Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de executie a lucrarilor de reabilitare a zonei Canalului Bega in cadrul proiectului "Reabilitarea infrastructurii publice urbane a malurilor Canalului Bega", cod SMIS 31814


Anunt de participare numarul 143001/09.04.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Timisoara
Adresa postala: Bv. C.D.Loga nr.1, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300030, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel. +40 256408478, In atentia: Maria Mezei, Email: [email protected], Fax: +40 256408477, Adresa internet (URL): www.primariatm.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Municipiul Timisoara
Adresa postala: Bv. C. D. Loga nr. 1, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300030, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Relationare Directa cu Cetatenii, cam. 12-parter, In atentia: ghiseul 10 sau 11
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de executie a lucrarilor de reabilitare a zonei Canalului Bega in cadrul proiectului "Reabilitarea infrastructurii publice urbane a malurilor Canalului Bega", cod SMIS 31814
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: maluri canal Bega
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
In baza contractului se vor executa lucrari de: constructii civile, amenajare peisagera, lucrari de modernizare a mobilierului urban, retele electrice, iluminat public, retele telefonie, retele gaze naturale, retele de alimentare cu apa si canalizare, lucrari hidrotehnice, lucrari de drumuri, in conformitate cu cerintele impuse prin documentatia tehnica.
Valoarea totala estimata a contractului, este de 33.456.251, 87 lei fara TVAAceasta cuprinde: - 30.882.104, 13 lei fara TVA - valoarea estimata pentru executia lucrarilor conform documentatiei tehnice;
- 2.574.147, 74 lei fara TVA - contravaloarea estimata a lucrarilor diverse si neprevazute, conform HG 28/2008, in cuantum de 8, 53 %, care se aplica la valoarea insumata a capitolelor 1.2, 1.3, 2, 4 din centralizatorul cheltuielilor pe obiectiv F1.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45112710-5-Lucrari de arhitectura peisagistica a spatiilor verzi (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se vor executa lucrari in vederea realizarii obiectivului de investitii "Reabilitarea infrastructurii publice urbane a malurilor Canalului Bega", cod SMIS 31814, conform cerintelor impuse prin documentatia tehnica. Lucrarile se vor desfasura pe o lungime de 10, 6 km de-a lungul malurilor de nord si de sud ale Canalului Bega, impartita pe zone, in functie de destinatia si functiunea viitoare a acestora.Ofertantii pot depune oferta doar pentru executia integrala a lucrarilor inclusiv procurarea materialelor, prepararea si punerea in opera a acestora, predarea la cheie.Valoarea totala estimata a contractului, este de 33.456.251, 87 lei fara TVAAceasta cuprinde: - 30.882.104, 13 lei fara TVA - valoarea estimata pentru executia lucrarilor de reabilitare a zonei Canalului Bega ? constructii si inatalatii pentru investitia de baza;
- 2.574.147, 74 lei fara TVA - contravalaorea lucrarilor diverse si neprevazute, conform HG 28/2008, in cuantum de 8, 53 %, care se aplica la valoarea insumata a capitolelor 1.2, 1.3, 2, 4 din centralizatorul cheltuielilor pe obiectiv F1.
Valoarea estimata fara TVA: 33, 456, 251.87RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
23 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum 300.000 lei, perioada de valabilitate - minim120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare: - virament bancar in contul RO12TREZ6215006XXX000334 deschis la Trezoreria Municipiului Timisoara, Beneficiar: Municipiul Timisoara, cod fiscal RO14756536 - se prezinta O.P. confirmat de banca emitenta - copia documentului, sau - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta mai sus. Garantia trebuie sa fie irevocabila, conform art. 86 din HG 925/2006.Garantia de participare poate fi depusa si in euro, caz in care se va utiliza cursul stabilit de BNR din data publicarii anuntului de participare in SEAP.In cazul in care ofertantul este IMM, acesta poate beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004 referitoare la reducerea cu 50% a valorii garantiei de participare, situatie in care acesta va depune toate actele legale care sa ateste calitatea de IMM. In situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM-urilor, asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se pot aplica prevederile art 16, alin.(2), din Legea 346/2004 5% din valoarea contractului, fara T.V.A.(2, 5 % in cazul IMM). Modul de constituire a garantiei de buna executie: conform art.90 din HG 925/2006, cu ultimele completari si modificari.In cazul in care ofertantul este IMM, acesta poate beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004 referitoare la reducerea cu 50% a valorii garantiei de buna executie, daca sunt depunse toate actele ref. la calitatea de IMM a ofertantului/asociatilor, in cadrul unei oferte comune.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FEDR, buget de stat si buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 alin. (1)din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12A.Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul;2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12B.Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul, numai pentru situatiile prevazute la art 181, litera a), c^1) si d)din OUG 34/2006 (Formular 12BS);3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin 314/12.10.2010, completat in conformitate cu Formular 20;4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69ยน din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12D. Documentul va fi prezentat atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.
Persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: Primar?Nicolae Robu, Viceprimar: Traian-Constantin Stoia; Director economic-Smaranda Haracicu;
Consilieri locali: Barsasteanu Florica; Ciprian Bogdan; Dorel Boglut;George?Flavius Boncea; Vasile Caprea;Ovidiu Ciuhandu; Radu Dragos Dimeca; Geana Nistor Pavel;Bogdan Radu Herzog;Ciprian-Corneliu Jichici;Romanita ?Adina ?Delia Jumanca;Simion Mosiu; Ramona-Isabela Olteanu;Adrian Romita Orza;Andrei?Romulus Petrisor;Octavian Mircea Purceld;Vasile Ruset;Constantin?Stefan Sandu; Maria Saracan;Alfred?Robert Simonis;Lucian Taropa;Adelina-Larissa Tirziu;Radu -Daniel Toanca;Vasile-Teodor Vesa;Elena Wolf;
Persoanele cu functie de decizie din cadrul AC, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Magdalena Nicoara-manager proiect; Comisia de evaluare: Dragoi Sorin;Sanda Regep;Vasile Olar; Roxana Popa Radovan; Corina Radu; Maria Mezei;Adina Balogh;Dan Aurel Diaconu;Steliana Stanciu;Dana Lata; Adina Suiu;Lucretia Schipor; Crenguta Oprea;Teodora O. Gentimir;
5.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat si catre bugetul local:
a)Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele?in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul ?-semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului;b)Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? - semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului;Nota: - cerinta se considera indeplinita daca operatorul prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctele a) si b), ofertantul va prezenta: -o declaratie pe propria raspundere sau o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici, Situatia personala - se va demonstra prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere, mai putin Formularul 20-Certificatul de participare cu oferta independenta, care va fi completat doar de catre liderul asocierii, ca reprezentant legal al acesteia.Toate documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana. 1. Persoane juridice/fizice romanea). Pentru persoane juridice se va prezenta:
Certificatul constatator emis de ONRC, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, care sa contina informatii reale/actuale la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si din care sa rezulte:
- ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publice;
- ca nu a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic.
In cazul in care Certificatul constatator emis de ONRC este prezentat in copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, acesta va fi solicitat ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii, in original/copie legalizata pentru conformitate.b). Pentru persoane fizice (daca este cazul) se va prezenta: Autorizatie de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului. Documentul/documentele sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.2. Persoane juridice /fizice straine (daca este cazul)Se vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, care sa contina informatii reale/actuale la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publice si ca nu a intrat in faliment, insotite de traducere autorizata si legalizata a acestora in limba romana.3. Ofertantii au obligatia de a face dovada ca:
- sunt atestati ANRE pentru "executare de linii electrice, aeriene sau subterane, cu tensiuni nominale de 0, 4 kV - 20kV" (Ordin nr. 24 din 2007) si respectiv
- sunt autorizati ANRE pentru executia lucrarilor de gaz (Ordin nr. 89 din 2009 cu modificarile si completarile din Ordinul nr. 52 din 2011);Documentele vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici-Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) ? se va demonstra (dupa caz) prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere, pentru partea de contract pe care o realizeaza.Nota: Cerinta de la punct 3. este considerata indeplinita daca unul dintre asociati/subcontractant (daca este cazul) ? detine atestarea/autorizatia solicitata, cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata atestarea/autorizarea respectiva.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media cifrei de afaceri globala, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani financiari incheiati sa fie de minim 45.000.000 lei. Pentru demonstrarea cifrei de afaceri globala pentru ultimii 3 ani financiari incheiati, ofertantul va completa formularul de informatii generale (Formular B1), luand in considerare cifra de afaceri anuala pentru fiecare din cei trei ani si aplicand media la suma acestora. In cazul unei oferte comune depuse de mai multi operatori economici cerinta se considera indeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (cumulat pentru toti
operatorii economici semnatari ai acordului de asociere).Daca este cazul, cerinta poate fi indeplinita in intregime de catre un singur tert sustinator. Echivalenta in EURO se va calcula la cursul valutar mediu anual comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei. (fttp: //www.bnr.ro)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru demonstararea cerintei, ofertantul va prezenta: -Formularul de informatii generale, in conformitate cu Formularul B1, luand in considerare cifra de afaceri anuala pentru fiecare din cei trei ani si aplicand media la suma acestora. Echivalenta in EURO se va calcula la cursul valutar mediu anual comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei (fttp: //www.bnr.ro).Daca este cazul, se va completa conform art.186 din OUG 34/2006 si Formular 34 (autentificat) + anexele aferente acestuia, pentru tertul sustinator.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.) Resurse umane1.a) Se va prezenta declaratia privind efectivul mediu anual si al cadrelor de conducere pe ultimii 3 ani - Formular 12I si Anexa 1 la Formular 12I -lista nominala cu informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala (studii si calificare) a persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului.Pentru oferta comuna-depusa de mai multi op.ec., cerinta se considera indeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (cumulat pt.toti operatorii economici semnatari ai acordului de asociere).Cerinta poate fi indeplinita si de subcontractant (pentru partea sa de implicare) si/sau de un tert sustinator cf.art.190- OUG 34/2006 (prin cumul)
1.b) Persoanalul responsabil pentru indeplinirea contractului prezentat in Anexa 1 la Formular 12I, trebuie sa acopere urmatoarele pozitii cheie: 1.b) 1 sef santier? inginer constructor, cu experienta profesionala in lucrari de infrastructura publica urbana;
Se vor anexa: - CV-ul - document semnat in original/copie legalizata/copie lizibila semnata si de ofertant cu mentiunea ?conform cu originalul?
-declaratie de disponibilitate.Pentru oferta comuna-depusa de mai multi op.ec., cerinta se considera indeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (cumulat pt.toti operatorii economici semnatari ai acordului de asociere).Cerinta poate fi indeplinita si de subcontractant (pentru partea sa de implicare) si/sau de un tert sustinator cf.art.190- OUG 34/2006 (prin cumul)
1.c) - Responsabil/responsabili atestati conform Ordin 777/2003, care sa acopere min. categ. de lucr. din cadrul invest. si anume: I Constructii civile;II Constructii rutiere;V Constructii si amenajari hidrotehnice;IX Constructii edilitaresi de gosp.comunala.Cerinta se considera indeplinita si daca o pers.este atestata pentru mai multe domenii din cele mentionate.
Se vor anexa: - CV/uri-doc./e semnat/e in original/copie legalizata/copie lizibila semnata si de ofertant cu mentiunea ?conform cu originalul?;
- certificat/e de atestare insotit/e de legitimatii valabile la data limita de depunere a ofertei, copii lizibile semnate si de ofertant cu mentiunea ?conform cu originalul?;
-declaratie de disponibilitate
Pentru oferta comuna-depusa de mai multi op.ec., cerinta se considera indeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (cumulat pt.toti operatorii economici semnatari ai acordului de asociere). Cerinta poate fi indeplinita si de subcontractant (pentru partea sa de implicare) si/sau de un tert sustinator cf.art.190- OUG 34/2006 (prin cumul)
1.d) -1 Responsabil cu controlul calitatii, pentru asigurarea calitatii in constructii, conform art. 23 lit. c) din L 10/1995.Se vor anexa: - CV-ul-document semnat in original/copie legalizata/copie lizibila semnata
si de ofertant cu mentiunea?conform cu originalul?;
- dovezi care sa ateste calitatea de Responsabil Tehnic de Calitate, valabile la data limita de depunere a ofertelor, sau decizie de numire;
-declaratie de disponibilitate.
Pentru oferta comuna-depusa de mai multi op.ec., cerinta se considera indeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (cumulat pentru toti operatorii economici semnatari ai acordului de asociere). Cerinta poate fi indeplinita si de subcontractant (pentru partea sa de implicare) si/sau de un tert sustinator cf.art.190 - OUG 34/2006 (prin cumul)
1.e) Coordonator SSM(sanatate si securitate in munca)
Se vor anexa: -CV-ul-document semnat in original/copie legalizata/copie lizibila semnata si de ofertant cu mentiunea ?conform cu originalul?;
- documente justificative referitoare la pregatirea profesionala (studii superioare) ;
- atestat ca si coordonator SSM pe santier (in copie semnata in conf.cu originalul), in conformitate cu prevederile HG 300/2006 si Ordin 242 din 23 martie 2007, emis de Ministerul Muncii, Solidaritatii Sociale si Familiei, (in copie semnata in conf.cu originalul)
-declaratie de disponibilitate.
Pentru oferta comuna-depusa de mai multi op.ec., cerinta se considera indeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (cumulate pt. toti operatorii economici semnatari ai acordului de asociere). Cerinta poate fi indeplinita si de subcontractant (pentru partea sa de implicare) si/sau de un tert sustinator cf.art.190 - OUG 34/2006 (prin cumul)
1.f) Ofertantul va prezenta o declaratie, pe propria raspundere cf. Anexa 2 la Formular 12I, privind asigurarea cu personalul de executie necesar indeplinirii contractului, care cuprinde lucrari de constructii civile, amenajare peisagera, lucrari de modernizare a mobilierului urban, retele electrice, iluminat public, retele telefonie, retele gaze naturale, retele de alimentare cu apa si canalizare, lucrari hidrotehnice, lucari de drumuri. Pentru oferta comuna-depusa de mai multi op.economici cerinta se considera indeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (cumulat pt.toti op. economici semnatari ai acordului de asociere). Cerinta poate fi indeplinita si de subcontractant (pentru partea sa de implicare) si/sau de un tert sustinator cf.art.190- OUG 34/2006 (prin cumul)
2) Experienta similara: - Se va prezenta o declaratie privind lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani, perioada raportata la data limita de depunere a ofertelor-Formular 12F, privind lista cf. Anexei la Formular 12F.
Pentru una sau mai multedin lucrarile similare prezentului contract cuprinse in lista, a carei/caror valoare individuala/cumulata sa fie de min.30.000.000 lei fara TVA, se vor anexa certificari de buna executie (PV de receptie/ recomandari/ certificate constatatoare), continand beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt AC sau clienti privati, valori, perioade, locul exec. lucr.si precizeaza daca au fost efectuate cf.normelor profes.din domeniu. In cazul unei of.comune depusa de mai multi op.ec.cerinta se considera indeplinita prin luarea in considerare a resurs.tuturor membrilor grup.(cumul.pt.toti op.ec.semnatari ai acord. de
asociere).Se poate opta pentru indeplinirea integrala a cerintei de catre un tert sustin., cf.art. 190 din OUG 34/2006
. Dotari tehnice: 3.a) Se vor prezenta: Declaratia + Lista cu utilaje, instalatii, echip. tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea coresp.a contractului de lucrari (in timp optim si fara intarzieri) - Formular 12H insotit de lista anexa. Pt.trasarea lucrarilor precum si pt.verificarea elementelor care constituie principalii indicatori de calitate ai oricarei imbracaminti rutiere ce trebuie sa fie supuse unor verificari direct, atat in timpul executiei cat si la terminarea unor faze de lucrari, ofertantul va asigura si instrumente topografice de masura. In cazul unei oferte comune depusa de mai multi op.ec.cerinta se considera indeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilorrup.(cumulat pentru toti op. ec.semnatari ai acord. de asociere).Cerinta poate fi indeplinita si de subcontractant pentru partea sa de implicare in contract si/sau tertul sustinator cf.art.190 din OUG 34/2006 (prin cumul)
3.b) Dovada ca dispune sau are contract de colaborare cu un laborator autorizat de analize si incercari in activitatea de constructii, pentru profilurile de incercari: D, MD, AR siBBABP. Se va prezenta copia autorizatiei, lista incercarilor autorizate si daca este cazul, contractul de colaborare cu laboratorul autorizat sau un angajament in acest sens, etc. In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici cerinta 3) se considera indeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor menbrilor grupului (cumulat pt.toti op.ec.semnatari ai acordului de asociere). Cerinta poate fi indeplinita si de subcontractant pentru partea sa de implicare in contract si/sau tertul sustinator cf.art.190 din OUG 34/2006 (prin cumul)
4. Informatii privind subcontractantii/asociatii (daca este cazul): a)Declaratia si lista cuprinzand subcontractatii, conform Formular 12G, precum si acordurile de subcontractare Formular 15; Ofertantii sunt obligati sa precizeze: partea/partile din contract pe care urmeaza sa o/le subcontracteze; In cazul in care, parti din contractul de achizitie, urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti ofertantul castigator are obligatia de a prezenta, la incheierea contractului de achizitie publica, contractele incheiate intre acesta si subcontr. nominalizati in oferta.Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica;b)Acordul de asociere (in cazul ofertei depuse in comun), incheiat in vederea participarii la procedura de incheiere a contractului - Formular 14.
Asociatul va completa si Formularul 12C in calitatea sa de participant la procedura.
Ofertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii, conform ISO 9001/echivalent si a standardelor de protectia mediului ISO 14001/echivalent, pentru executia
lucrarilor similare (lucrari de infrastructura si amenajare de spatii verzi), valabile la data limita de depunere a ofertelor. Se vor prezenta copiile certificatelor ISO 9001/echivalent si ISO14001/echivalent. In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici, fiecare membru semnatar al acordului va prezenta certificatele mentionate, pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.a) Se va completa declaratia privind efectivul mediu anual si al cadrelor de conducere pe ultimii 3 ani-Formular 12I si Anexa 1 la Formular 12I referitoare la persoanele responsabile pentru indeplinirea contractului.Daca este cazul, se va completa si formular 34 (autentificat) + anexele aferente acestuia, pentru tertul sustinator, conform art. 190 din OUG 34/20061.b) Se va nominaliza un sef santier? inginer constructor, cu experienta profesionala in lucrari de infrastructura publica urbana, pentru care se va anexa CV-ul document semnat in original/copie legalizata/copie lizibila semnat si de ofertant cu mentiunea?conform cu originalul? , din care sa reiasa experienta profesionala in lucrari de infrastructura publica urbana si declaratie de disponibilitate. Daca este cazul, se va completa si formular 34 (autentificat) + anexele aferente acestuia, pentru tertul sustinator, conform art. 190 din OUG 34/20061.c) Se va/vor nominaliza : Responsabil/responsabili Tehnici cu Executia, pentru care se vor anexa: - CV/uri-doc./e semnat/e in original/copie legaliz./copie lizibila semnata si de ofertant cu mentiunea?cf. cu originalul?;
- certificat/e de atestare insotit/e de legitimatii valabile la data limita de depunere a ofertei, copii lizibile semnate si de ofertant cu mentiunea ?conform cu originalul?, care sa acopere minim categoriile categoriile (I), (II), (V) si (IX) de lucrari-declaratie de disponibilitate.Daca este cazul, se va completa si formular 34 (autentificat) + anexele aferente acestuia, pentru tertul sustinator, conform art. 190 din OUG 34/20061.d) Se va nominaliza un Responsabil cu controlul calitatii, pentru care se va anexa CV-ul-document semnat in original/copie legalizata/copie lizibila semnata si de ofertant cu mentiunea?conform cu originalul?, declaratie de disponibilitate si dovezi care sa ateste calitatea de Responsabil Tehnic de Calitate, valabile la data limita de depunere a ofertelor, sau decizie de numire.Daca este cazul, se va completa si formular34 (autentificat)+ anexele aferente acestuia, pentru tertul sustinator, conform art 190 din OUG 34/20061.e) Se va nominaliza coordonator SSM (studii superioare), pentru care se vor anexa: -CV-ul-document semnat in original/copielegalizata/copie lizibila semnata si de ofertant cu mentiunea ?conform cu originalul?;documente justificative referitoare la pregatirea profesionala (studii superioare);
- atestat ca si coordonator SSM pe santier, conform legislatiei in vigoare (in copie semnata in conf.cu originalul);
-declaratie de disponibilitate.Daca este cazul, se va completa si formular 34 (autentificat) + anexele aferente acestuia, pentru tertul sustinator, conform art. 190 din OUG 34/20061.f)Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere - Anexa 2 la Formular 12I, privind asigurarea cu personalul de executie, necesar indeplinirii contractului care cuprinde lucrari de constructii civile, amenajare peisagera, lucrari de modernizare a mobilierului urban, retele electrice, iluminat public, retele telefonie, retele gaze naturale, retele de alimentare cu apa si canalizare, lucrari hidrotehnice, lucari de drumuri. Daca este cazul, se va completa si formular 34 (autentificat) + anexele aferente acestuia, pentru tertul sustinator, conform art. 190 din OUG 34/20062. Se va prezenta Declaratia conform Formular 12F privind lista Anexa la Formular 12F. Pentru una sau mai multedin lucrarile similare prezentului contract cuprinse in lista, a carei/caror valoare individuala/cumulata sa fie de min.30.000.000 lei fara TVA, se vor prezenta certificari de buna executie (PV de receptie fara obiectiuni/ recomandari/certificate constatatoare).Pentru indeplinirea cerintei valorice impuse, echivalenta in euro se va calcula la cursul valutar mediu anual comunicat de catre Banca Nationala a Romanieihttp: //www.bnr.ro Se vor completa, daca este cazul si formular 34 (autentificat)+ anexele aferente acestuia, pentru tertul sustinator, conform art. 190 din OUG 34/20063.a). Se vor completa: Formular 12H + Lista anexa privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice si modalitatea prin care sunt acestea asigurate pentru indeplinirea contractului (dotare proprie/de la terti/orice alta forma de dispozitie asupra utilajelor/ echipamentelor, etc).Daca este cazul se va completa si Formularul 34 (autentificat) + anexele aferente acestuia pentru tertul sustinator, conform art 190 din OUG 34/20063.b) Se va prezenta: copia autorizatiei privind laboratorul, lista incercarilor autorizate si daca este cazul contractul de colaborare cu laboratorul autorizat sau un angajament in acest sens. Daca este cazul se va completa si Formularul 34 (autentificat) + anexele aferente acestuia pentru tertul sustinator, conform art 190 din OUG 34/20064.Se vor prezenta: a)Declaratia si lista cuprinzand subcontractatii, conform Formular 12G, precum si acordurile de subcontractare Formular 15; Ofertantii sunt obligati sa precizeze: partea/partile din contract pe care urmeaza sa o/le subcontracteze; In cazul in care, parti din contractul de achizitie, urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti ofertantul castigator are obligatia de a prezenta, la incheierea contractului de achizitie publica, contractele incheiate intre acesta si subcontr. nominalizati in oferta.Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica;b)Acordul de asociere (in cazul ofertei depuse in comun), incheiat in vederea participarii la procedura de incheiere a contractului - Formular 14.Asociatul va completa si Formularul 12C in calitatea sa de participant la procedura.Se vor prezenta copiile certificatelor ISO 9001/echivalent si ISO14001/echivalent -document valabile la data limita a depunerii ofertelor. In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici, fiecare membru semnatar al acordului va prezenta certificatele mentionate, pentru partea din contract pe care o realizeaza.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Au dreptul sa participe la faza finala de LE doar ofertantii inregistrati in Sistemul Electronic de Achizitii Publice (S.E.A.P.) (HG 1660/2006) si carora le-au fost transmise invitatii de participare la aceasta faza simultan, pe cale electronica, prin intermediul SEAP, cf.art. 165 alin.(2) din OUG 34/2006.In cadrul licitatiei electronice, procesul repetitiv de ofertare se refera doar la pretul total al ofertei. Sistemul informatic va pune la dispozitia participantilor la procesul repetitiv de reofertare informatii referitoare la: cea mai buna oferta. In cadrul licitatiei electroniceofertantii participanti nu pot decat sa imbunatateasca ultima oferta depusa. Numarul de runde: 1; Durata runda: o zi.Pretul total al ofertei, supus reofertarii, va cuprinde si contravaloarea procentului de 8, 53% din valoarea ofertata pentru capitolele 1.2, 1.3, 2, 4 din centralizatorul cheltuielilor pe obiectiv ? F1, reprezentand lucrari diverse si neprevazute.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2013/S063-105149 din 29.03.2013
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.05.2013 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.06.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.06.2013 11:00
Locul: Municipiul Timisoara, Bv. C.D.Loga nr. 1, Sala de Licitatii - parter (langa lift)
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program Operational Regional 2007-2013, Axa Prioritara 1 ? ?Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor + poli urbani de crestere?, Domeniul major de interventie 1.1 + ?Planuri integrate de dezvoltare urbana? sub+domeniul ?Poli de Crestere?
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
VI.3) Alte informatii
1.Pentru vizualizare documente atasate, operatorii economici trebuie sa detina un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic (program disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica).2.Toate cerintele se considera indeplinite, prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.3.In cazul in care doi sau mai multi operatori economici au aceeasi propunere financiara, situate pe pozitia cu cel mai mic pret ofertat in licitatia electronica, pentru departajare, se va solicita acestora o noua propunere financiara, in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut;4. In baza contractului care se va incheia, din contravaloarea procentului de 8, 53% pentru lucrari diverse si neprevazute, vor fi decontate lucrari care pot interveni pe parcursul derularii contractului (conform HG 28/2008), in baza preturilor unitare ofertate.5. Ofertantul isi asuma raspunderea exclusiva pentru legalitatea si autenticitatea tuturor documentelor prezentate in original si/sau in copie in vederea participarii la procedura. Analizarea documentelor prezentate de ofertanti de catre comisia de evaluare nu angajeaza din partea acesteia nici o raspundere sau obligatie fata de acceptarea ca fiind autentice sau legale si nu inlatura raspunderea exclusiva a ofertantului sub acest aspect. Toate cerintele se considera indeplinite, prin raportare la data depunerii ofertelor.6. Pentru a dezarhiva o arhiva multivolum trebuie salvate toate fisierele arhivate, iar dezarhivarea se face in ordinea crescatore a fisierelor, incepand cu nr. 1. Opis volume arhivate: Vol 1(01-08); Vol 2 ? un document; Vol 2-1 (01-10); Vol 2-2 (01-07); Vol 3 (001-20 ? nu este arhivat); Vol 4-1.1 (001-109); Vol 4-1.2 (01-34); Vol 4-2 (1-3); Vol 4-3 (01-15); Vol 4-4 (01-41); Vol 4-5 (01-09); Vol 4-6 (1-3); Vol 5 (1-6); Vol 6-1 (01-13); Vol 6-2 (01-17).In cazul in care se intampina dificultati la descarcarea documentelor, va invitam la sediul autoritatii contractnte, B-dul C. D. Loga nr.1, etajul II, cam. 223, Serviciul Achizitii publice, luni + miercuri ? 08:00 ? 15:00, marti + joi ? 08:00 ? 17:00 si vineri ? 08:00 ? 13:00, pentru a ridica CD-ul cu documentatia tehnica. Persoana care se va prezenta pentru ridicare CD, va avea o imputernicire din partea operatorului economic.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute la art. 256^2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Municipiul Timisoara -Serviciul Achizitii Publice ? cam.223
Adresa postala: Bv. C.D. Loga nr. 1, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300030, Romania, Tel. +40 256408478, Email: [email protected], Fax: +40 256408477
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.04.2013 14:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer