Concesionare numarul 2290/06.03.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA GENERALA DE POLITIE LOCALA SECTOR 3
Adresa postala: Str. Lucretiu Patrascanu, Nr. 3, cladire C13, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030502, Romania, Punct(e) de contact: DANA SAVESCU, Tel. +40 0213407015, Email:
[email protected], Fax: +40 0213400751, Adresa internet (URL): www.politialocala3.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Autoritate administrativa cu personalitate juridica care isi exercita atributiile potrivit prevederilor Legiinr. 155/2010
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
?Contract de delegare a gestiunii prin concesiune a serviciului de ridicare, transport, depozitare si eliberare a vehiculelor/remorcilor stationate neregulamentar pe partea carosabila a drumurilor publice din Sectorul 3 sau pe domeniul public/privat al Municipiului Bucuresti aflat in administrarea Sectorului 3?
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
20 - Servicii de transport anexe si auxiliare
Locul principal de prestare: Sectorul 3 al Municipiului Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
Delegarea de gestiune prin concesiune a serviciilor de ridicare, transport, depozitare si eliberare a vehiculelor/remorcilor stationate neregulamentar pe partea carosabila a drumurilor publice din Sectorul 3 sau pe domeniul public/privat al Municipiului Bucuresti aflat in administrarea Sectorului 3.Obiectul contractului il constituie prestarea serviciilor de ridicare, transport, depozitare si eliberare a vehiculelor/remorcilor stationate neregulamentar pe partea carosabila a drumurilor publice din Sectorul 3 sau pe domeniul public/privat al Municipiului Bucuresti aflat in administrarea Sectorului 3, in conformitate cu prevederile Caietului de Sarcini.
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
63100000-0 - Servicii de manipulare si de depozitare a incarcaturilor (Rev.2)
50118110-9-Servicii de remorcare a vehiculelor (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
DESCRIEREA ACTIVITATILOR din Caietul de sarcini, serviciul se presteaza 7 zile pe saptamana 24 de ore din 24
Valoarea estimata fara TVA: 22, 969, 945 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 Declaratie privind eligibilitatea Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: 1. Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din O.U.G. nr.34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii - completare formular 3 din Sectiunea III. Nota: Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. 2. Certificat de cazier judiciar pentru operatorul economic (original, copie legalizata sau copie pe care este mentionat pe fiecare pagina in parte ?conform cu originalul? si este semnat si stampilat).In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.Cerinta nr. 2 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: 1. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181 - completare formular 4 din Sectiunea III. Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din stuatiile prevazute de art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.(In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.). Atentie! In cazul ofertelor depuse de o asociere, incadrarea oricaruia dintre asociati in oricare dintre situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea asocierii de ofertanti din procedura de atribuire a contractului de concesiune.2.Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor catre bugetul de stat consolidat, din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat, scadente in luna anterioara depunerii ofertelor (original, copie legalizata sau copie pe care este mentionat pe fiecare pagina in parte ?conform cu originalul? si este semnat si stampilat).3.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale, din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local, scadente in luna anterioara depunerii ofertelor (original, copie legalizata sau copie pe care este mentionat pe fiecare pagina in parte ?conform cu originalul? si este semnat si stampilat).Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care ofertantul prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarii platii obligatiilor exigibile de plata.4. Certificat de cazier fiscal pentru operatorul economic eliberat de organele competente, cu valabilitate la data deschiderii ofertelor. (original, copie legalizata sau copie pe care este mentionat pe fiecare pagina in parte ?conform cu originalul? si este semnat si stampilat).NOTA: A) Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat consolidat sau catre bugetul local, vor fi respinse.Pentru persoane juridice/fizice straine: Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2013 ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai susCerinta nr. 3 Declaratii privind calitatea de participant Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: 1. Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? completare formular 5 din Sectiunea III (In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta declaratia mentionata mai sus.)Cerinta nr. 4 Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Certificat de participare cu oferta independenta Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 ? completare formular 5din Sectiunea III, conform Ordinului 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. (In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta certificatul mentionat mai sus.)Cerinta nr. 5 Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 69^1. