Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de editare si tiparire a materialelor informative pentru publicul spectator


Anunt de participare numarul 115937/24.02.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
OPERA NATIONALA BUCURESTI
Adresa postala:  B-DUL MIHAIL KOGALNICEANU, NR. 70-72, SECTOR 5 BUCURESTI, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050108, Romania, Punct(e) de contact:  Alina Cristina Mircescu, Tel. 021/3104988, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  021/3104988, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Recreere, cultura si religie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de editare si tiparire a materialelor informative pentru publicul spectator
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
13 - Servicii de publicitate
Locul principal de prestare: OPERA NATIONALA BUCURESTI
B-dul M.Kagalniceanu nr.70-72
Codul NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 16 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 144, 403 si 288, 806RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de editare si tiparire a materialer informative pentru publicul spectator(afise, caiete program, triptice, flturasi sala, planse, bilete revelion, plicuri revelion, bilete tombola revelion, caiete regulament concurs)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79810000-5 - Servicii tipografice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform cerintelor din caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 144, 403 si 288, 806RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
16 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare in valoare de 5776 lei.Garantie de buna executie 5%din valoarea contractului subsecvent fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea in original;2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 in original
3.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilorexigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat, in perioada de valabilitate ? in original sau copie legalizata;4.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale, eliberat de Primaria locala, in perioada de valabilitate - in original sau copie legalizata;
5.Certificat constatator, in original sau copie legalizata, in perioada de valabilitate, emisde Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial:
6.Pentru persoane fizice juridice straine-documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. (documentele vor fiprezentate in traducerelegalizata);
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorii economici trebuie safaca dovada ca media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani este cel putin 144.000 lei - Formularul 2.
Se vor anexa Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani, vizatesi inregistrate ? in copie certificata de reprezentantul legal
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Operatorii economici trebuie sa demonstreze participarea la realizarea a unul sau mai multe contracte de servicii similare, prestate si finalizate, in ultimii 3 ani, a caror valoare sa fie de cel putin 72.000 lei, fara TVA, insotite de recomandari ? se vor anexa copii certificate, conform cu originalul, ale documentelor (contracte, facturi, etc.) care constituie dovada.2.Operatorii economici trebuie sa faca dovada ca pot asigura calitatea materialelor ? se vor anexa mostre pentru urmatoarele tiparituri: afis grafic, afis bicolor, afis saptamanal, fluturasi, planse autocolant imprimat pe komatex.
3.Operatorii economici trebuie sa faca dovada ca dispun de personal specializat in domeniul serviciilor tipografice (cu mentionarea vechimii si a experientei in domeniu) ? inclusiv CV-urile acestora.
4.Operatorii economici vor trebui sa faca dovada ca detin (proprietate, chirie, leasing) minimum urmatoarelele echipamente tehnice performante, pentru executarea contractului:
?masina de tiparit minimum 4 culori format minim 50x70cm,
?computer to plate, ?statie grafica
?ghilotina electrica?masina de biguit
?masina de faltuit?masina de stantat?masina de adunat si capsat
?linie de tipar digital dimensiune minima A3+
?plotter minimum 4 culori, rezolutie minimum 720/1440 dpiIn acest sens au obligatia de a prezenta o declaratie pe proprie raspundere privind utilajele, instalatiile si echipamentele de care dispune pentru executarea contractului.
5.Se solicita certificat ISO 9001:2008 sau echivalent, in domeniul activitatilor de tiparire, valabil la data deschiderii ofertelor.- in copie, semnat si stampilat, conform cu originalul.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere: Componenta financiara
2.
Termen de livrare
20%
Descriere: Conform prevederilor din Fisa de Date.
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.03.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.03.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.03.2011 11:00
Locul: OPERA NATIONALA BUCURESTI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentant imputernicit al ofertantului
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul Nationala de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str.Stavropoleus nr.6 sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BIROU ACHIZITII
Adresa postala:  B-dul M.Kogalniceanu nr.70-72 sector 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050108, Romania, Tel. 0213104988, Fax:  0213104988
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.02.2011 16:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer