Licitatie Publica - Contract de delegare a gestiunii serviciului public zonal de salubrizare, in localitatile Brezoi, Boisoara, Caineni, Malaia, Perisani, Racovita, Titesti si Voineasa, din Judetul Valcea
Anunt de participare numarul 87317/24.09.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL LOCAL BREZOI (ORAS BREZOI)
Adresa postala: Localitatea Brezoi, strada Lotrului, nr.2, jud. Valcea, Localitatea: Brezoi, Cod postal: 245500, Romania, Punct(e) de contact: MARINESCU SIMONA, Tel.0250778240, Email: [email protected], Fax: 0250778240
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de delegare a gestiunii serviciului public zonal de salubrizare, in localitatile Brezoi, Boisoara, Caineni, Malaia, Perisani, Racovita, Titesti si Voineasa, din Judetul Valcea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Brezoi, Judetul Valcea
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Precolectare, colectare si transport deseuri municipale, inclusiv ale deseurilor toxice periculoase din deseuri menajere, cu exceptia celor cu regim special
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90500000-2 - Servicii privind deseurile menajere si deseurile (Rev.2)
90511000-2-Servicii de colectare a deseurilor menajere (Rev.2)
90512000-9-Servicii de transport de deseuri menajere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Serviciul de salubrizare se realizeaza pentru activitatea de precolectare, colectarea si transportul deseurilor municipale, inclusiv ale deseurilor toxice peroculoase din deseuri menajere cu exceptia celor cu regim special
Valoarea estimata fara TVA: intre 150 si 500RON
II.2.2) Optiuni
Da
Se recomanda vizitarea amplasamentului.Valoare estimata este "/persoana/5 ani"
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare la licitatie: 5000 RON - in numerar, OP sau scrisoare de garantie bancara si garantie de buna executie 20.000 RON - in numerar, OP sau scrisoare de garantie bancara
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
nu
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operatorii economici se pot asocia pentru depunerea unei oferte comune
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Firma specializata pentru servicii de salubrizare.
Formular F12A - declaratie priv.eligibilitatea, formular 12B-declaratie de neincadrare in prevederil OUG 34/2006, formularul 12C - decl.priv. calitatea de participant la procedura, informatii generale, certificate ORC, documente ce dovedesc farma de inregistrare, sediul secundar, certificate de bonitate si licenta ANRSC - pentru persoane juridice straine,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani, bilant contabil pe 2008
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie minim 120.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular 12E - pricipalele prestari de servicii pe ultimii 3 ani, dovada incheierii si derularii de contracte similare in ultimii 3 ani, recomandari autoritati locale pe raza carora isi desfasoara activitatea, declaratie privind dotarile cu utilaje si echipamente - formular 12H, declaratie efective medii de personal - formular 12I, certificate ISO si OHAS, licenta ANRSC
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Conform fisei de date
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Tarif pentru persoana fizica
30%
Descriere: Tarifaplicat pentru persoane fizice
2.
tarif persoane juridice
30%
Descriere: Tarif aplicat pentru persoane juridice
3.
Redeventa
40%
Descriere: Redeventa oferita
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.10.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.10.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.10.2009 12:00
Locul: Primaria Oras Brezoi, str. Lotrului, nr. 2, Judetul Valcea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL PENTRU SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLES, NR. 6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
JUDECATORIA BRZOI
Adresa postala: EROILOR, Localitatea: BREZOI, Cod postal: 245500, Romania, Tel.0250778993
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul de achizitii publice - consilier juridic Ismana Bardasu Emil
Adresa postala: str. Lotrului, nr. 2, Localitatea: Brezoi, Cod postal: 245500, Romania, Tel.0250778240, Email: [email protected], Fax: 0250778240
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.09.2009 17:23