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ?completare formular 6 din Sectiunea III, in original. Evitarea conflictului de interese cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante cum ar fi: ?Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Bratu Adrian- Director General, Ciulinaru Amalia- Director Executiv, Tanase Aurel- Sef Serviciu Circulatie pe drumurile publice, Gitoi Daniela Ruxandra- Sef Serviciu Financiar-Contabilitate, Mirea Madalina-Ileana - Sef Birou Juridic- Evidenta Contraventii, Savescu Dana-Mihaela- Expert Biroul Investitii, Achizitii, Contracte, Taifas Nicolae Laurian- Politist Local Ordine Publica, Stemate Cristian - Sef Serviciu Ordine Publica, Ilie Constanta - Expert Biroul Investitii, Achizitii, Contracte(In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta declaratia mentionata mai sus.Aceasta declaratie va fi prezentata de fiecare din membrii asocierii si de subcontractanti si de tertul sustinator.).Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente relevante, in scopul verificarii datelor din Declaratiile prezentate de ofertanti. Cerinta nr. 1 Prezentarea de documente care dovedesc forma de inregistrare in calitate de operator economic Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate, informatiile prezentate tretuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Nota: a. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC.b. Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a presta serviciile care fac obiectul contractului, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.c. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.d. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original.(In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus).
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Prezentarea informatiilor privind situatia economico-financiaraOfertantul trebuie sa demonstreze ca a realizat o cifra de afaceri medie globala, in ultimii 3 ani, nu mai mica decat 8.500.000 lei. Pentru ofertantii care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii sumele mai sus mentionate se reduc cu 50%. Prezentarea Informatiilor generale aferente ultimilor 3 ani, completare formular 8(In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, se va prezenta o fisa centralizatoare pentru asociere in ansamblu, semnata de catre reprezentantul legal al asociatului desemnat ca lider, precum si fise centralizatoare individuale pentru fiecare asociat in parte, semnate de reprezentantii legali ai fiecarui asociat, inclusiv liderul.)Modalitatea de indeplinireModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: - Prezentarea Informatiilor generale aferente ultimilor 3 ani, completare formular 8 din Sectiunea III, in original.Nota: a. Pentru calculul cifrelor de afaceri exprimate in alta moneda decat lei se va folosi cursul mediu comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei pentru anii indicati;Cerinta nr. 2- Bilanturile contabile aferente ultimilor 3 ani vizate si inregistrate de organele competente sau dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara (copie certificata de ofertant pe propria raspundere).Nota: a. Pentru calculul cifrelor de afaceri exprimate in alta moneda decat lei se va folosi cursul mediu comunicat de catre BNR pentru anii indicati.b. Operatorii economici nerezidenti: in masura in care publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii in care este stabilit operatorul economic, atunci acesta va prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Tertul sustinatorIn conformitate cu prevederile art. 186 din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii: Alin. (1) Capacitatea economica si financiara a ofertantului/candidatului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva. Alin. (2) In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate.Tert Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d). Alin. (3) Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta/candidatura comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea financiara a unei/unor terte persoane, situatia economica si financiara se demonstreaza in conditiile prevazute la alin. (2).Daca e cazul: - prezentare angajament ferm de sustinere incheiat in forma autentica - declaratii pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69¹, art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d). ? dovada privind indeplinirea cerintei pentru care se acorda sustinere.Modalitatea de indeplinirePrezentare bilanturi contabile aferente ultimilor 3 ani -inregistrate la organele competenteDaca e cazul: - prezentare angajament ferm de sustinere incheiat in forma autentica (Formularul nr. 17)- declaratii pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69¹ (Formularul nr. 6), art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) (Formularul nr. 4B)- dovada privind indeplinirea cerintei pentru care se acorda sustinere; informatii generale (Formularul nr. 8).
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind efectivul mediu al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani Formular 9 Lista privind personalul propus (Formularul nr. 10): a) macaragii- minim 2 persoane (certificat de atestare profesionala)b) legatori de sarcina - minim 10 persoane (certificat de atestare profesionala)c) soferi- minim 10 persoane (permis de conducere)d) un responsabil cu supravegherea tehnica RSVTI (conform art. 15 alin. 2 din Legea nr. 64/2008).Personalul angajat in activitatea de ridicare si transport trebuie sa fie instruit profesional si autorizat, potrivit prevederilor art. 6 lit. f), art. 14 lit. e), art. 15 alin. (2) din Legea nr. 64/2008 privind functionarea in conditii de siguranta a instalatiilor sub presiune, instalatiilor de ridicat si a aparatelor consumatoare de combustibil, republicata, precum si potrivit prevederilor legislatiei privind protectia muncii. Pentru cei de mai sus se vor mai prezenta in copie: copii dupa diplome, adeverinte si atestate, documente care atesta autorizarea in meserie pentru macaragii si legatori de sarcina, copie atestat supraveghetor RSVTI, copii de pe permisul de conducere categoria corespunzatoare tipului de autovehicule folosite la ridicare/transport.Se vor atasa copii, conform cu originalul, ale diplomelor, adverintelor si certificatelor.Prezentarea tuturor documentelor se va face in limba romana sau traducere autorizata .Ofertantii vor prezenta Declaratii de disponibilitate (Formularul nr. 23) pe perioada serviciilor din partea personalului propus pentru indeplinirea contractului.Modalitatea de indeplinireModalitatea de indeplinireDeclaratie privind efectivul mediu al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani (Formularul nr. 9).Declaratie referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune operatorul pentru indeplinirea contractului (Formularul nr. 10).Declaratie de disponibilitate - formularul nr. 23In cazul in care oferta este depusa de o asociere, se va prezenta o Declaratie centralizatoare pentru asociere in ansamblu, semnata de catre reprezentantul legal al asociatului desemnat ca lider, precum si Declaratii individuale pentru fiecare asociat in parte, semnate de reprezentantii legali ai fiecarui asociat, inclusiv liderul.Orice modificare in componenta echipei, ulterioara contractarii, va fi supusa aprobarii de catre concedent.Cerintele referitoare la calificarile personalului solicitat sunt minime si obligatorii. In cazul in care calificarile personalului propus nu corespund cerintelor minime, ofertantul va fi descalificat.Declaratie pe proprie raspundere privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice detinute, indiferent de modalitatea juridica.Ofertantul trebuie sa aiba in dotarea sa sau prin contracte/conventii deinchiriere/angajamente de punere la dispozitie, urmatoarele echipamente/utilaje: a) minim 5 autospeciale care au capacitatea sa disloce/ridice vehicule/remorci cu o greutate de pana la 5 tone, dotate cu dispozitive omologate, pentru a putea transporta cate 2 autovehicule concomitentb) minim 1 tractor/trailer/utilaj echipat special pentru dislocari/transport pentru vehicule/remorci cu greutatea de peste 5 tonec) minim 1 automacara destinata dislocarii/transportului vehiculelor/remorcilor, cu o capacitate de ridicare de peste 5 toned) statii de emisie - receptie fixe- minim 2 bucatie) statii de emisie - receptie mobile- minim 5 bucatif) 5 aparate foto digitale- minim 5bucatiSe vor prezenta dovezi ale detinerii, indiferent de modalitatea juridica, a tuturor echipamentelor solicitate (precum: facturi fiscale, contracte de vanzare-cumparare/ inchiriere/ leasing, contracte de prestari servicii, angajament de punere la dispozitie insotit de documente doveditoare etc.)Se vor prezenta documente care atesta ca autovehiculele utilizate si destinate special indeplinirii serviciilor concesionate sunt avizate R.A.R. si avizate si autorizate I.S.C.I.R., potrivit dispozitiilorLegii nr. 64/2008 si H.G. nr. 1340/2001, respectiv: - avize RAR ? ITP; - avize si autorizatii ISCIR (pentru utilajele cu instalatii de ridicatAutovehiculele utilizate si destinate special acestor activitati trebuie sa fie prevazute cu platforma si dispozitiv de ridicare cabestan/macara, sistem de role pentru transport prin remorcare si sa fie avizate R.A.R. si avizate si autorizate I.S.C.I.R. (care detin instalatii de ridicat), potrivit dispozitiilorLegii nr. 64/2008 si H.G. nr. 1340/2001. Autovehiculele destinate activitatii de ridicare si transport trebuie sa fie echipate cu lampi cu lumina galbena intermitenta, dotate cu indicatoare sau dispozitive pentru semnalizarea locului de lucru atunci cand opereaza in trafic. Autovehiculele destinate prestarii activitatii de ridicare si transport trebuie sa aiba cabinele vopsite cu o culoare uniforma, pentru a fi usor reperate, sa aiba inscriptionate, la loc vizibil, denumirea societatii operatoare, activitatea pe care o desfasoara, locul de depozitare si numarul de telefon de la dispecerat.Modalitatea de indeplinireModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: 1. Declaratie pe proprie raspundere privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice detinute, indiferent de modalitateajuridica ? completare Formular nr. 11 din Sectiunea III, in original;Se vor prezenta dovezi ale detinerii, indiferent de modalitatea juridica, a tuturor echipamentelor solicitate (precum: facturi fiscale, contracte de vanzare-cumparare/ inchiriere/ leasing, contracte de prestari servicii, angajament de punere la dispozitie insotit de documente doveditoare etc.)In cazul in care oferta este depusa de o asociere, se va prezentao Declaratie centralizatoare pentru asociere in ansamblu, semnata de catre reprezentantul legal al asociatului desemnatca lider, precum si Declaratii individuale pentru fiecare asociat inparte, semnate de reprezentantii legali ai fiecarui asociat, inclusiv liderul.Candidatul va trebui sa faca dovada ca dispune (in proprietate, leasing sau prin contracte/conventii de inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie) de un teren de minim 5000 mp, amplasat in raza administrativ teritoriala a Sectorului 3.Spatiul de depozitare a vehiculelor/remorcilor ridicate trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte: a) terenul sa fie nivelat;b) sa fie imprejmuit cu gard care sa nu permita accesul persoanelor neautorizate;c) locul de depozitare sa fie asternut cu piatra sparta; in cazul in care se considera necesar se poate asfalta sau betona intreaga suprafata sau parti din aceasta;d) sa fie iluminat pe timp de noapte;e) sa fie asigurat cu sistem de supraveghere video si paza permanenta;f) sa fie prevazut cu minimum doua incinte tip cabina echipate cu instalatie electrica si termica in vederea prestarii serviciului de paza;g) sa dispuna si de o cladire administrativa pentru relatii cu publicul, respectiv incasarea taxelor aferente activitatilor desfasurate, inclusiv pentru politistul local care desfasoara activitatile prevazute de lege, cuprinzand functiuni pentru efectuarea formalitatilor de predare a vehiculelor/remorcilor si pentru functionarea dispeceratului, grup sanitar, vestiar;h) sa aiba asigurate mijloace de comunicare cu Directia Generala de Politie Locala Sector 3 (telefoane mobile, statii emisie?receptie).Se vor prezenta urmatoarele documente: - copii dupa actul de proprietate, contractul de inchiriere/concesiune/ orice alt act juridic din care sa rezulte dreptul de folosinta asupra terenului pe perioada de 5 ani a contractului;
- copii dupa planurile terenului si ale cladirii administrative.Modalitatea de indeplinireDovada ca dispune (in proprietate, leasing sau prin contracte/conventii de inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie) de un teren de minim 5000 mp, amplasat in raza administrativ teritoriala a Sectorului 3.4.Subcontractantii.Prezentarea Listei cuprinzand subcontractantii cu specializarea acestora. Se solicita datele de identificare ale subcontractatilor.In cazul in care ofertantul este declarat castigator, se vor incheia acordurile de subcontractare respective, pana la semnarea contractului. Acordurile de subcontractare vor fi in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contract. Pe parcursul derularii contr, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontra nominaliz in oferta fara acceptul aut contr. In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul formularului mentionat mai sus. Res mat si umane ale subcontr declarati se vor lua in cons pentru partea lor de implicare in contr ce urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prez doc relev in acest sens de catre ofertantul care invoca sustinerea din partea subcontractantilor.Asocierea.Op econ au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna.Intr-o astfel de situatie, se va prezenta acordul de asociere din care vor rezulta min urm: -faptul ca asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea contractului;
-nominalizarea liderului asociatiei;
- comunicarile se vor face cu liderul asocierii;
- partea/partile din contract care urmeaza sa fie indeplinita/indeplinite de fiecare asociat in parte.In cazul asocierii unui grup de op economici, indeplinirea cerintelor privind situatia eco-fin, precum si capacitatea tehnica si profesionala, se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa dovedeasca respectarea tuturor criteriilor de calificare si selectie prevazute la cap.III.2.1.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoareModalitatea de indeplinireModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va prezenta Lista subcontractantilor (Formularul nr.22)Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va prezenta acordul de asociere (Formularul nr. 16). Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. Tert sustinatorIn conformitate cu prevederile art. 190 din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii: Alin. (1) Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului/candidatului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva.Alin. (2) In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului/ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate.Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c¹) si d).Alin. (3) Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta/candidatura comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea tehnica si profesionala a unei/unor terte persoane, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza in conditiile prevazute la alin. (2).Daca e cazul: - prezentare angajament ferm de sustinere incheiat in forma autentica- declaratii pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69¹, art. 180 si ale art. 181 lit. a), c¹) si d). ? dovada privind indeplinirea cerintei pentru care se acorda sustinereModalitatea de indeplinireDaca e cazul: - prezentare Angajament ferm de sustinere incheiat in forma autentica (Formularul nr. 18)- declaratii pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69¹ (Formularul nr. 6), art. 180 (Formularul nr. 3) si ale art. 181 lit. a), c¹) si d) (Formularul nr. 4B) - dovada privind indeplinirea cerintei pentru care se acorda sustinere.In functie de modalitatea de sustinere, se vor prezenta si Formularul nr. 19 si/sau Formularul nr. 20.
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
Pretul ofertei 36.00Nivelul calitativ, tehnic si functional al solutiilor tehnice propuse 40.00Termenul de incepere a prestarii serviciului 14.00nivelul redeventei 10.00
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
da
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 22.04.2013 Ora: 12:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
IV.3) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.2) Informatii suplimentare
In cazul in care dupa acordarea punctajelor ofertelor declarate admisibile exista ofertanti care au obtinut puncte egale, criteriul de departajare este constituit de oferta care prezinta tarifele cele mai scazute.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email:
[email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor: OUG nr. 34/2006 Art. 256². alin. (1) lit. a): 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile prezentei ordonante de urgenta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
DIRECTIA GENERALA DE POLITIE LOCALA SECTOR 3- BIROUL INVESTITII, ACHIZITI, CONTRACTE
Adresa postala: STR. LUCRETIU PATRASCANU NR. 3, CLADIREA C13, ETAJ 2, CAMERA 210, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030502, Romania, Tel. +40 213400751, Email:
[email protected], Fax: +40 213400751, Adresa internet (URL): www.politialocala3.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
05.03.2013 12:43