Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de delegare de gestiune prin concesionare a serviciului public de salubrizare a comunei Iordacheanu, judetul Prahova


Anunt de participare numarul 102988/28.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Iordacheanu
Adresa postala:  comuna Iordacheanu, judetul Prahova, Localitatea:  Iordacheanu, Cod postal:  106300, Romania, Punct(e) de contact:  CONSTANTIN SAFTA, Tel. 0244440149, Email:  [email protected], Fax:  0244440101
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de delegare de gestiuneprin concesionare a serviciului public de salubrizare a comunei Iordacheanu, judetul Prahova
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: comuna Iordacheanu, judetul Prahova
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
colectarea, transportulsi depozitarea deseurilor menajere , cu exceptia celor toxice , periculoase si cu regim special
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90500000-2 - Servicii privind deseurile menajere si deseurile (Rev.2)
90511000-2-Servicii de colectare a deseurilor menajere (Rev.2)
90512000-9-Servicii de transport de deseuri menajere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 110, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
nu este cazul
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
achitarea facturilor de catre persoenle beneficiare de pe teritoriul comunei Iordacheanu. Plata redeventei catre bugetul local de catre firma castigatoare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
conform art. 44 din OUG nr. 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Certificat de inregistrare fiscalasi Codul unic , in copie legalizata
2. Licenta emisa de Autoritatea Nationala de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilitati Publice pentru prestarea serviciilor de salubrizare a localitatilor in clasa corespunzatoare prezentei proceduri - in copie legalizata.
3 declaratie privind eligibilitatea, completata pe proprie raspundere ;
4Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181, din OUG nr. 34/2006;
5. Informatii generale privind ofertantul;
6. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat , inclusiv cele locale. Nu se accepta la licitatie ofertantii ce nu si-au indeplinit obligatiile exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat , inclusiv cele locale , chiar daca acestea au fost reesalonate ;
7.Statutul de organizare si functinare a societatii .
8. Certificat constatator, in original sau copie legalizata, emis de Oficiul teritorial al Registrului Comertului, din care trebuie sa rezulte ca are ca obiect de activitate autorizat si cel de servicii de salubrizare a localitatilor si in care nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata, dar nu mai vechi de 30 de zile
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Ultimul bilant contabil si balanta contabila semnate si stampilate cu mentiunea " conform cu originalul " de organele competente de DGFP in a carei raza teritoriala isi are sediul;
2.Scrisoare de bonitate financiar ?bancara .
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
oferta propriu -zisa trebuie sa contina urmatoarele documente : -aspecte economice si financiare ale ofertei ;
-nivelul tarifelor propuse pe fiecare sectiune in parte ;
-aspecte tehnice pe fiecare sectiune in parte ;
-conceptia proprie privind modalitatea de organizare si functionare a fiecarui serviciu in parte ;
-conditii generale ale ofertei, referitoare la costurile si procedurile de lucru, privind protectia mediului ;
-programul de realizare a investitiilor;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.conform documentatiei de atribuire: lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, se va prezenta cel putin o recomandare de la beneficiari diferiti pentru servicii similare, declaratie referitoare la mijloacele de transport si colectare, declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat in ultimii 3 ani, certificate emise de organisme independente care sa ateste existenta sistemului ISO 9001:2000, ISO 14001:2004, OHSAS 18001:1999 sau echivalente;'
2.declaratie privind dotarile si utilajele specifice , de pe echipamentele tehnice , mijloace de transport si alte mijloace fixe pe care ofertantul le detine si modul de detinere : proprietate , lesing , chirie ;
3. declaratie pe proprie raspundere privind numarul de personal tehnic de specialitate de care dispune , numarul de personal angajat , numarul si pregatirea cadrelor de conducere , precum si numele persoanelor responsabile direct de indeplinirea contractului de concesiune si a fiecarui serviciu (CV -uri ).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.07.2010 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: in numerar la casieria Primariei
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.08.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.08.2010 14:00
Locul: Primaria comunei Iordacheanu, judetul Prahova, comuna Iordacheanu, sat Iordacheanu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Email:  [email protected], Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Ploiesti
Adresa postala:  mun. Ploiesti, strada Emil Zola , nr. 4, Localitatea:  Ploiesti, Cod postal:  100043, Romania, Tel. 0244/522445, Email:  [email protected], Fax:  0244/522452
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria comunei Iordacheanu
Adresa postala:  comuna Iordacheanu , sat Iordacheanu , judetul Prahova, Localitatea:  Iordacheanu, Cod postal:  107310, Romania, Tel. 0244/440149, Email:  [email protected], Fax:  0244/440101
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.06.2010 13:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer