Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de exec. lucrari (la cheie): Consolid. brat Macin/Dunare si comb. eroz. de mal, km 83 + 650, jud.Constanta


Anunt de participare numarul 19088/13.06.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIANATIONALAAIMBUNATATIRILORFUNCIARERA
Adresa postala: Soseaua Oltenitei 35-37, Sector 4, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041293, Romania, Punct(e) de contact: Dan-Florin MARACINEANU, Tel.021-3322816, Email: [email protected], [email protected], Fax: 021-3322183, Adresa internet (URL): http: //www.anif.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Sediul Sucursalei Teritoriala Dobrogea a ANIF-RA
Adresa postala: str. Zburatorului 4, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900419, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Licitatii, Tel.0241.654.010, In atentia: Ing. Maria Balamaci, Email: [email protected], Fax: 0241.656.498
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Sediul Sucursalei Teritoriala Dobrogea a ANIF-RA
Adresa postala: str. Zburatorului 4, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900419, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Licitatii, Tel.0241.654.010, In atentia: Ing. Maria Balamaci, Email: [email protected], Fax: 0241.656.498
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Sediul Sucursalei Teritoriala Dobrogea a ANIF-RA
Adresa postala: str. Zburatorului 4, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900419, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Licitatii, Tel.0241.654.010, In atentia: Ing. Maria Balamaci, Email: [email protected], Fax: 0241.656.498
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Administratie Nationala
Activitate (activitati)
Altele: Activitati conexe agriculturii. Arhitectura peisagistica.
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de exec. lucrari (la cheie): Consolid. brat Macin/Dunare si comb. eroz. de mal, km 83 + 650, jud.Constanta
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Ciobanu, jud. Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
executia in zona cea mai solicitata si cea mai imp. pt. stabilitatea malului, a unui prism de piatra bruta ce lesteaza o saltea de fascine; executia unui pinten de beton simplu pe care se sprijina pereul; executia pereului zidit din piatra bruta pe o lungime de 500 ml
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45246200-5 - Lucrari de protectie a malurilor (Rev.1)
45246410-0-Lucrari de intretinere a digurilor de protectie impotriva inundatiilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform listelor de lucrari anexate la documentatie
Valoarea estimata fara TVA: 2, 616, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 52000 lei; garantie de buna executie in cuantum de 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare din fonduri comunitare SAPARD 75% si de la bugetul de stat 25 %
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. privind eligib.-Decl. privind neincadr. La art 181/OUG 34
-Certif.ANAF pt. plata a imp. si taxe, contrib. pt. asig. soc. de stat-Certif. fisc. pt plata imp. si taxe locale
Pers. Jur./fiz. romane
-Certif. Const.emis de O.RC
-Certif. de inregistrare
Pers. Jur./fiz. straine:
-Docum. de inreg./atest.profesionala
-toate certif. si form. solicitate emise de org. similare din tara resp.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
.-Fisa de inf. gen.
Cifra med.anuala de afaceri pe ultimii 3 ani: min.6500000 RON (1983764 EURO)
-Bilant contabil din31.12.2006; 31.12.2005, vizate
-Inf. privind. sit. Financiara 2004, 2005, 2006-Identif. financiara
-Scris. de bonit.Lg, Sp)
-Cash-flow > 35% din val.of.(contr. de credit)
-Ofertantul sa nu fie pe lista neagra a APDRP
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra med.anuala de afaceri pe ultimii 3 ani: min.6500000 RON (1983764 EURO)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Decl. priv. calit. de particip. la proced.-Decl. princ. Lucr. in ultimii 5 ani-Exp.simil.875000 RON (267045 EURO)
-Recom: min.3
-Decl.efect.Med.alpers.Angaj.si cadre.decond.-Prez.Sist.Prop.de cond.si asig. Calit. Serv.ISO 9001, 12001, 14001
-atest.IF
-decl.cu utilaje
-decl.cu subcontr.
-CV.sicaz.jud.DG., Adm., DE, Sef Sant, Maistru, RTE.
-RTE(angaj.perm, atest.ISC, deciz. de num.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Exp.simil. 875000 RON (267045 EURO)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
90%
Descriere:
2.
Durata de executie
5%
Descriere:
3.
Programul calitatii propus pt exec. lucrarii
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.07.2007 16:30
Documente de plata: DA
Pretul: 900 RON
Conditii si modalitate de plata: Cash la casieria unitatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.07.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 16.10.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.07.2007 11:00
Locul: Sediul Sucursalei Teritoriala Dobrogea a ANIF RA, str. Zburatorului 4, Constanta, jud. Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, observatorul CRPDRP, reprezentantii Ministerului de Finante - UCVAP si reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): programul comunitar SAPARD
VI.3) Alte informatii
O vizita pe teren va fi organizata de catre autoritatea contractanta pe data de 10.07.2007, orele 10, 00 . Locatia: Constanta, str. Zburatorului nr. 4
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: --, Romania, Tel.021 310 46 41, Fax: 021 310 46 42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Cf OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al ANIF RA
Adresa postala: Sos. Oltenitei 35-37, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0241293, Romania, Tel.021 332 28 16, Fax: 021 332 21 83, Adresa internet (URL): www.anif.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.06.2007 13:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer