Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de delegare de gestiune prin concesiune a serviciului de salubrizare al municipiului Sebes


Concesionare numarul 1210/08.10.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Sebes
Adresa postala: Sebes, Piata Primariei Nr 1 Jud. Alba, Localitatea: Sebes, Cod postal: 515800, Romania, Punct(e) de contact: Daniela Beches, Tel.0258731004, Email: [email protected];[email protected], Fax: 0258734187
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
Contract de delegare de gestiune prin concesiune a serviciului de salubrizare al municipiului Sebes
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: municipiul Sebes
Codul NUTS: RO1 - Macroregiunea unu
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
Precolectare, colectare selectiva si transportuldeseurilor municipale, colectareatransportul si depozitarea deseurilor rezultate din activitati de constructii si demolari, colectarea si depozitatrea deseurilor animaliere.
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
90500000-2 - Servicii privind deseurile menajere si deseurile (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
In conformitate cu Documentatia de Atribuire care se poate descarca direct din SEAP
Intervalul: intre: 240, 000si500, 000 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declartii privind eligibilitatea- Formular 1, declaratie privindneancadrarea laart. 181 din OUG 34/2006 - Formular 2. Certificate constatatoare emis de catre Autoritatea Nationala de Administrare Fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelortaxelorsi contributiilor de asigurari sociale labugetul general consolidat2. Certificatde atestarefiscala emis de catre directia de impozite si taxe locale privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local; Certificat constatator in detaliu emis de Oficiul Registrului Comertului, Certificat de inregistrare fiscala ( C.U.I.)., licenta ANRSC.
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Rezultatul exercitiilor financiare nete pe ultimii 3 ani ( 2006, 2007, 2008) trebuie sa fie pozitiv , bilanturi contabilepe ultimii 3 ani Formular 3, si anexala Formular 3 declaratii privind cifra de afaceri globala. Demonstrareacifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani pentru ofertanti nerezidenti, se poate face prin prezentarea de alte documente relevante emise de organele competente din tara de rezidenta.
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind personalul angajat in ultimii 3 ani-Formular 6Declaratie pe propria raspundereprin care ofertantul face dovadacompetentei tehnico organizatoricesi a asigurarii unei dotari tehnico-materiale adecvate prin care sa garanteze capacitatea de a presta serviciul la nivelul parametrilor cantitativi si calitativi prevazuti in regulament.Derularea in ultimii 3 ania unui contract in domeniul Salubrizarii- Formular 4 si anexa, certificat privind experienta similara Formular 5, informatii privind partea de contracte pe care operatorul economic are eventual intentia sa o subcontracteze-Formular 9., informatii privind asocierea Formular 10.
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa din punct de vedere economic. Nivelul tarifelor persoane fizice/juridice pentru deseuri nesortate si deseuri sortate.Taxe speciale. Nivelul redeventei.
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3004/05.10.2009
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 07.12.2009 Ora: 10:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Informatii suplimentare
Contractul se refera la delegareaprin concesiune a serviciului de salubrizare pentru urmatoarele activitati: Precolectarea, colectarea selectiva si transportul deseurilor municipale, inclusiv a deseurilor toxice periculoase din deseurile menajere, cu exceptia celor cu regim special.Colectarea, transportul , depozitarea si valorificarea deseurilorvoluminoase provenite de la populatie, institutii publice si agenti economici, neasimilabile celor menajere( mobilier, deseuri de echipamente electrice si electronice).Organizarea prelucrarii, neutralizarii si valorificarii materiale si energetice a deseurilorColectarea, transportul, depozitarea deseurilor rezultate din activitati de constructii si demolari.Colectarea si depozitarea deseurilor animaliere provenite din gospodariile populatiei.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor
Adresa postala: str Stavropoleos nr. 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Alba
Adresa postala: I.C Bratianu nr. 1, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510111, Romania
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor: 5 zile incepind cu data luarii la cunostinta in conditiile OUG 34/2006 despre act al autoritatii contractante considerat nelegal ( art.256/2 alin 1 lit b)
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
Serviciul Contencios Juridic si Administratie
Adresa postala: P-ta Primariei nr. 1, Localitatea: Sebes, Cod postal: 515800, Romania, Tel.0258/731004, Fax: 0258/734187
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
08.10.2009 13:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer