Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de credit pentru investiti


Anunt de participare numarul 51487/07.05.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Sanduleni (Consiliul Local Sanduleni)
Adresa postala: Comuna Sanduleni, sat Sanduleni, judetul Bacau, Localitatea: Sanduleni, Cod postal: 607530, Romania, Punct(e) de contact: Vasile Dumitru, Tel.0234 335000, Email: [email protected], Fax: 0234 335000
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publiceAltele: Administratie publica locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de credit pentru investiti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurari (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: primaria Comunei Sanduleni, sat sanduleni, comuna Sanduleni, judetul Bacau, Romania
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
obtinerea unui credit in valoare de 500 000 lei in vederea realizarii unor obiective de interes local
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
67110000-1 - Servicii conexe bancilor de investitii (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
contractarea unui imprumut de 500 000 lei pe o periada de 5 ani
Valoarea estimata fara TVA: 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 31.07.2008 pana la 31.07.2013
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Din bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Persoane juridice/fizice romane/straine ce poseda autorizatie emisa de BNR sau orice alta autoritate competenta similara, asociere se poate face in conformitate cu prevederile art. 44 din OG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Incheierea contractului se va realiza doar in situatia in care se va obtine avizul favorabil al Comisiei de acordare a imprumuturilor autoritatilor locale, conform HG 9/2007, modificata si completata.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat valabile la data deschiderii ofertelor
Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului
Copie dupa certificatul de inregistrare
Act constitutiv
Autorizatie de functionare a bancii emisa de BNR sau orice alta autoritate competenta similara- copie autentificata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindsituatia economico-financiara
Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani Fisa de informatii generale- Lichiditate = lichiditate efectiva/ lichiditate necesara*100
- Solvabilitate = Fonduri proprii /expunere neta*100- Rata profitului brut [rezultat brut(profit/pierdere)/cifra de afaceri*100]
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicitainformatii ce trebuie prezentate cu privire la: -rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 aniBilantul contabil la 31.12.2006Bilantul contabil la 31.12.2007 vizate si inregistrate de organele competente si/sau, dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul/ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara-declararea cifrei medii anuale de afaceri pe ultimii 3 aniValoarea minima impusa este de: 398.800 EUROechivalenta 1.500.000 lei(1EURO = 3, 7608 leila18.03.2008)- Valoareimpusa >1- Valoareimpusa >12- Rata profitului brut -sa fie pozitiva
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista principalelor prestatiiin ultimii3 aniRecomandari din partea altor beneficiari/ clienti
Declaratie privind obligatiile contractuale in derulare fata de alti clienti
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Lista principalelor prestatiiin ultimii3 aniIndeplinirea si finalizarea in ultii 3ani a cel putin trei contracte de finantare de valoare mai mare de 1.500.000 lei RON, respectiv 398.800 EURO.- Recomandare scrisa din partea a cel putin trei beneficiari- Obligatii contractuale in derulare si in curs de contractare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.06.2008 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.07.2008 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.07.2008 17:00
Locul: Primaria comunei Sandulenu, sat Sanduleni, comuna Sanduleni, judetul bacau, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
orice ofertant are dreptul de a fi prezent, prin reprezentantii sai, la deschidere, conform art. 33 (2) din HG 925/2006
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIULNATIONALDESOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stravropoleos Nr.6, Sector 3, Localitatea: : BUCURESTI: BUCURESTIBUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3199565, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIULNATIONALDESOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stravropoleos Nr.6, Sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3199565, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC DIN CADRUL PRIMARIEI SANDULENI
Adresa postala: COMUNA SANDULENI, JUDETUL BACAU, Localitatea: SANDULENI, Cod postal: 607530, Romania, Tel.02341335000, Email: [email protected], Fax: 0234335000
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.05.2008 10:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer