Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de consolidare si modernizare a constructiilor si instalatiilor (constructii montaj) Institutului de Biologie Bucuresti al Academiei Romane


Anunt de participare numarul 95018/01.03.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL DE BIOLOGIE BUCURESTI
Adresa postala: Splaiul Independentei 296, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060031, Romania, Punct(e) de contact: Maricica Roata, Tel.0212239072, Email: [email protected], Fax: 0212219071, Adresa internet (URL): www.ibiol.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie publica in subordinea Academiei Romane
Activitate (activitati)
Altele: cercetare dezvoltare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de consolidare si modernizare a constructiilor si instalatiilor (constructii montaj) Institutului de Biologie Bucuresti al Academiei Romane
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Institutul de Biologie Bucuresti, Splaiul Independentei 296, sector 6, Bucuresti, Romania
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de consolidare si modernizare a constructiilor si instalatiilor (constructii montaj) Institutului de Biologie Bucuresti al Academiei Romane
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214610-9 - Lucrari de constructii de cladiri de laboratoare (Rev.2)
45000000-7-Lucrari de constructii (Rev.2)
45214620-2-Lucrari de constructii de unitati de cercetare si experimentare (Rev.2)
45214631-2-Lucrari de instalare de camere curate (Rev.2)
45223200-8-Lucrari de structura (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contract de consolidare si modernizare a constructiilor si instalatiilor (constructii montaj) Institutului de Biologie Bucuresti al Academiei Romane
Valoarea estimata fara TVA: 12, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
16 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare, 240000 lei si garantie de buna executie 10% din valoarea contractului fara tva
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
POS CCE, Axa Prioritara 2 Cercetare, dezvoltare tehnologica si inovare pentru competitivitate, O 2.2.1, DIBIOCLIM, cod SMIS-CSNR 2632, Contract 10/01.03.2009
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asocierea sau subcontractarea
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea Formular 5 din SECTIUNEA - FORMULARE (incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica).
2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Formular 24 din SECTIUNEAFORMULARE.
3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Formular 6 din SECTIUNEA FORMULARE.
4. Cazier judiciar al operatorului economic.
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, se va accepta o declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatia prevazuta de art. 180 si art. 181 lit. d) din OUG nr. 34/2006.
5. Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ - teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor.
6. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul deadministrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, in original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Informatii generale
Ofertantul va completa formularul nr. 8 din Sectiunea Formulare - Informatii generale. Cifra de afaceri anuala din ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008): ofertantul va trebui sa indeplineasca cerinta minima de realizare a unei cifre medii de afaceri pe ultimii trei ani egala sau mai mare decat limita minim impusa de 5.000.000 EURO (curs de schimb: 2006, 1 EUR = 3.52 Lei; 2007, 1 EUR = 3.33 lei; 2008, 1 EUR = 3.68 lei).In cazul in care executia lucrarilor de constructii-montaj se doreste a fi subcontractata pe specialitati, subcontractantii nominalizati trebuie sa aiba profil de activitate in domeniu.2. Asigurare de raspundere Civila Publica
3. Bilantul contabil pe ultimii trei ani (2006, 2007, 2008) inregistrat de catre o autoritate competenta. Se va prezenta si bilantul contabil pe 2009 (avizat la 30.06.2009 si neavizat la 31.12.2009).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Finalizarea a minimum-1 program/proiect/contract de reabilitare si consolidare constructie existenta si lucrari din domeniul similar al infrastructurii de cercetare sau echivalenta (industrie farmaceutica sau spitale, alte laboratoare, cum ar fi camere curate, conditii GLP sau echivalente validate) cu o valoare neta de 2900000 Euro, finalizat in ultimii 5 ani (2005 2009).b) Pentru dovedirea experientei similare solicitate, se vor atasa in copie TOATE CONTRACTELE introduse de catre ofertant si insotite de RECOMANDARI in original din partea beneficiarilor.Autoritatea Contractanta solicita urmatoarele cerinte minime cu privire la personalul cu roluri cheie in derularea contractului:
- manager de proiect;
- manager de subproiect parte de constructii civile;
- manager de subproiect tehnica specifica;
- manager de subproiect instalatii mecanice, electrice si gaze tehnice;
- manager de subproiect sisteme de control cladire si informatizare.
Ofertantul va nominaliza pentru proiectul de fata un manager de proiect si cate un manager de subproiect pentru:
- constructii civile/industriale;
- tehnica specifica/camere cu atmosfera controlata;
- instalatii mecanice, electrice, sanitare, gaze tehnice, climatizare si tratare aer;
- sisteme de control cladire si informatizare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Componenta financiara
2.
Garantii
30%
Descriere: cladire, instal, sist IT, struct cercetare)
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatie deschisa, cu faza finala electronica, o singura runda cu durata de o zi. Va incepe dupa doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.03.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.03.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.03.2010 11:00
Locul: Institutul de Biologie Bucuresti, Splaiul Independentei nr. 296, sector 6, etaj 1, camera 206
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia si reprezentanti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POS CCE, Axa Prioritara 2 Cercetare, dezvoltare tehnologica si inovare pentru competitivitate, O 2.2.1, DIBIOCLIM, cod SMIS-CSNR 2632, Contract 10/01.03.2009
VI.3) Alte informatii
Proiectul tehnic, detaliile de executie, piese scrise, piese desenate, antemasuratori, se obtin pe suport CD la cerere de la sediul Institutului de Biologie, Bucuresti, Splaiul Independentei 296, sector 6, etaj 1, camera 210, persoana de contact doamna Roata Maricica. In drept OUG 19/2009
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavroipoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti, Sectia VIII Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.0213195180, Fax: 0213195176
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta despre un act al Autoritatii Contractante considerat nelegal (OUG 34/2006, art. 256 (2) (1) b.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.02.2010 16:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer