Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de delegare a gestiunii serviciului de iluminat public in comuna Rachiti


Concesionare numarul 1158/12.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA RACHITI (PRIMARIA RACHITI)
Adresa postala: localitatea RACHITI, judetul BOTOSANI, Localitatea: Rachiti, Cod postal: 717310, Romania, Punct(e) de contact: MARCEL PLIOT, Tel.0231544210, In atentia: d-lui viceprimar Vasile Adascalitei, Email: [email protected], Fax: 0231544210
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
Contract de delegare a gestiunii serviciului de iluminat public in comuna Rachiti
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: localitatile comunei Rachiti
Codul NUTS: RO212 - Botosani
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
Contractul urmareste delegarea gestiunii serviciului de iluminat public al comunei Rachiti.
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
45310000-3 - Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
50232100-1-Servicii de intretinere a iluminatului public (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 800, 000 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Certificatul de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriala, Certificatul fiscal privind impozitele si taxele locale; Imputernicire scrisa, Copie Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului, Certificatul constatator si, eventual, alte acte cerute la punctele de mai sus din fisa de date a achizitiei.
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii conform punctului IV.3 din fisa de date a achizitiei: Bilanturi contabile pentru anii: 2006, 2007, 2008, vizate si inregistrate de organele competente, Declaratie privind cifra medie de afaceri din ultimii 3 ani (minim 1.500.000 lei) si, eventual, alte acte cerute la punctul de mai sus din fisa de date a achizitiei.
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani; Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere pe ultimii 3 ani; Declaratie privind utilajele si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului; Certificare ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001, Declaratie pe proprie raspundere privind respectarea conditiilor de munca si protectia muncii si, eventual, alte acte cerute la punctele de mai sus din fisa de date a achizitiei.
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
Cea mai avantajoasa oferta economica. Criteriile de evaluare sunt conform anexei nr. 17 din sectiunea Formulare.
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 23.10.2009 Ora: 10:30
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Informatii suplimentare
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor:
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
12.09.2009 09:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer