Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de consolidare si modernizare a constructiilor si instalatiilor (constructii montaj) Institutului de Biologie Bucuresti al Academiei Romane


Anunt de participare numarul 96279/18.03.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL DE BIOLOGIE BUCURESTI
Adresa postala: Splaiul Independentei 296, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060031, Romania, Punct(e) de contact: Maricica Roata, Tel.0212239072, Email: [email protected], Fax: 0212219071, Adresa internet (URL): www.ibiol.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie publica in subordinea Academiei Romane
Activitate (activitati)
Altele: cercetare dezvoltare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de consolidare si modernizare a constructiilor si instalatiilor (constructii montaj) Institutului de Biologie Bucuresti al Academiei Romane
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Institutul de Biologie Bucuresti, Splaiul Independentei 296, sector 6, Bucuresti, Romania
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de consolidare si modernizare a constructiilor si instalatiilor (constructii montaj) Institutului de Biologie Bucuresti al Academiei Romane
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214610-9 - Lucrari de constructii de cladiri de laboratoare (Rev.2)
45000000-7-Lucrari de constructii (Rev.2)
45214620-2-Lucrari de constructii de unitati de cercetare si experimentare (Rev.2)
45214631-2-Lucrari de instalare de camere curate (Rev.2)
45223200-8-Lucrari de structura (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contract de consolidare si modernizare a constructiilor si instalatiilor (constructii montaj) Institutului de Biologie Bucuresti al Academiei Romane
Valoarea estimata fara TVA: 12, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
16 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare - 240000 lei (120000 lei pentru IMM-uri)garantie de buna executie - 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
POS CCE, Axa Prioritara 2 Cercetare, dezvoltare tehnologica si inovare pentru competitivitate, O 2.2.1, DIBIOCLIM, cod SMIS-CSNR 2632, Contract 10/01.03.2009 - FONDURI STRUCTURALE EUROPENE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea Formular 5 din SECTIUNEA - FORMULARE (incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica).
2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Formular 24 din SECTIUNEAFORMULARE.
3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Formular 6 din SECTIUNEA FORMULARE.
4. Cazier judiciar al operatorului economic.
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, se va accepta o declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatia prevazuta de art. 180 si art. 181 lit. d) din OUG nr. 34/2006.
5. Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ - teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor.
6. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul deadministrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, in original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Informatii generale
Ofertantul va completa formularul nr. 8 din Sectiunea Formulare - Informatii generale. Cifra de afaceri anuala din ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008): ofertantul va trebui sa indeplineasca cerinta minima de realizare a unei cifre medii de afaceri pe ultimii trei ani egala sau mai mare decat limita minim impusa de 5.000.000 EURO (curs de schimb: 2006, 1 EUR = 3.52 Lei; 2007, 1 EUR = 3.33 lei; 2008, 1 EUR = 3.68 lei).In cazul in care executia lucrarilor de constructii-montaj se doreste a fi subcontractata pe specialitati, subcontractantii nominalizati trebuie sa aiba profil de activitate in domeniu.2. Asigurare de raspundere Civila Publica
Ofertantul va da o declaratie pe proprie raspundere ca in cazul castigarii procedurii va incheia o asigurare de raspundere civila publica cu o suma de acoperire similara cu valoarea contractului + 15%, si ca aceasta asigurare va fi transmisa in original Autoritatii Contractante inainte de incheierea contractului3. Bilantul contabil pe ultimii trei ani (2006, 2007, 2008) inregistrat de catre o autoritate competenta. Se va prezenta si bilantul contabil pe 2009 (avizat la 30.06.2009).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Finalizarea a maximum
4 contracte de executie de lucrari privind reabilitarea si consolidarea unor constructii de tipul laboratoarelor pentru cercetare sau constructii echivalente (din industria farmaceutica, spitale, alte cladiri cu specific sanitar, conditii GLP sau echivalente validate) cu o valoare neta cumulata de minim 1.000.000 euro finalizate in ultimii 5 ani (2005 2009)b) Pentru dovedirea experientei similare solicitate, se vor atasa in copie TOATE CONTRACTELE introduse de catre ofertant si insotite de RECOMANDARI in original din partea beneficiarilor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
90%
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata de executie
10%
Descriere: durata de executie
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
582
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.04.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.04.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.04.2010 11:00
Locul: Institutul de Biologie Bucuresti, Splaiul Independentei 296, sector 6, Bucuresti, etaj 1, camera 206
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, observatorii desemnati din partea UCVAP si/sau alte autoritati abilitate, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor interesati
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POS CCE, Axa Prioritara 2 Cercetare, dezvoltare tehnologica si inovare pentru competitivitate, O 2.2.1, DIBIOCLIM, cod SMIS-CSNR 2632, Contract 10/01.03.2009 - FONDURI STRUCTURALE EUROPENE
VI.3) Alte informatii
Anexe piese scrise, desenate, PT, DDE se obtin pe CD de la sediul Autoritatii Contractante din Bucuresti, Splaiul Independentei 296, sector 6, etaj 1, camera 210, in baza uneisolicitari scrise si a copiei dupa B.I. a imputernicitului, persoana de contact doamna Roata Maricica - In drept OUG 19/2009, art. II, alin 5 (2).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos nr. 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104541, Fax: 021 310 4642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti, sectia VIIIContencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.0213195180, Fax: 0213195170
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, art. 256 (2) (1) b
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.03.2010 15:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer