documentele de atestare (in copie conform cu originalul) si CV-urile acestora.Lista acestora - Anexa 4.4.1.B si CV-urile ? Formular 13, trebuie sa fie depuse in formatul standard indicat si sa fie insotite de diplomele de studii, certificate sau orice alte documente relevante care sa demonstreze indeplinirea cerintelor minime solicitate.Pentru indeplinirea cerintei se vor lua in calcul resursele tuturor membrilor unui grup ce depune oferta comuna sau pe cele ale subcontractantului, cu conditia ca cel care dispune de resursele umane autorizate sa realizeze partea din contract pentru care se impun autorizarile solicitate; tertul poate sustine un operator economic prin punerea la dispozitia sa a resurselor umane/tehnice autorizate cu care se va realiza ulterior partea din contract pentru care aceste autorizari se impun.Cerinta nr. 6- Lista cuprinzand subcontractantii-Acordurile de subcontractare, daca este cazul. Ofertantii vor prezenta Anexa 7.2.2.12G, in original, insotita si de fotocopii ale acordurilor de subcontractare, daca este cazul. Pentru fiecare subcontractant declarat se vor prezenta documente cu privire la resursele materiale si umane care vor fi implicate in contractul ce urmeaza a fi indeplinit si Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG nr. 34/2006 (ANEXA 7.2.2.12 B^). Acordurile de subcontractare prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contract.Modalitatea de indeplinireAnexa 7.2.2.12G, in original, insotita si de fotocopii ale acordurilor de subcontractare, daca este cazul.Pentru fiecare subcontractant declarat se vor prezenta documente cu privire la resursele materiale si umane care vor fi implicate in contractul ce urmeaza a fi indeplinit si Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG nr. 34/2006 (ANEXA 7.2.2.12 B^).Cerinta nr. 31. Declaratie a ofertantului referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat in ultimii 3 ani.Aceasta declaratie nu coincide cu personalul responsabil pentru indeplinirea contractului, personalul angajat/cadrele de conducere in ultimii 3 ani nefiind in mod obligatoriu persoanele responsabile pentru indeplinirea contractului. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, se va prezenta o Declaratie centralizatoare pentru asociere in ansamblu, semnata de catre reprezentantul legal al asociatului desemnat ca lider, precum si Declaratii individuale pentru fiecare asociat in parte, semnate de reprezentantii legali ai fiecarui asociat, inclusiv liderul.Modalitatea de indeplinire1. 1. Ofertantii vor prezenta ANEXA 7.2.2.12 I, in original.Cerinta nr. 1Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand numele/titlul contractelor, valoarea finala certificata a acestora, sursa de finantare, perioada de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, cota (%) de participare a ofertantului din valoarea contractului, precum si o descriere a serviciilor prestate in cadrul contractului. Lista principalelor servicii va fi sustinuta si probata prin prezentarea cel putin a unui certificat/document emis sau contrasemnat de autoritatea contractanta ori de catre clientul privat beneficiar (ex: procese verbale de receptie calitativa si cantitativa/documente constatatoare/ recomandari).Modalitatea de indeplinireOfertantii vor prezenta ANEXA 7.2.2.12 E, in original.Cerinta nr. 21. Ofertantul va face dovada experientei similare prin prezentarea unuia sau mai multor contracte de servicii prestate in ultimii trei ani, prin care sa se poata confirma organizarea cel putin a unui targ/ expozitie/ conferinta, care indeplineste cumulativ urmatoarele conditii : -in domeniile : textil, constructii, mobilier si amenajari interioare, agricultura, produse farmaceutice, ambalaje, etc.-serviciul a inclus si organizarea unei campanii de promovare a evenimentului.2. Copii lizibile cu mentiunea ?conf cu originalul? de pe parti relevante ale contractelor/copie dupa procesul verbal de receptie la terminarea serviciilor/recomandare din partea beneficiarului/certificate de indeplinire a obligatiilor contractuale eliberat in conformitate cu prevederile art.97^1 din HG nr.925/2006 actualizata.Modalitatea de indeplinireIn cazul in care certificatele/documentele sunt emise in alta limba decat romana, acestea vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.continuareIn cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, ofertantul nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie pe propria raspundere a ofertantului sau, daca in tara de nationalitate a acestuia nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Certificatele/documentele respective trebuie sa includa toate informatiile necesare pentru a permite comisiei de evaluare sa aprecieze corespondenta acestora cu informatiile furnizate in Lista contractelor prestate, precum si corectitudinea acestor informatii.Modalitatea de indeplinireIn cazul in care certificatele/documentele sunt emise in alta limba decat romana, acestea vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.continuareValoarea finala certificata reprezinta pretul final platit de beneficiar pentru prestarea serviciilor respective.Aceasta va fi indicata in lei.Perioada de prestare se va indica prin mentionarea lunii si anului in care contractul a fost semnat si, respectiv, serviciile au fost duse la bun sfarsit . Cota de participare a ofertantului reprezinta proportia din valoarea finala a contractului corespunzatoare participarii acestuia la contractul respectiv. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, iar doi sau mai multi asociati au participat in comun si la realizarea contractului adus ca referinta, cota de participare se va calcula in ansamblu, indicandu-se si cotele de participare individuale.Modalitatea de indeplinireToate certificatele/documentele mentionate trebuie sa fie prezentate in original, copie legalizata sau in copie lizibila, cu mentiunea "conform cu originalul ".Certificarea sistemului de management al mediului, respectiv ISO 14001 sau echivalent, pentru activitati corespunzatoare indeplinirii contractului, in copie certificata conform cu originalul.In cazul in care operatorul economic nu detine certificate de management al mediului astfel cum este solicitat, acesta poate prezenta orice alte probe sau dovezi, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator de protectie a mediului.Modalitatea de indeplinireOfertantul va prezenta Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de protectia mediului, respectiv ISO 14001 sau echivalent, pentru activitati corespunzatoare indeplinirii contractului, in copie certificata conform cu originalul.In cazul in care operatorul economic nu detine certificate de management al mediului astfel cum este solicitat, acesta poate prezenta orice alte probe sau dovezi, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator de protectie a mediului.Certificarea respectarii standardelor de asigurare a calitatii, respectiv ISO 9001 sau echivalent, pentru activitati corespunzatoare indeplinirii contractului.In cazul in care operatorul economic nu detine certificate de calitate astfel cum este solicitat, acesta poate prezenta orice alte probe sau dovezi, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.Modalitatea de indeplinireOfertantul va prezenta Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, respectivISO 9001 sau echivalent, pentru activitati corespunzatoare indeplinirii contractului.In cazul in care operatorul economic nu detine certificate de calitate astfel cum este solicitat, acesta poate prezenta orice alte probe sau dovezi, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
Pretul ofertei 80.00Termenul de incepere aprimului eveniment (targ/expozitie) (nr. zile de la data intrarii in vigoare a contractului) 20.00
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
13497
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 21.03.2013 Ora: 09:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
IV.3) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.2) Informatii suplimentare
Departajarea ofertelor situate pe primul loc cu punctaje egale se va face pe baza celei mai mari redevente. In cazul in care ofertele clasate pe primul loc au aceeasi redeventa, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, pana la departajarea ofertelor.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor: Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256^2 din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
CONSILIUL JUDETEAN IASI ? Directia Achizitii Publice
Adresa postala: Bd. Stefan cel Mare si Sfant, nr. 69, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700075, Romania, Tel. +40 232235100, Email: [email protected], Fax: +40 232214425/+40 232210336, Adresa internet (URL): www.icc.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
30.01.2013 12:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer