Licitatie Publica - contract de dotari cu echipament IT pentru proiectul ,, Reabilitare,modernizare,dezvoltare si echiparea infrastructurii preuniversitare a Liceului Teoretic C.A.ROSETTI -cod SMIS 15088"
Anunt de participare numarul 148027/19.11.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Sectorul 2 al Municipiului Bucuresti
Adresa postala: str. Chiristigiilor nr.11-13 sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021561, Romania, Punct(e) de contact: Georgeta Vizireanu, Tel. +40 0212524446, In atentia: Georgeta Vizireanu, Email: [email protected], Fax: +40 0212524446, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou regional sau local
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
contract de dotari cu echipament IT pentru proiectul , , Reabilitare, modernizare, dezvoltare si echiparea infrastructurii preuniversitare a Liceului Teoretic C.A.ROSETTI -cod SMIS 15088"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Liceul Teoretic C.A .ROSETTI
Codul NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Dotare cu echipamentITpentru proiectul , , Reabilitare, modernizare, dezvoltare si echiparea infrastructurii preuniversitare a LiceuluiTeoreticC.A. ROSETTI - cod SMIS 15088 " consta infurnizaresi instalareaproduselor la Liceul Teoretic C.A. ROSETTI -Bucuresti , Sector 2SISTEMDE VOT= 15 buc , CAMERE DEDOCUMENTE=10 buc
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30236000-2 - Diverse tipuri de echipamente computerizate (Rev.2)
51000000-9-Servicii de instalare (cu exceptia programelor software) (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 172, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiectfinantat prinPOR2007 - 2013, Axa prioritara 3 - Imbunatatireainfrastructuriisociale, domeniul major de interventie3.4 si a infrastructuriipentru formare profesionala continua
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1.Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr. 34/2006) - completare Formular nr.1Nota 1: In situatia participarii cu oferta comuna, fiecare dintre ofertantii asociati trebuie sa indeplineasca aceasta cerinta.Nota 2: In situatia in care ofertantii isi demonstreaza capacitatea economica si financiara si/sau capacitatea tehnica si profesionala invocand sustinerea acordata de o terta persoana (in conditiile art. 186, si/sau ale art. 190 din OUG 34/2006), respectiva persoana trebuie sa indeplineasca aceasta cerintaCerinta 2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, din OUG 34/2006 - completare Formular 2, Nota 1: In situatia participarii cu oferta comuna, fiecare dintre ofertantii asociati trebuie sa indeplineasca aceasta cerinta.Nota 2: In situatia in care ofertantii isi demonstreaza capacitatea economica si financiara si/sau capacitatea tehnica si profesionala invocand sustinerea acordata de o terta persoana (in conditiile art. 186, si/sau ale art. 190 din OUG 34/2006), respectiva persoana trebuie nu trebuie sa se afle in niciuna dintre situatiile prevazute la art. 181, lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006.
Cerinta 3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - completare Formular nr. 3 , Nota : Declaratia va fi prezentata de ofertantul unic, de toti ofertantii asociati si de toti tertii sustinatori, dupa caz.Persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii: Primar ?Neculai OntanuViceprimar - Toader Mugur MihaiDirector Executiv Directia Economica ? Ion MarinDirector Executiv-Directia Juridica - Elena Nita, Responsabil juridic in cadrul proiectuluiDirector Executiv - Directia Management Proiecte - Angela ToderitaDirector Executiv- Directia Achizitii si Contracte Publice - ing. Viorel MindroiSef Serviciu Achizitii Publice -Victorita BoceaConsilier C.F.P. - RapaElenaGeorgeta Vizireanu - Consilier - Serviciu Achizitii Publice, Responsabil Achizitii in cadrul proiectuluiCiochirca Sorin- Consilier D.G.A.P.I - Manager ProiectFogoras Claudiu George - Consilier - Directia Juridica,
Anghel Claudia - Consilier - Serviciu Achizitii Publice
Mihai Antonescu - Consilier - DirectiaSisteme Informatice si Administrare Echipamentecerinta nr.4Declaratie privind calitatea de participant la procedura se va completa Formularul nr.18
cerintanr.5. Certificat de participare cu ofertaindependenta "Formularul nr.4
cerinta nr.6.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata. Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local - formular tip emis de organismele competente din care sa reiasa ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in careeste prevazut termenul limita dede depunereaofertelor. Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si a contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice) - formular emis de organismele competente din care sa reiasa ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii - eliberate de autoritati ale tarii de origine a contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG 34/2006 cu modificari si completari ulterioare. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul. In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana. (In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.) Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie"conform cu originalul" care trebuie sa cuprinda informatii actuale/reale la data limita de depunere a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii- eliberate de autoritati ale tarii de origine ( certificate, cazier fiscal , alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca o forma de inregistrare/ atestare, ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul / candidatul este stabilit, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Documentele vor fi prezentate in original sau copie ?conform cu originalul?, insotite de traducerea in limba romanaNota: In cazul asocierii mai multor persoane juridice, cerintele privind situatia personala a candidatului / ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare si atestare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Capacitateaeconomica si financiara a oferantului/candidatului poate fi sustinuta, pentruindeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilorjuridice existente intre ofertant/candidatsi persoana respectivapersoana care asigurasustinerea financiaranu trebuie sa se aflein situatiacare tetrmina exculderea din procedura de atribuire, conformprevederilor art.69^1, art.180 si ale art.181 lit.a), c^1 si d)
Declaratie privind cifra de afaceri globala, aferenta obiectului contractului intr-o perioada anterioara , care vizeazaactivitatea din cel mult 3 ani (2010, 2011, 2012)a carorvaloare individuala saucumulata sa fie cel putin egala 172 500, 00 lei. Pentrucalcul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/ alta valuta comunicat de BNRpentru fiecare an in parte.Documenterelevante ; bilantulcontabil sau extrase de bilant inregistratla organele competente, raport de audit, dupa cazsau orice altedocumente relevante
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentareaunui angajamentferm al persoaneirespective, prin care acesta sa confirmefaptul ca va pune la dispozitieofertantului/candidatuluiresursele invocate .Se va completaFormularul nr 14 din SectiuneaFormulareSe va completaFormularul nr. 5din SectiuneaFormulareDocumenterelevante ; bilantulcontabil sau extrase de bilant inregistratla organele competente, raport de audit, dupa cazsau orice altedocumente relevante
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
In vederea dovedirii capacitatii tehnice de a livra/ produce produse similare care fac obiectul achizitiei
Declaratiereferitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurariicalitatii.
Informatiireferitoare la personalul /organismultehnic de specialitatede care dispunesau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant in special pentru asigurarea controlul calitatii . ofertantul trebuie sa detinaresursele umane (personalul ) de specialitatepe care le considera strict necesare pentru indeplinirea contractului. Echipa vaavea in componentacel putin1 tehniciancalificatpentru instalare, si service la echipamentelespecificate in caietul de sarcini, lucrudemonstrabilprintr-unatestat , certificatde instruire, etc.pentruechipamentelesolicitate prin caietul de sarcini . Pentru persoaneleprezentate se vor atasaurmatoarele documente: - copie , , conform cu originalul " a diplomelor de studii, a atestatelor /certificatelor /profesionale, valabilela datalimita de depunere a ofertelor-persoanelenominalizate de ofertant pentru indeplinirea contractului vor completa si semna in original- Declaratia de disponibilitate.
Ofertantii trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani ( calculatipana la data limita dedepunere aofertei ) au livrat produse de natura celorcare fac obiectul contractului (echipament IT )continand valori, perioade de livrare , beneficiariindiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privatiLivrarile de produsese confirma prin prezentarea de certificari /documenteemise sau contrasemnate de o autoritate saude catre clientulbeneficiar din care sa rezulte furnizarea de echipament IT sicu titlu accesoriu, operatiunile /lucrari de instalare si punere in functiunea acestora in valoare cumulata decel putin172 500, 00 lei.
Capacitateatehnica si profesionala a oferantului/candidatului poate fi sustinuta, pentruindeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilorjuridice existente intre ofertant/candidatsi persoana respectiva.Persoana care asigurasustinereatehnica si profesionalanu trebuie sa se aflein situatiacare tetrmina exculderea din procedura de atribuire, conformprevederilor art.69^1, art.180 si ale art.181 lit.a), c^1 si d). Prezentareaunui angajamentferm al persoaneirespective, prin care acesta sa confirmefaptul ca va pune la dispozitieofertantului/candidatuluiresurseletehnice si profesionale invocate
Implementarea standardului de Management al Calitatii cu SR EN ISO 9001 /2008 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.12.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.12.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.12.2013 12:00
Locul: SediulPrimarieiSectorului2 Bucuresti , Str. Chiristigiilor Nr.11-13 , Sector 2, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, persoane imputernicite ai operatorilor economici
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectfinantat prinprogramul Operational Regional2007 - 2013, Axa prioritara 3 - Imbunatatireainfrastructuriisociale, domeniul major de interventie3.4 si a infrastructuriipentru formare profesionala continua.
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
VI.3) Alte informatii
e-mail: [email protected] * telefon: 021 252 44 46 * fax: 021 252 44 46 Data limita de primire a sol. de clarif: conf. prev. art. 79 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modif si complet ulterioare. Raspunsurile la clarificari vor fi postate pe site-ul: www.e-licitatie.ro la sect."Documentatie si clarificari? aferenta invitatiei de participare. Conditii pentru participantii la sedinta de deschidere: -imputernicire scrisa din partea reprezentantului legal al ofertantului, copie act identitate. Conf. Legii 346/2006, actualiz. art. 16 (2): ?Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie, cerute in achizitiile publice de produse, lucrari si servicii?. In cazul in care exista doua sau mai multe oferte cu acelasi pret, clasate pe primul loc, autoritatea contractanta va solicita o noua oferta de pret in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor. Noile propuneri financiare se vor deschide in cadrul unei sedinte de deschidere la care vor participa reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor care au preturi egale si membrii comisiei de evaluare. Noua propunere financiara nu va influenta in nici un caz propunerea tehnica, aceasta ramanand neschimbata.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
sectorul 2 al MunicipiuluiBucuresti - Directia Juridica
Adresa postala: str. chiristigiilor Nr.11-13 Sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 031561, Romania, Tel. +40 0212096019, Fax: +40 0212096019
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.11.2013 08:40