Licitatie Publica - Contract de executie - componente artistice - Alba
Anunt de participare numarul 27654/12.08.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Oficiul National al Monumentelor Istorice
Adresa postala: Strada Ienachita Vacarescu Nr. 16 Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040157, Romania, Punct(e) de contact: Mihaela Negoita, Tel.3365424, Email: [email protected], Fax: 3365069, Adresa internet (URL): www.monumenteistorice.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale- Recreere, cultura si religieAltele: restaurare monumente istorice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Da
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de executie - componente artistice - Alba
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Cetatea "Alba Carolina -Poarta a III-a", Alba Iulia, jud. Alba
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de conservare si restaurare - componente artistice - restaurare piatra, fortificatii tip Vauban
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45454100-5 - Lucrari de restaurare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de conservare si restaurare - componente artistice - restaurare piatra, fortificatii tip Vauban
Valoarea estimata fara TVA: 3, 216, 200RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in valoare 64.000 de RON Scrisoare de garantie bancara de buna executie de 0.5%, initial, din valoarea contractului, si cate 5% din fiecare situatie de lucrari decontate
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata se realizeaza prin ordin de plata; sursa de finantare - P.N.R. 2007
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificatul emis de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala;Asigurarea a minim 2 (doi) responsabili tehnici cu executia care sa fie atestati in domeniul restaurarii monumentelor istorice - ATESTAT C.A.D.M.I. - M.C.C. (din care obligatoriu un responsabil specialist/expert atestat pe lucrari de piatra) si asigurarea unui responsabil tehnic cu executia atestat M.L.P.T.L.; prezentare atestat de firma din partea M.C.C. (SE VOR PREZENTA CONTRACTELE SEMNATE IN COPIE SI ORIGINAL);Finalizarea si/sau derularea in ultimii 5 ani, cel putin a 3 (doua) contracte de restaurare-conservare-componente artistice piatra - de mare complexitate (fatade integral din piatra, bogat decorate, cu basoreliefuri, profilaturi complexe si grupuri statuare, prezentand multiple tipuri de degradari).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani - minim 1.300.000 lei RON (echivalent a 400.000 euro);Lichiditate generala - minim 120%;Solvabilitate patrimoniala - minim 50%;Cazier fiscal.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Asigurarea echipamentelor, utilajelor, mijloacelor de transport, mijloacelor fixe si dotarilor, considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.09.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 480 RON
Conditii si modalitate de plata: Ordin de plata sau numerar la casieria O.N.M.I. conform OUG nr. 34/2006, art. 77(3)
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.09.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.09.2007 11:00
Locul: La sediul ONMI, Serviciul Tehnic si Achizitii Publice
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
conform HG 925, art. 33(2)
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.310.46.41, Fax: 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curte de Apel Bucuresti
Adresa postala: sos. Oltenitei nr. 110-111, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.332.35.64, Fax: 332.11.88
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul de Avizare Juridica si Contencios din cadrul ONMI
Adresa postala: str. Ienachita Vacarecu nr. 16, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040157, Romania, Tel.336.54.24, Fax: 336.50.69
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.08.2007 13:06