Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de delegare a gestiunii serviciului public de alimentare cu apa in comuna Schitu Golesti, satele Schitu Golesti, Lazaresti si Costita


Concesionare numarul 1566/09.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Schitu Golesti (Primaria Schitu-Golesti)
Adresa postala:  comuna Schitu Golesti, judetul Arges, Localitatea:  Schitu Golesti, Cod postal:  117650, Romania, Punct(e) de contact:  Marcel Palaghiu, Tel. 0248.566500, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0248.566500
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
Contract de delegare a gestiunii serviciului public de alimentare cu apa in comuna Schitu Golesti, satele Schitu Golesti, Lazaresti si Costita
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Satele Schitu Golesti, Lazaresti si Costita, comuna Schitu Golesti, judetul Arges
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
Contract de delegare a gestiunii serviciuluipublic de alimentare cu apa in comuna Schitu Golesti, satele Schitu Golesti, Lazaresti, Costita.
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
65100000-4 - Distributie de apa si servicii conexe (Rev.2)
65130000-3-Exploatarea sistemului de alimentare cu apa (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
Serviciu de delegare a serviciului de alimentare cu apa
Valoarea estimata fara TVA: 1, 430, 022 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale privind ofertantul;Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006; Declaratie privind eligibilitatea, completata pe propria raspundere;Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, respectiv: certificat fiscal eliberat de catre Primaria pe raza careia isi are sediul ofertantul si certificat de atestare fiscala emis de DGFP pe raza careia isi are sediul ofertantul. Nu se accepta la licitatie ofertantii ce nu si-au indeplinit obligatiile exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, chiar daca acestea au fost reesalonate; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie (original sau copie legalizata) nu mai vechi de 30 de zile, din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului, care sa corespunda categoriei de lucrari executate si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 64/1995 privind reorganizarea sau procedura lichidarii judiciare (faliment sau ca societatea se afla in incapacitate de plata);Certificat de inregistrare si codul unic; Cazierele judiciare ale persoanelor care au functii de conducere in cadrul societatii ofertantului;Atestare ANRSC;Statutul de organizare si functionare a societatii
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ultimul bilantul contabil si balanta contabila semnat si stampilat cu mentiunea «conform cu originalul » de organele competente, DGFP in a carei raza teritoriala isi are sediul;Scrisoare de bonitate financiar bancara;Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani este de minim 2.800.000 Lei.
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara - Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3(trei) ani.Va fi prezentata lista principalelor contracte incheiate sau in derulare in ultimii trei ani in domeniul serviciului de alimentare cu apaa localitatilor, cu precizarea activitatilor care se realizeaza in cadrul fiecarui contract; in cazul in care activitatea de alimentare cu apase realizeaza in baza unor contracte incheiate cu utilizatorii, se va prezenta situatia cumulata pe fiecare arie administrativa in parte, specificandu-se numarul de astfel de contracte si numarul de utilizatori deservitiDotarea cu utilaje si mijloace de transport specifice -Se solicita ca cerinta minima asigurarea in dotarea proprie sau prin contract de inchiriere utilaje si autovehicule specifice acestei activitati;Capacitatea profesionala- declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere din ultimii trei ani.Se vor nominaliza persoanele cu rol important in realizarea contractului, se vor anexa CV-urile acestora si copii dupa orice atestat/ calificare/ autorizatie etc. care sa dovedeasca pregatirea profesionala a acestora in domeniul alimentarii cu apa.Cerinte minime obligatorii- ofertantii vor face dovada ca au ca personal angajat, cu carte de munca, cel putin o persoana cu studii superioare cu experienta de cel putin 3 ani in organizarea activitatii de apa, care va raspunde de indeplinirea viitorului contract.Ofertantii vor prezenta o copie a unui document care sa ateste implementarea standardelor de management al sanatatii si securitatii in munca pentru domeniul alimentarii cu apa (certificat OHSAS 18001 sau echivalent;Standarde de asigurare a calitatii - ofertantii vor prezenta o copie a unui document care sa ateste implementarea standardelor de management al calitatii privind modul de conducere si control al activitatilor din domeniul alimentarii cu apa (certificat ISO 9001 sau echivalent);Standarde de asigurare a protectiei mediului - ofertantii vor prezenta o copie a unui document care sa ateste implementarea standardelor de management al mediului pentru domeniul alimentarii cu apa (certificat ISO 14001 sau echivalent);
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa economic.Factori de evaluare: Tarif apa-25 pct;Asigurarea protectiei mediului-25 pct;Nivelul redeventei- 40 pct;Asigurare rezolvare probleme sociale-10 pct.
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 06.08.2010 Ora: 14:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
IV.3) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.2) Informatii suplimentare
Documentatia de atribuire este disponibila in SEAP.Garantia de participare - suma fixa de 1000 lei.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Strada Stavrapoleos , nr.8, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Arges
Adresa postala:  Bulevardul Eroilor, nr.3-5, Localitatea:  Pitesti, Cod postal:  110416, Romania, Tel. 0248216599, Email:  [email protected], Fax:  0248212410
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor:
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
Primaria comunei Schitu Golesti
Adresa postala:  Sat Schitu Golesti, nr.1, Localitatea:  Schitu Golesti, Cod postal:  117650, Romania, Tel. 0248566500, Email:  [email protected], Fax:  0248566500
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
07.06.2010 12:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer