Licitatie Publica - Contract de delegare a gestiunii prin concesiunea serviciilor publice de intretinere si amenajare peisagistica ale Orasului Rasnov
Concesionare numarul 2039/22.06.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Orasul Rasnov - Consiliul Local Rasnov
Adresa postala: str. Piata Unirii nr. 12, Localitatea: Rasnov, Cod postal: 505400, Romania, Punct(e) de contact: Adrian Ioan Vestea, Tel. 0268/230.002, Email: [email protected], Fax: 0368/401858, Adresa internet (URL): www.primariarasnov.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
Contract de delegare a gestiunii prin concesiunea serviciilor publice de intretinere si amenajare peisagistica ale Orasului Rasnov
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Orasul Rasnov, judetul Brasov
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
Concesiunea serviciilor publice de intretinere si amenajare peisagistica ale Orasului Rasnov
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
77310000-6 - Amenajare si intretinere de spatii verzi (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
Toate serviciile de intretinere si amenajare peisagistica necesare spatiului public al Orasului Rasnov
Valoarea estimata fara TVA: 1, 000, 000 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia de eligibiliateDocumente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Indeplinirea obligatiilor la bugetul de statDeclaratie privind calitatea de participant la proceduraCertificat de participare la licitatie cu oferta independentaCertificat constatator emis de O.R.C.Certificat inreg.emis de Cam.Com.Ind.Autoriz.prel.seminte si mat. saditor emis de MAPDRAutoriz.pt.comercializ. seminte si mat.sadit. emis de MAPDR
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatia economico-financiara, bilant contabil 2008, 2009, 2010, scrisoare de bonitate bancare -in originalCifra medie de afaceri pentru ultimii 3 ani egala sau mai mare cu 1000000 lei
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Aparate, utilaje si mijloace de transport: - autoutilitara de transport cu masa max. autorizatade 3, 5 tone (min. 2 buc)- autoutilitara de transport de cel putin 7, 5 tone (min. 1 buc)- incarcator frontal (min. 1 buc)- masina tuns iarba (min. 3 bucati)- motosapa (min. 2 buc)- motocositoare (min. 2 bucati)- motofoarfeca gard viu (min. 2 buc)-motoferastrau (min. 2 buc)- motounealta de taiat la inaltime (min. 1 buc)- suflanta de frunze (min. 1 buc)- cisterna pentru udat (min. 1 buc)b) Personal angajat: - 1 inginer peisagist cu o vechime de cel putin 3 ani, sau 1 inginer horticultor cu o vechime de cel putin 3 ani- 2 soferi auto, cel putin unul posesor al unui permis de conducere categoria B si C;
- 3 muncitori calificati specializarea peisagist floricultor.c)Lista princ.contr.prestari serv.in ultimii trei anid)SR EN ISO 9001:2008SR EN ISO 14001:2005SR OHASAS 18001:2007
IV.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avant. d.p.v. ec.tarife propuse 60 pct.;Invest. propuse 10 pct;Termenul de realiz. a invest. propuse 5 pct.;Niv. calitativ, teh. si functional al sol. teh. propuse 25 pct.
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 03.08.2011 Ora: 14:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
IV.3) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.2) Informatii suplimentare
Deschiderea ofertelor va avea loc in 04.08.2011. ora 10.00 la Sediul Primariei Orasului Rasnov, str. Piata Unirii, nr.12, la Sala de Consiliu
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor:
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
Oficiul Juridic al Primariei Orasului Rasnov
Adresa postala: str. Piata Unirii nr. 12, Rasnov, jud. Brasov, Localitatea: Rasnov, Cod postal: 505400, Romania, Tel. 0268230002, Email: [email protected], Fax: 0368401858
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
15.06.2011 12:12